hulp bij beleggen/ uitbereiding portefuille
TIP
Re: hulp bij beleggen/ uitbereiding portefuille
Het is zinloos er nog verder op in te gaan. Elk vindt dat de ander maar had moeten stoppen
+ 1
+ 1
Spijkerharde logica. Geen speld tussen te krijgen. "Het niet zien" is geen excuus. In the heat of the moment? OK, maar dat geldt voor de 2 kanten.leergierig schreef: ↑16 juni 2021, 15:32 Puur als voorbeeld
Mocht men alles rapporteren wat niet door de de beugel kan, dan is dit toch ook al randje af.
Dan heb je volgens mij geen basis meer om andere berichten te rapporteren.
Soms zie je alleen fouten bij de anderen en ben je blind voor eigen fouten.
Het forum is weer een stukje inhoud verloren. Spijtig.
Empathie is blijkbaar een schaars goed. Mattia heeft iets gezegd in de trant van "jullie stalken mij al weken" en ik kan snappen dat het zo voelde. Ik heb die problemen van ver zien aankomen ook.
Jammer genoeg reageert hij daarop met branie en door vooral geen zwakheid te tonen. Hij had beter eerder geklaagd.
Deze eenzijdige sanctie is onrechtvaardig.
Wie wind zaait zal...
Mattia zijn bijdragen waren doorgaans wel nuttig, maar dat vaak op de man spelen en zo uit de hoogte doen wordt op den duur wel wat afgezaagd. Zeker als hij het dan nog bij het verkeerde eind heeft. Zijn manier van discussiëren was gewoon niet erg correct en hij gebruikte nogal veel drogredenen.
Mattia zijn bijdragen waren doorgaans wel nuttig, maar dat vaak op de man spelen en zo uit de hoogte doen wordt op den duur wel wat afgezaagd. Zeker als hij het dan nog bij het verkeerde eind heeft. Zijn manier van discussiëren was gewoon niet erg correct en hij gebruikte nogal veel drogredenen.
Wel ja, laten we vanaf nu iedereen laten verbannen waar iets op aan te merken valt . Lop zal wel de volgende zijn. Die durft ook al eens uit de hoogte te doen. Mensen die altijd hetzelfde gezaag verkopen? We zullen maar geen namen noemen . En zo kunnen we nog wel een tijd doorgaan. Zucht ...
Van bij zijn intrede op het forum gedroeg Mattia zich als de alwetende Messias. Alleen hij had gelijk en hij had alle wijsheid in pacht. Zijn betoog was zeer vaak agressief op de man en niet onderbouwd. Hij is weg nu, terug naar de orde van de dag!
Dit klopt gewoon niet!
Uitlokking of niet, op de man spelen hoort niet thuis op Spaargids. Velen vragen al langer dat hier terug zwaarder tegen opgetreden wordt, dat maakt het forum kapot en onleesbaar. Nu we het dan effectief doen, krijgen we deze reacties. Het kan maar een bezinning zijn voor anderen die denken op stille wijze steeds te moeten opschuiven. Bezint eer ge begint. Discussieer op een normale manier op basis van inhoudelijke argumenten, niet door op de man/vrouw/X.......
Nu back on topic graag.
Nu back on topic graag.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
+1Vaganzza schreef: ↑17 juni 2021, 08:35 Uitlokking of niet, op de man spelen hoort niet thuis op Spaargids. Velen vragen al langer dat hier terug zwaarder tegen opgetreden wordt, dat maakt het forum kapot en onleesbaar. Nu we het dan effectief doen, krijgen we deze reacties. Het kan maar een bezinning zijn voor anderen die denken op stille wijze steeds te moeten opschuiven. Bezint eer ge begint. Discussieer op een normale manier op basis van inhoudelijke argumenten, niet door op de man/vrouw/X.......
Nu back on topic graag.
Enkel jammer dat Mattia zijn laatste postings hevig waren want voor de rest waardeerde ik hem wel op dit forum.
Is die ban dan tijdelijk? Want niemand heeft eigenlijk een ban gevraagd of vindt een ban nodig. En Mattia speelde niet meer op de man dan vele mensen hier. Er nu 1 iemand uitpikken is toch niet fair?Vaganzza schreef: ↑17 juni 2021, 08:35 Uitlokking of niet, op de man spelen hoort niet thuis op Spaargids. Velen vragen al langer dat hier terug zwaarder tegen opgetreden wordt, dat maakt het forum kapot en onleesbaar. Nu we het dan effectief doen, krijgen we deze reacties. Het kan maar een bezinning zijn voor anderen die denken op stille wijze steeds te moeten opschuiven. Bezint eer ge begint. Discussieer op een normale manier op basis van inhoudelijke argumenten, niet door op de man/vrouw/X.......
Nu back on topic graag.
Het is niet enkel op de man spelen, het is ook de manier waarop die in overweging genomen is.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Heb je ook in overweging genomen dat hij niet begonnen is? Dat hij van in het begin eigenlijk constant aangevallen is? Er zit veel ego en jaloezie bij van alle kanten. Hij stak gewoon te hoog boven de middelmaat uit. En daarna is hij als reactie inderdaad te hoog van de toren beginnen te blazen, waarmee hij de ego's nog verder tegen zich in het harnas heeft gejaagd.
En in de kroeg is op de man spelen meer regel dan uitzondering.
Ik blijf het niet fair vinden. Maar de wereld is zelden fair. En veel mensen doen niet eens een poging om fair te zijn.
Ik blijf het niet fair vinden. Maar de wereld is zelden fair. En veel mensen doen niet eens een poging om fair te zijn.
Mannekens, wat een hypocrisie. Jullie hebben zelf gevraagd:
Bij de moderator over iemand gaan klagen heeft gevolgen. Hou in het vervolg rekening met de mogelijke gevolgen van wat jullie vragen.troglodytes schreef: ↑15 juni 2021, 17:34 Mattia, ik heb de hulp gevraagd van de forum-moderator om u aan banden te leggen.
Toch opvallend dat het steeds actieve beleggers zijn die gebannen worden hé.Yaris schreef: ↑17 juni 2021, 10:33 Mannekens, jullie hebben zelf gevraagd:Over iemand klagen heeft gevolgen. Hou in het vervolg rekening met de gevolgen van wat jullie vragen.troglodytes schreef: ↑15 juni 2021, 17:34 Mattia, ik heb de hulp gevraagd van de forum-moderator om u aan banden te leggen.
Straks is het hier alleen nog dat idiote geboggel en is al de rest weg naar Beursig.
Laatst gewijzigd door Nikki01 op 17 juni 2021, 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.
+1mver schreef: ↑17 juni 2021, 10:26 Heb je ook in overweging genomen dat hij niet begonnen is? Dat hij van in het begin eigenlijk constant aangevallen is? Er zit veel ego en jaloezie bij van alle kanten. Hij stak gewoon te hoog boven de middelmaat uit. En daarna is hij als reactie inderdaad te hoog van de toren beginnen te blazen, waarmee hij de ego's nog verder tegen zich in het harnas heeft gejaagd.
- troglodytes
- Hero Member
- Contacteer:
Is dat zo? Misschien delen actieve beleggers dan wel bepaalde karaktertrekken? Voer voor psychologen…
Er staat Mattia niets in de weg om uit de assen te herrijzen als ‘Mattia de Tweede’. Welkom!
Kunnen we dan nu verder gaan met de orde van de dag en dit onderwerp dan sluiten?
Ik vraag me af wat OP intussen denkt van de draad die hij heeft opgestart ;-)