De zaak Conings
Re: De zaak Conings
En ik wacht na aanvraag deactivatie account en verwijdering van mijn posts nog altijd op actie
Veel onwaarheden in dit topic trouwens. Jammer...
Veel onwaarheden in dit topic trouwens. Jammer...
Dan hadden we alleen jullie nonsens, Calimero BS en de rechtse politiek correcte realiteit (met saus), zonder tegenspraak.
Zo van die intelligente uitlatingen over MVR die niets met zijn gezin inzit want hij houdt zijn mond maar niet, ...
'In Corona geloven we niet want dat verhaaltje pakt bij mij niet'..
Die dingen.
Of : Twee leden die gewoon niet meer inloggen maar die dan ineens zogezegd bedreigd worden, dixit eentje die zelf andere leden bedreigt en de Goddelijke Immobilistische Heiligheid komt spelen.
We kunnen er op het ministerie van waarheid een paar zetten die binnenkort nog eens komen zeggen dat het kot nog niet in brand staat.. Van die gasten uit jullie winkel.
Of die ergens gaan bleiten op een politiek podium dat de anderen demagogen zijn. (Hilarisch !)
Die was makkelijk. Daar moest je zelf toch ook opgekomen zijn.
Niet naar de juiste persoon gestuurd en/of niet sterk genoeg verwoord, raad ik.
Stuur je verzoek eens naar die ene man die een voornaam heeft als een Antwerpse gemeente.
Tip (om geen tijd te verliezen) : de voornaam begint met een B en eindigt op een woord dat 'niet krom' betekent (recht).
Veel succes !
Zo van die intelligente uitlatingen over MVR die niets met zijn gezin inzit want hij houdt zijn mond maar niet, ...
'In Corona geloven we niet want dat verhaaltje pakt bij mij niet'..
Die dingen.
Of : Twee leden die gewoon niet meer inloggen maar die dan ineens zogezegd bedreigd worden, dixit eentje die zelf andere leden bedreigt en de Goddelijke Immobilistische Heiligheid komt spelen.
We kunnen er op het ministerie van waarheid een paar zetten die binnenkort nog eens komen zeggen dat het kot nog niet in brand staat.. Van die gasten uit jullie winkel.
Of die ergens gaan bleiten op een politiek podium dat de anderen demagogen zijn. (Hilarisch !)
Die was makkelijk. Daar moest je zelf toch ook opgekomen zijn.
Fakkel etc hebben het eerder al geflikt en dat was ongeveer op 1 werkdag in orde.
Stuur je verzoek eens naar die ene man die een voornaam heeft als een Antwerpse gemeente.
Tip (om geen tijd te verliezen) : de voornaam begint met een B en eindigt op een woord dat 'niet krom' betekent (recht).
Veel succes !
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ben geen zus of broer van. Het is alleen in mijn ogen belachelijk dat 450 man ingezet worden voor één militair. Er zijn nog andere dringende zaken die ook opgevolgd moeten worden; en daar worden 2 of 3 man ingezet? Het lijkt mij niet eerlijk noch rechtvaardig. Maar wie ben ik? En wie zijn jullie?
1 militair met het nodige wapenarsenaal kan een flink bloedbad aanrichten. Ik weet niet welke andere, meer dringende zaken er nog zouden zijn.Jozefien1969 schreef: ↑9 juni 2021, 20:49 Ben geen zus of broer van. Het is alleen in mijn ogen belachelijk dat 450 man ingezet worden voor één militair. Er zijn nog andere dringende zaken die ook opgevolgd moeten worden; en daar worden 2 of 3 man ingezet? Het lijkt mij niet eerlijk noch rechtvaardig. Maar wie ben ik? En wie zijn jullie?
Trouwens, meestal vindt speurwerk na de feiten plaats en is het dus te laat. Hier kan men mogelijk een misdaad voorkomen.
Nogmaals, ze hadden JC ook gewoon zijn gang laten gaan en dan was misschien al een viroloog vermoord en een moskee opgeblazen. Of een tv-studio overvallen. Of nog andere mensen omgebracht.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Hela, hela. En als ik het heel schoon vraag wil je dan niet helpen de kroeg van weleer nieuw leven in te blazen?
Komaan, start maar met deze recht te zetten. Jij behoort hier in deze discussie tot de inner crowd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Had het gevraagd aan Vagazza, hij ging het doorgeven want hijzelf kon dat niet. Heb net eens naar Brecht Coene gestuurdhaelewyn schreef: ↑9 juni 2021, 20:29 Fakkel etc hebben het eerder al geflikt en dat was ongeveer op 1 werkdag in orde.
Veel succes !
Hopelijk vinden ze hem snel zonder bloedvergieten of ik ga hem de "de (kl)zak conings" noemen.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Ik bedoelde zonder bloedvergieten door hem, zonder dat er onschuldige slachtoffers vallen door zijn acties.
Of JC zelf er zonder bloedvergieten uitkomt? Dat zal in eerste instantie van hem afhangen. Als hij begint te schieten op het moment dat ze hem vinden, dan vrees ik van niet. Als hij zich onmiddellijk overgeeft, dan misschien wel.
Inderdaad. Dat gaan we hier nog meemaken zeg. Zijn de echte kroegen eindelijk weer open, is de virtuele van Spaargids ineens drooggelegd ! Hop, hop, doorgaan !CarpeNoctem schreef: ↑9 juni 2021, 21:29Hela, hela. En als ik het heel schoon vraag wil je dan niet helpen de kroeg van weleer nieuw leven in te blazen?Komaan, start maar met deze recht te zetten. Jij behoort hier in deze discussie tot de inner crowd.
Dat is hier toch een nette boel ? Het is HLN niet.
Ze hebben gisteren blijkbaar een zware rugzak met jachtmunitie gevonden vlakbij de locatie waar zijn auto geparkeerd stond.
Is hij er na 3 weken pas achter gekomen dat die munitie niet in zijn P90 past, of ligt de rugzak er al 3 weken?
Spannend spannend...
Is hij er na 3 weken pas achter gekomen dat die munitie niet in zijn P90 past, of ligt de rugzak er al 3 weken?
Spannend spannend...
Waarom zou hij jachtmunitie kopen als hij niet-gebruikte militaire munitie kan buitensmokkelen? Straks vinden ze nog een niet ontplofte V2 naast zijn wagen ...
Je hoeft het niet altijd zo ver te zoeken. Naast de uit de legerkazerne gestolen wapens is het toch perfect mogelijk dat JC ook een jachtgeweer met bijhorende munitie heeft. Niet gestolen maar gewoon gekocht. Kan toch?
Trouwens, tot op heden is nog niet zeker dat die jachtmunitie ook van hem is. De overheid zegt enkel dat deze in de nabije omgeving van de vindplaats van de wagen van JC is gevonden. Misschien is die zak van iemand anders. Van een jager bijvoorbeeld?
Wat is het nut van het vrijgeven van die details door het parket? Zelden gezien dit!
- Rugzak wordt aan Jurgen gelinkt.
- Rugzak ligt er al een tijdje.
- Mss toch over het hoofd gezien bij eerdere zoekacties.
- ...
Ik zou daar morgen toch opnieuw gaan zoeken met zo'n man of 500 ... ( Misschien hebben 'ze' versterking vanuit Frankrijk gekregen. Die hebben een record op gebied van zoeken.)
- Rugzak wordt aan Jurgen gelinkt.
- Rugzak ligt er al een tijdje.
- Mss toch over het hoofd gezien bij eerdere zoekacties.
- ...
Ik zou daar morgen toch opnieuw gaan zoeken met zo'n man of 500 ... ( Misschien hebben 'ze' versterking vanuit Frankrijk gekregen. Die hebben een record op gebied van zoeken.)
Misschien neergelegd door gasten die de flikken graag een loer willen draaien.
Misschien tegelijk fans van JC ?
Van de Bende van Nijvel zijn 20 jaar na de feiten ook nog spullen gevonden in een rivier die er nog maar een paar jaar lagen.
In een goedkope roman en in 'de Buurtpolitie' kan alles.
Misschien tegelijk fans van JC ?
Van de Bende van Nijvel zijn 20 jaar na de feiten ook nog spullen gevonden in een rivier die er nog maar een paar jaar lagen.
In een goedkope roman en in 'de Buurtpolitie' kan alles.