Coronavaccinaties en de cijfers
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
-
- Verbannen Gebruiker
Zal waarschijnlijk meer pijn doen (in onze geldbeugel) dan deze welke we reeds meemaaktenDavid_DeWa schreef: ↑12 juni 2021, 13:49Wat is de Wetstraat 16 variant en waarom is die gevaarlijker dan de huidige?
-
- Verbannen Gebruiker
Vandaar dat ik niet kon volgen.
Het gaat alleen over een vaststelling voor jezelf die misschien in de toekomst gaat gebeuren?
Ben je dan nog zo jong dat je in je leven nauwelijks iets hebt meegemaakt?
Want ik kan me niet voorstellen dat je zicht hebt op de inhoud van de geldbeugel van anderen, wat andere mensen al dan niet hebben meegemaakt en wat er in de toekomst gaat gebeuren met hun geldbeugel.
Wat mezelf betreft, tot nu toe heb ik door Covid-19 nog nooit zo weinig geld uitgegeven dan ooit voorheen. Toch niet sinds is zelfstandig woon. voor mij was het een eyeopener met hoe weinig je in de maand kan rondkomen zonder eigenlijk iets te moeten missen.
Het gaat alleen over een vaststelling voor jezelf die misschien in de toekomst gaat gebeuren?
Ben je dan nog zo jong dat je in je leven nauwelijks iets hebt meegemaakt?
Want ik kan me niet voorstellen dat je zicht hebt op de inhoud van de geldbeugel van anderen, wat andere mensen al dan niet hebben meegemaakt en wat er in de toekomst gaat gebeuren met hun geldbeugel.

Wat mezelf betreft, tot nu toe heb ik door Covid-19 nog nooit zo weinig geld uitgegeven dan ooit voorheen. Toch niet sinds is zelfstandig woon. voor mij was het een eyeopener met hoe weinig je in de maand kan rondkomen zonder eigenlijk iets te moeten missen.
https://datanews.knack.be/ict/nieuws/va ... 45535.html
Voila se ! Vaccin geweigerd ? Simkaart geblokkeerd !
In Pakistan wel, voor alle duidelijkheid.
Inderdaad , Covid is een zegen voor mijn portefeuille. Afgelopen jaar 12.637 euro uitgegeven en dit jaar zit ik aan 5.125 euro.Ik overweeg om volgend jaar , op mijn 60ste verjaardag mijn ontslag te geven en de 6 jaar tot aan mijn pensioen te overbruggen met mijn spaargeld. Ik heb momenteel 650 keer mijn gemiddelde maandelijkse uitgaven opzij staan dus dat moet wel lukken. Een mens heeft echt niet veel nodig om van het leven te genieten.Met 100.000 euro kom ik royaal toe om die 6 jaar te overbruggen denk ik.
-
- Verbannen Gebruiker
Bijna volledig mee eens.
Alleen niet met het feit dat je ermee wil wachten tot je zestigste.
Ieder jaar uitstel naar bijna volledige onafhankelijkheid is een verloren jaar waar je later waarschijnlijk spijt van zal krijgen.
Ik heb ook lang getwijfeld, en toen was er nog geen sprake van Covid-19, en heb nu een beetje spijt dat ik het geen vijf jaar vroeger heb gedaan. Na de beslissing heb ik niets moeten laten.
Integendeel.
Volledig zelfstandig kunnen beslissen over ieder uur van de dag en nacht is onbetaalbaar.
Zit dit jaar en tot en met gisteren aan 3.808 € voor 2 personen.
Alleen niet met het feit dat je ermee wil wachten tot je zestigste.
Ieder jaar uitstel naar bijna volledige onafhankelijkheid is een verloren jaar waar je later waarschijnlijk spijt van zal krijgen.
Ik heb ook lang getwijfeld, en toen was er nog geen sprake van Covid-19, en heb nu een beetje spijt dat ik het geen vijf jaar vroeger heb gedaan. Na de beslissing heb ik niets moeten laten.
Integendeel.
Volledig zelfstandig kunnen beslissen over ieder uur van de dag en nacht is onbetaalbaar.
Zit dit jaar en tot en met gisteren aan 3.808 € voor 2 personen.
Nu nog polio aanpakken in poliostan.haelewyn schreef: ↑12 juni 2021, 20:44 https://datanews.knack.be/ict/nieuws/va ... 45535.html
When asked how Fascism starts, Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Zolang ze maar gauw beginnen met verdelging van de schaamluizen in Klootistan of gonnorhoe in Wippelgem. Dat is hier niet ver vandaan en het zou wel eens kunnen overwaaien.
Hier nog wat fake nieuws van Wouter Beke. Moet wel fake zijn in de absolute en onfeilbare wetenschap dat in BE alles het slechtste gaat.
https://www.hln.be/binnenland/belgie-sn ... ~a3470dbc/
Hier nog wat fake nieuws van Wouter Beke. Moet wel fake zijn in de absolute en onfeilbare wetenschap dat in BE alles het slechtste gaat.
https://www.hln.be/binnenland/belgie-sn ... ~a3470dbc/
@haelewyn: 

-
- Hero Member
- Contacteer:
We zijn goed bezig jaja
Laten we maar de rest van onze fouten achterwege laten

Laten we maar de rest van onze fouten achterwege laten

Natuurlijk zijn we de snelste momenteel: al de rest heeft al bijna gedaan... 

- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Haelewyn met zijn dode mussen, zowat de rode draad hier.
Nu de cijfers:
Op 11 juni zitten wij(= België) aan 47% van de bevolking die minstens een dosis heeft gehad.
Israël zat aan dat cijfer op 16 februari (!), het VK op 8 april en de VS op 16 mei.
Data hier te vinden.
Wat Zimbabwe en Pakistan presteren zul je aan onze eminente haelewyn moeten vragen

Maar inderdaad: de laatste week zijn we er eindelijk in geslaagd boven het EU-gemiddelde te klimmen:
Beter laat dan nooit zeker?

Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 13 juni 2021, 19:28, 2 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Alle lof voor de talloze vrijwiliggers en de heer Beke en professor VDB voor deze prachtige prestatie.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik zou zeggen:
Alle lof voor de talloze vrijwiliggers en de heer Beke en professor VDB voor deze prachtige prestatie.
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 13 juni 2021, 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.