De zaak Conings
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: De zaak Conings
Het lijkt erop dat ze het de eerste keer gemist hebben. Slordig dus.pukkie007 schreef: ↑10 juni 2021, 18:21 Wat is het nut van het vrijgeven van die details door het parket? Zelden gezien dit!
- Rugzak wordt aan Jurgen gelinkt.
- Rugzak ligt er al een tijdje.
- Mss toch over het hoofd gezien bij eerdere zoekacties.
- ...
Ik zou daar morgen toch opnieuw gaan zoeken met zo'n man of 500 ... ( Misschien hebben 'ze' versterking vanuit Frankrijk gekregen. Die hebben een record op gebied van zoeken.)
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Ze zouden het misschien beter niet lang en in het breed in de pers verspreiden, kwestie van hun imago niet nog meer onder nul te duwen.Charlesvdw schreef: ↑10 juni 2021, 19:55Het lijkt erop dat ze het de eerste keer gemist hebben. Slordig dus.pukkie007 schreef: ↑10 juni 2021, 18:21 Wat is het nut van het vrijgeven van die details door het parket? Zelden gezien dit!
- Rugzak wordt aan Jurgen gelinkt.
- Rugzak ligt er al een tijdje.
- Mss toch over het hoofd gezien bij eerdere zoekacties.
- ...
Ik zou daar morgen toch opnieuw gaan zoeken met zo'n man of 500 ... ( Misschien hebben 'ze' versterking vanuit Frankrijk gekregen. Die hebben een record op gebied van zoeken.)
Wie weet heeft er wel een of andere deugeniet, zelf zo een tas daar gezet, om heel het machtsvertoon nog wat meer belachelijk te maken.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ten eerste dank u wel voor uw geduldige uitleg.m-peeters schreef: ↑9 juni 2021, 21:021 militair met het nodige wapenarsenaal kan een flink bloedbad aanrichten. Ik weet niet welke andere, meer dringende zaken er nog zouden zijn.Jozefien1969 schreef: ↑9 juni 2021, 20:49 Ben geen zus of broer van. Het is alleen in mijn ogen belachelijk dat 450 man ingezet worden voor één militair. Er zijn nog andere dringende zaken die ook opgevolgd moeten worden; en daar worden 2 of 3 man ingezet? Het lijkt mij niet eerlijk noch rechtvaardig. Maar wie ben ik? En wie zijn jullie?
Trouwens, meestal vindt speurwerk na de feiten plaats en is het dus te laat. Hier kan men mogelijk een misdaad voorkomen.
Nogmaals, ze hadden JC ook gewoon zijn gang laten gaan en dan was misschien al een viroloog vermoord en een moskee opgeblazen. Of een tv-studio overvallen. Of nog andere mensen omgebracht.
Ten tweede niemand heeft het recht om iemand anders te vermoorden. Punt uit. Maar kan men een misdaad voorkomen? Als iemand kwaad wil, dan zal hij of zij het toch doen; en is het speurwerk altijd te laat toch? Het speurwerk komt toch na een voldongen feit? Als voorbeeld een moeder die gescheiden was en wist dat haar kind ooit vermoord zou worden. De politie kon niets doen, er was immers niets gebeurd. Haar kind is wel vermoord. Gij wil niet weten welke ellende dit heeft veroorzaakt. Dus moeten we ons nu druk maken om één viroloog? Die daarbovenop de boel ook nog zit op te hitsen. Ik niet; ik maak me meer druk om die moeder die het altijd gevoelsmatig heeft geweten. En waar maar één of wellicht twee rechercheurs op ingezet waren.
Ten derde: en ook dat is gevoelsmatig. JC heeft zelfmoord gepleegd; en is moeilijk te vinden – maar ooit zal men hem vinden -. Of hij is gezakt naar de Ardennen, de Vogezen…etc. Doel: hij wilde het huidige etablissement blootleggen.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Psychologisch zou het goed te begrijpen zijn als hij zelfmoord gepleegd zou hebben.
Anderzijds is het wel heel moeilijk om zelfmoord te plegen en jezelf nadien zo goed te verstoppen dat je ondanks een intensieve speurtocht niet gevonden wordt.
Daarom denk ik dat hij in het buitenland zit. Ergens rustig op een camping in Nederland, Frankrijk, Oost-Europa...
Hij heeft 3000 euro cash opgenomen, daar kan hij het wel een paar maanden mee uitzingen.
Anderzijds is het wel heel moeilijk om zelfmoord te plegen en jezelf nadien zo goed te verstoppen dat je ondanks een intensieve speurtocht niet gevonden wordt.
Daarom denk ik dat hij in het buitenland zit. Ergens rustig op een camping in Nederland, Frankrijk, Oost-Europa...
Hij heeft 3000 euro cash opgenomen, daar kan hij het wel een paar maanden mee uitzingen.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
De bende van nijvel, dat moet zowat de enige "bende" zijn geweest (in belgie) die zichzelf moest zoeken...
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Is nochtans reeds beschreven hoe je dat kan flikken en er zijn veel ideeën over hoe je dat kan doen.Charlesvdw schreef: ↑10 juni 2021, 21:45 Psychologisch zou het goed te begrijpen zijn als hij zelfmoord gepleegd zou hebben.
Dan wel niet nadien verstoppen maar net ervoor...
Ik vrees dat je hem te veel eer toedicht. JC heeft volgens mij helemaal geen hoger doel zoals “het huidige etablissement blootleggen” (wat dat ook zou mogen betekenen). Het is gewoon een dolgedraaide extreem-rechtse militair die, mogelijk onder invloed van de coronacrisis en/of posttraumatische stress, aan het moorden wou slaan.Jozefien1969 schreef: ↑10 juni 2021, 21:31 Ten derde: en ook dat is gevoelsmatig. JC heeft zelfmoord gepleegd; en is moeilijk te vinden – maar ooit zal men hem vinden -. Of hij is gezakt naar de Ardennen, de Vogezen…etc. Doel: hij wilde het huidige etablissement blootleggen.
Maar dat is enkel maar mijn mening ...
Doldraaien zou moeten over gaan na een paar dagen.
Gebrainwasht zijn niet.
Huidige machthebbers een loer draaien of onderuit proberen halen :
Dat is vroeger ook nog gebeurd door CCC en naar verluidt was dat ook het motief van de Bende van Nijvel.
De geschiedenis herhaalt zich altijd.
Gebrainwasht zijn niet.
Huidige machthebbers een loer draaien of onderuit proberen halen :
Dat is vroeger ook nog gebeurd door CCC en naar verluidt was dat ook het motief van de Bende van Nijvel.
De geschiedenis herhaalt zich altijd.
Dus, blijkbaar is de manier om je gegevens te verwijderen via deze link :haelewyn schreef: ↑9 juni 2021, 20:29 Fakkel etc hebben het eerder al geflikt en dat was ongeveer op 1 werkdag in orde.
Niet naar de juiste persoon gestuurd en/of niet sterk genoeg verwoord, raad ik.
Stuur je verzoek eens naar die ene man die een voornaam heeft als een Antwerpse gemeente.
Tip (om geen tijd te verliezen) : de voornaam begint met een B en eindigt op een woord dat 'niet krom' betekent (recht).
Veel succes !
https://privacyrechten.dpgmedia.be/be
We zullen zien...
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Idd, een toch wel zelden gezien circus ...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Er is een verband tussen brainwashen en doldraaien. Iemand die gebrainwasht is (zoals bvb. een rechtse extremist) zal sneller dolgedraaid worden (door bvb. verklaringen van een linkse viroloog). Of je na enkel dagen niet meer dolgedraaid bent? Ik vrees het niet, maar ik ben geen ervaringsdeskundige terzake (gelukkig maar). Ik vrees echter dat JC nog steeds met moorddadige plannen rondloopt.
Ik geloof niet in motieven zoals "machtshebbers een loer draaien of onderuit proberen halen" of "het establishment te kijk zetten" als mogelijke beweegreden voor zijn gedrag. Alsof hij een hoger maatschappelijk doel nastreeft ...
Dat is volgens mij te veel eer voor JC: het is gewoon een gewelddadige extremist die tot moorddadige acties wil overgaan, niet meer of niet minder.
Jij durft wel veel te zeggen, enkel voortgaand op (fake?) nieuws welke ze (hogerhand) kwijt willen.
Waar was hij gewelddadig, waar moorddadig?
Hier zijn nergens tastbare bewijzen voor. Je gaat toch nooit geloven dat de leiding hun eigen fouten toegeeft?
Zie de regering(en), idem dito. Steeds een zondebok zoeken.
Persoonlijk vind ik het leuk, dat hij dat kan, die mannen in hun blootje zetten. Het is niet aan iedereen gegeven.
Ik denk echt wel dat je dat fout inschat...
De basis van het probleem is dat de maatregelen zijn genomen zonder (publiek) debat. Daardoor worden ze (terecht imo) door een groot deel van de bevolking als ondemocratisch gezien en opgelegd zonder argumentatie en rede.
En het is DAAR dat JC tegen in gaat. En daarom krijgt hij ook zoveel steun...
De manier waarop, is fout, maar dat zijn de maatregelen en de manier waarop deze genomen zijn ook.
JC is echt geen moordzuchtige gek (hoe ik het inschat), net zoals hij geen terrorist is.
Het is gewoon iemand die deel uitmaakt van een groep die gemarginaliseerd wordt en genegeerd door de huidige politici.
Als er morgen een proces/onderzoekscommisie komt tegen de virologen (wat ik ook wel hoop) dan zal JC volgens mij plots een pak minder reden hebben om ze te vermoorden. Het is niet dat hij perse iemand wil vermoorden, hij vecht voor zijn zaak...
Als ze een klein beetje intelligentie hebben, dan luisteren ze naar die onderstroom, in plaats van alles wat je niet zint weg te zetten als extremistisch (en dat dan als excuus te gebruiken om het te negeren)
De basis van het probleem is dat de maatregelen zijn genomen zonder (publiek) debat. Daardoor worden ze (terecht imo) door een groot deel van de bevolking als ondemocratisch gezien en opgelegd zonder argumentatie en rede.
En het is DAAR dat JC tegen in gaat. En daarom krijgt hij ook zoveel steun...
De manier waarop, is fout, maar dat zijn de maatregelen en de manier waarop deze genomen zijn ook.
JC is echt geen moordzuchtige gek (hoe ik het inschat), net zoals hij geen terrorist is.
Het is gewoon iemand die deel uitmaakt van een groep die gemarginaliseerd wordt en genegeerd door de huidige politici.
Als er morgen een proces/onderzoekscommisie komt tegen de virologen (wat ik ook wel hoop) dan zal JC volgens mij plots een pak minder reden hebben om ze te vermoorden. Het is niet dat hij perse iemand wil vermoorden, hij vecht voor zijn zaak...
Als ze een klein beetje intelligentie hebben, dan luisteren ze naar die onderstroom, in plaats van alles wat je niet zint weg te zetten als extremistisch (en dat dan als excuus te gebruiken om het te negeren)
Toen noemde de pers dat een poging tot 'destabilisering van de staat' en dat is misschien beter verwoord.m-peeters schreef: ↑11 juni 2021, 12:18
Ik geloof niet in motieven zoals "machtshebbers een loer draaien of onderuit proberen halen" of "het establishment te kijk zetten" als mogelijke beweegreden voor zijn gedrag. Alsof hij een hoger maatschappelijk doel nastreeft ...
Dat is volgens mij te veel eer voor JC: het is gewoon een gewelddadige extremist die tot moorddadige acties wil overgaan, niet meer of niet minder.
Gewelddadige extremist : ik ben het met je eens. Maar hij kan ondertussen al gekalmeerd zijn. Dood ook.
Hoger maatschappelijk doel... Euuhhhh..
Hij vindt misschien net zoals Aerolla dat er een breed publiek debat nodig was rond de coronamaatregelen.. en hij denkt dat op die manier te kunnen bevorderen en gewicht in de schaal te werpen ?
Zo'n debat zoals in de UK over de uitstap uit de EU waar een paar procent meer voor afscheiding was... En een paar maanden later omgekeerd.
Zo'n debat waar vooral veel mensen hun zegje willen doen over zaken waar ze geen bal van begrijpen maar waar ze wel over de levens van een ander mee willen beslissen. Van pretentie gesproken !
Zo een debat waar we zeer lang over rond de tafel zitten maar waar op het einde geen consensus uitkomt.
Als het ware zoals iemand die op 12 plaatsen aan het leegbloeden is na een ongeval en waar men een breed debat rond de tafel plant met alle disciplines in een ziekenhuis, na het weekend.
Erger dan belachelijk !
Maar .... Het kruim van onze maatschappij roept er luider en luider om. De cijfers konden NOG slechter als we lekker niets doen of eindeloos debatteren.
Of JC wordt het stilaan beu dat ze hem nog niet gevonden hebben en legt extra aanwijzingen. Wat zal het volgende zijn dat ze vinden?, een pamflet met zijn handschrift waarop: "Joehoe, ik zit hier in dit bos met een geel fluo hesje, vlak naast dat pantservoertuig dat ik gepikt heb tijdens jullie vorige zoektocht"