Rabobank.be stopt er (bijna) mee
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Rabobank.be stopt er (bijna) mee
Dus geen cadeautje voor de trouwe klanten, gewoon trek uw plan
Er is wel een cadeautje.
In het vervolg van de email staat onder andere:
Een online rentecalculator staat voor u klaar. Zo komt u gemakkelijk te weten op welke datum u uw spaarrekening kunt afsluiten, zonder verlies van getrouwheidspremie.
Als dat niet vriendelijk is!
In het vervolg van de email staat onder andere:
Een online rentecalculator staat voor u klaar. Zo komt u gemakkelijk te weten op welke datum u uw spaarrekening kunt afsluiten, zonder verlies van getrouwheidspremie.
Als dat niet vriendelijk is!
Serieuze cadeau op zijn Hollands
Wie gedacht had voordeel te doen met het stopzetten van Rabobank.be was naïef. Integendeel, je verhuist je spaargeld nu beter zo vlug mogelijk naar ergens anders: "Op 1 juli 2021 verlagen we de rente op al onze spaarrekeningen tot het wettelijke minimum met een basisrente van 0,01% en een getrouwheidspremie van 0,10% op jaarbasis."
voila nu weten we het. Naief zou ik het niet noemen , eerder afwachtend tot er info beschikbaar is om de juiste beslissing te nemen.
Vorige keer met de verhuis van de fondsen enzo heb ik er wel voordeel uitgehaald. Ik had het wel allemaal liever anders gezien, want rabobank.Be was echt een topper vroeger.
Vorige keer met de verhuis van de fondsen enzo heb ik er wel voordeel uitgehaald. Ik had het wel allemaal liever anders gezien, want rabobank.Be was echt een topper vroeger.
Wordt leuk ... als je "grote" bedragen (iedereen begrijpt daaronder wat hij zelf wil) gaat overzetten naar andere banken gaan de vragen komen ...
Typisch weer voor Hollanders
Typisch weer voor Hollanders
Je moet al kunnen aanloggen. Momenteel is zo druk dat het niet eens lukt. Probeer later nog eens.
Waar het best naartoe met het spaargeld dat bij Rabobank staat?
Laatst gewijzigd door Dabo2220 op 17 juni 2021, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Naar welke bank schakel je nu met je spaargeld best over ? Argenta ?
Een bank met een redelijk goede rating (waar je geld veilig zit) en redelijke intrestvoet. Het hoeft niet de beste intrestvoet op de markt te zijn. En die intrestvoeten staan allemaal ergens laag nu (door deze blijvend conjunctuur)
Een bank met een redelijk goede rating (waar je geld veilig zit) en redelijke intrestvoet. Het hoeft niet de beste intrestvoet op de markt te zijn. En die intrestvoeten staan allemaal ergens laag nu (door deze blijvend conjunctuur)
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Of voor wie niet weet waar elders zijn geld te parkeren: nog 10 dagen om het naar Rabobank.be te verhuizen voor 0,25% getrouwheidsrenteYaris schreef: ↑17 juni 2021, 10:22 Wie gedacht had voordeel te doen met het stopzetten van Rabobank.be was naïef. Integendeel, je verhuist je spaargeld nu beter zo vlug mogelijk naar ergens anders: "Op 1 juli 2021 verlagen we de rente op al onze spaarrekeningen tot het wettelijke minimum met een basisrente van 0,01% en een getrouwheidspremie van 0,10% op jaarbasis."
misschien is NIBC een optie?
De communicatie van rabobank staat ook op de website.
De communicatie van rabobank staat ook op de website.
NIBC Direct zet deur open voor negatieve rente, las ik daarnet (dat lijkt me niet zo interessant)
afgaande op de rentevoeten overweeg ik over te stappen naar Santander. Iemand ervaring met deze bank? Qua rating vermoedelijk minder interessant dan Rabo of Argenta?
Zou het kunnen dat er banken zijn die tijdelijke acties zullen doen, om zoveel mogelijk spaargeld van ex-Raboklanten naar hun te versluizen?
Misschien nog even de kat uit de boom kijken?
Misschien nog even de kat uit de boom kijken?
Wat betekent dit voor uw Rabo Termijnrekeningen?
Rabo Termijnrekeningen die vervallen na 1 september 2021 worden door ons afgesloten. U krijgt op 1 september 2021 uw inleg uitbetaald plus de volledige rente die u zou hebben ontvangen op de eindvervaldag van uw Rabo Termijnrekening. Deze bedragen worden gestort op de door u opgegeven tegenrekening bij Rabobank.be.
Wat kunt u doen?
Na 1 september kunt u de saldi van al uw rekeningen overschrijven naar een of meerdere banken van uw keuze en uw rekeningen online afsluiten. Dit doet u eenvoudig en veilig via de optie 'Instellingen' op de beveiligde website. Herhaal de stappen voor elke rekeninghouder.
Controleer even uw persoonlijke gegevens via de optie 'Instellingen', zodat u geen enkele communicatie mist en op de hoogte blijft van het verdere verloop.
Rabo Termijnrekeningen die vervallen na 1 september 2021 worden door ons afgesloten. U krijgt op 1 september 2021 uw inleg uitbetaald plus de volledige rente die u zou hebben ontvangen op de eindvervaldag van uw Rabo Termijnrekening. Deze bedragen worden gestort op de door u opgegeven tegenrekening bij Rabobank.be.
Wat kunt u doen?
Na 1 september kunt u de saldi van al uw rekeningen overschrijven naar een of meerdere banken van uw keuze en uw rekeningen online afsluiten. Dit doet u eenvoudig en veilig via de optie 'Instellingen' op de beveiligde website. Herhaal de stappen voor elke rekeninghouder.
Controleer even uw persoonlijke gegevens via de optie 'Instellingen', zodat u geen enkele communicatie mist en op de hoogte blijft van het verdere verloop.