De zaak Conings
Re: De zaak Conings
@mod en anderen : quote omwille van het bewaren van de stelling van Arrolla want anders gaat hij ze vast en zeker wissen of aanpassen uit pure schaamte.Aerolla schreef: ↑13 juni 2021, 19:12 Euhm... ik weet niet in welke wereld jij leeft, maar de aanslagen op de luchthaven van Zaventem zijn WEL degelijk gebeurd...
Er zijn getuigen genoeg die je dat zullen bevestigen
Of heeft de media ons hier belogen en de beelden verzonnen?
Zot dat er mensen zijn in Belgie dat de aanslagen nooit gebeurd zijn, maar eigenlijk verbaast het me ook niet dat jij het dan bent...
Dat in tegenstelling tot de aanslag op MVR, waar een getuige vinden die je die aanslag kan bevestigen, een pak moeilijker is...
Zeg Aerolla... Op jouw planeet was Salah LamLam misschien bij de aanslagen van Zaventem. Wikipedia plaatst hem daar nergens als aanwezige of dader maar hij wordt wel verdacht van betrokkenheid. Iedereen die op deze planeet het nieuws gevolgd heeft weet dat hij gaan lopen is bij die aanslagen in Parijs.
Een verschil : Jurgen heeft zelf zijn aanslag aangekondigd. Men denken erover wat men wil.
Saladissimo heeft niets aangekondigd. Het zou in zijn of hun plaats nogal zot geweest zijn.
Nu overtref je toch wel het begrip 'eigen interpretatie van de werkelijkheid'. Je bent in een topjaar want je breekt je eigen records voortdurend man.
Doe zo voort !!!
Hilarisch !!!
Salah heeft de aanslagen voorbereid, die echt gebeurd zijn...haelewyn schreef: ↑13 juni 2021, 19:55
Zeg Aerolla... Op jouw planeet was Salah LamLam misschien bij de aanslagen van Zaventem. Wikipedia plaatst hem daar nergens als aanwezige of dader maar hij wordt wel verdacht van betrokkenheid. Iedereen die op deze planeet het nieuws gevolgd heeft weet dat hij gaan lopen is bij die aanslagen in Parijs.
Jurgen heeft aanslagen (????) voorbereid (???) die niet echt gebeurd zijn
Beetje een verschil, denk je niet?
Jurgen is er een van jullie strekking en Salah van de andere kant. Dat is al zeker een verschil.
Voor mij zijn ze geen van beide van mijn strekking.
Jurgen Conings' motieven en intenties : daar hebben we het raden naar want hij komt niet boven water.
Voor de rest is hij een terrorist in spe die tegelijk zijn plannen verraden heeft voor de uitvoering ervan.
Niet de slimste van de klas ?
Salah is gaan lopen in Parijs voor de grote aanslag die hij zelf mee zou helpen plannen hebben. Niet de moedigste of meest geradicaliseerde van de groep ?
Beiden niet de crème van de maatschappij ... Gemeenschappelijk punt van elke terrorist, al dan niet in spe.
Voor mij zijn ze geen van beide van mijn strekking.
Jurgen Conings' motieven en intenties : daar hebben we het raden naar want hij komt niet boven water.
Voor de rest is hij een terrorist in spe die tegelijk zijn plannen verraden heeft voor de uitvoering ervan.
Niet de slimste van de klas ?
Salah is gaan lopen in Parijs voor de grote aanslag die hij zelf mee zou helpen plannen hebben. Niet de moedigste of meest geradicaliseerde van de groep ?
Beiden niet de crème van de maatschappij ... Gemeenschappelijk punt van elke terrorist, al dan niet in spe.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Misschien is het een steen in een kikkerpoel werpen, maar...
Is het matra tegenwoordig niet dat "de samenleving vertegenwoordigd moet zijn" in allerhande "domeinen" (politieke partijen, staatsinstellingen, werknemers in een bedrijf, managers in een bedrijf, CEOs, ...)
M.a.w.: als de samenleving voor 1% bestaat uit "potentiëel gevaarlijke extremisten" (van welke strekking dan ook), moeten we er dan niet voor zorgen dat we overal ~1% "potentiëel gevaarlijke extremisten" in de vertegenwoordiging hebben?
Is het matra tegenwoordig niet dat "de samenleving vertegenwoordigd moet zijn" in allerhande "domeinen" (politieke partijen, staatsinstellingen, werknemers in een bedrijf, managers in een bedrijf, CEOs, ...)
M.a.w.: als de samenleving voor 1% bestaat uit "potentiëel gevaarlijke extremisten" (van welke strekking dan ook), moeten we er dan niet voor zorgen dat we overal ~1% "potentiëel gevaarlijke extremisten" in de vertegenwoordiging hebben?
Als Jurgen zich ooit kandidaat voor de verkiezingen zou stellen - zolang hij niet in den bak zit - denk dat hij behoorlijk veel stemmen zou halen, net zoals bv. Van Rossem
Mijn strekking? Oo
en dat is?
Daar ben ik dan weer mee akkoord
Als de kandidaat ooit zo 'goed' zou zijn als wijlen Pim Fortuyn ... dan duikt er wel een ander soort zot op. Dus dat is ook de oplossing niet.
Onze democratie is eigenlijk een meritocratie ( op weg naar een plutocratie). Zelfs al zou hij meedoen, hij heeft weinig of geen kans. Maar goed ook. Van rossem zat er alleen voor zichzelf.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Parlementaire onschendbaarheid zou JC wel heel goed uitkomen op dit moment ...
De politiek kent onze problemen. Om één of andere reden zijn onze politici echter bang niet meer verkozen te geraken als ze er iets zouden aan doen.
Raar, maar ik denk bvb dat kabouter Plop werkelijk een betere CDENV voorzitter zou geweest zijn dan die onnozele Coens. Maar Plop had iets gezegd wat niet mag....
Raar, maar ik denk bvb dat kabouter Plop werkelijk een betere CDENV voorzitter zou geweest zijn dan die onnozele Coens. Maar Plop had iets gezegd wat niet mag....
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Plopperdeplopperdeplop ... wij willen kabouter Plop (als voorzitter van CD&V)
By the way, is het tootall gelukt om heel zijn account te laten verwijderen?
https://www.dpgmediamagazines.nl/klante ... u%20sturen.
Nee Ben nog in blijde verwachting...onvoorstelbaar dat zoiets zolang kan durenBEspaar schreef: ↑15 juni 2021, 20:31 By the way, is het tootall gelukt om heel zijn account te laten verwijderen?