Coronavaccinaties en de cijfers
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
Ik snap niet dat de Vlamingen na Arco en de zonnepanelen met digitale teller de politiekers zomaar navolgen dat de vaccins 100% veilig zijn. We studeren alsmaar langer en zijn er blijkbaar niet wijzer op geworden. De maker van mRNA-vaccin twitterde zelfs:
Robert W Malone, MD - @RWMaloneMD
What happens to confidence in public health if ivermectin turns out to be safe and effective for COVID, and the genetic vaccines turn out to have signficant safety issues?
Deze immunoloog Prof. Dr. Theo Schetters uit NL zou toch jullie ogen wat moeten openen:
https://www.blckbx.tv/videos/massa-vacc ... -roekeloos
Of deze huisdokter Rob Elens:
https://www.blckbx.tv/videos/van-kwakza ... 3A51%3A12Z
of professor Dolores Cahill die de vaccins als doodmakers voorstelt
What happens to confidence in public health if ivermectin turns out to be safe and effective for COVID, and the genetic vaccines turn out to have signficant safety issues?
Deze immunoloog Prof. Dr. Theo Schetters uit NL zou toch jullie ogen wat moeten openen:
-
- Hero Member
- Contacteer:
Toch wel, je zal opnieuw uitgenodigd worden tenzij je duidelijk een 'WEIGERING' hebt ingegeven en dit wordt gerespecteerd om privacy redenen.
Nochtans kan je zelfs bij 'WEIGERING' terug in het circuit opgenomen worden op jouw EIGEN initiatief.
Ga naar je huisarts en vraag om covid-vaccinatie. Klaar is kees!
Dat is inderdaad zo bij de Antwerpse vaccinatietool. Maar is dat overal zo ?spaarfreakje schreef: ↑17 juni 2021, 02:11Toch wel, je zal opnieuw uitgenodigd worden tenzij je duidelijk een 'WEIGERING' hebt ingegeven en dit wordt gerespecteerd om privacy redenen.
Nochtans kan je zelfs bij 'WEIGERING' terug in het circuit opgenomen worden op jouw EIGEN initiatief.
Ga naar je huisarts en vraag om covid-vaccinatie. Klaar is kees!
Ik zat 'ongeveer' in dezelfde situatie. Code geldig tot en met 16 juni. Maar in het interval 1 tot en met 16 juni waren er geen tijdssloten beschikbaar.
Nog geen probleem. Ik ben immers gevaccineerd.
En daarvoor waren er twee knopjes:
1. Ik weiger elke vaccinatie. Ik wens niet meer gecontacteerd te worden.
2. Ik ben al gevaccineerd.
Dus ik drukte op het tweede knopje, kreeg een waarschuwingsmelding en drukte nog eens op "OK". Toen opende zich een nieuwe webpagina:
"U HEEFT DE VACCINATIE GEWEIGERD"
Hola, hola... dat is technisch wel zo. Maar ik wens wél uitgenodigd te worden voor de boostervaccinatie !
Nu maar hopen, dat het systeem het onderscheid maakt tussen de twee keuzes.
-
- Verbannen Gebruiker
Omdat de vaccins niet ontworpen zijn door welke politicus dan ook?criticus schreef: ↑16 juni 2021, 23:41 Ik snap niet dat de Vlamingen na Arco en de zonnepanelen met digitale teller de politiekers zomaar navolgen dat de vaccins 100% veilig zijn. We studeren alsmaar langer en zijn er blijkbaar niet wijzer op geworden. De maker van mRNA-vaccin twitterde zelfs:
Overigens begrijp ik de Vlaming ook niet. Hij behoort al jaren tot de grootste pillenslikkers ter wereld en dit zonder zich blijkbaar wel zorgen over te maken. Maar een vaccin ontwikkeld door dezelfde pharma industrie met een aantoonbaar positief effect op de algemene gezondheidszorg zou dan ineens voor sommigen een onoverkomelijk probleem moeten zijn?
Overigens is niets 100% veilig en 100% werkzaam. Niemand die dat beweert.
En je kan over zowat ieder onderwerp wel een complottheorie meer of minder vinden.
En niemand die er wakker van ligt dat jij je om welke reden dan ook niet zou laten vaccineren.
Ben je bang dat je uiteindelijk bij de uitzonderingen gaat behoren dat je niet kan stoppen anderen met steeds dezelfde onzin proberen te overtuigen? Het is niet omdat je in complottheorieën gelooft en deze blijft verspreiden dat je een criticus bent.
Laatst gewijzigd door David_DeWa op 17 juni 2021, 10:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Ah nee, ik nietDavid_DeWa schreef: ↑17 juni 2021, 10:53
Overigens begrijp ik de Vlaming ook niet. Hij behoort al jaren tot de grootste pillenslikkers ter wereld en dit zonder zich daar zorgen over te maken.

Ik probeer zeer bewust zo weinig mogelijk medicatie te nemen, omdat mijn idee is dat zelfs de standaard dingen zoals paracetamol toch een heel klein beetje slecht kunnen zijn voor iets.
Er gaat op lange termijn niks boven de pijn verbijten, vind ik
-
- Verbannen Gebruiker
Zolang niemand anders er last van heeft vooral doen. Het is tenslotte alleen jouw pijn.
De belastingbetalers en de sociale zekerheid zijn je dankbaar.
De belastingbetalers en de sociale zekerheid zijn je dankbaar.
https://www.irishtimes.com/news/educati ... -1.4514141criticus schreef: ↑17 juni 2021, 00:06 Dolores Cahill:
https://twitter.com/i/status/1399735915954814982
https://rumble.com/vhux2b-breaking-groo ... licht.html
In het verleden beweerde Cahill onder meer dat er helemaal geen pandemie was en dat het sterftecijfer van COVID-19 te vergelijken was met een gewone griepepidemie. Beide stellingen waren al meermaals het onderwerp van een dpa-factcheck. Ook is Cahill een prominent lid van de World Doctors Alliance, een groep die meermaals desinformatie over de coronacrisis heeft gedeeld. De Irish Times omschrijft Cahill zelfs als een 'hoofdleverancier van desinformatie'.
Ook geeft Cahill geen les meer op het University College in Dublin en heeft de instelling zich al gedistantieerd van haar uitspraken. Ook hebben studenten van het UCD opgeroepen tot intern onderzoek, omdat Cahill verschillende complottheorieën zou verspreiden. Kortom, de betrouwbaarheid van haar beweringen werd in het verleden al meermaals in twijfel getrokken.
Maar heeft Cahill de uitspraken zoals ze in de afbeelding staan wel echt gedaan? In verschillende interviews sprak Cahill zich al uit over de mRNA-vaccins die gebruikt worden om het nieuwe coronavirus te bestrijden. "Er is geen groot probleem met de mRNA-vaccins en dat moeten mensen weten", vertelt ze in een interview (11:50). In een andere video zegt ze dat er "meer kwaad dan goed is" in de huidige mRNA-vaccinaties (15:33).

Ik neem nooit medicatie. Zelfs bij 39 graden koorts slik ik niets. Ik probeer mijn eigen lichaam te trainen door niets te slikken mijn lichaam moet maar zien het virus te overleven.
Maar goed... What doesn't kill you, makes you stronger.
Maar goed... What doesn't kill you, makes you stronger.
-
- Verbannen Gebruiker
Daar heb je weinig aan als het je toch doodt.
Er zijn trouwens genoeg voorbeelden van patiënten die het virus hebben doorgemaakt en overleefd maar er nadien niet echt sterker van zijn geworden maar nog geruime tijd nadien last hebben gehad van de negatieve nawerkingen.
In deze context slaat je uitspraak dus echt nergens op.
Of was het maar om te lachen?
Het heeft weinig zin medicijnen te slikken voor een pruts, een doorsnee verkoudheid of een klein pijntje.
Maar het heeft even weinig zin iedere medische bijstand en beproefde medicijnen te weigeren als je een vastgestelde ziekte hebt die blijvend nadelige gevolgen kan hebben en met een aangepaste medicijnenkuur kan verholpen of verlicht worden.
Was zeker niet om te lachen. Ik heb bv. hooikoorts (momenteel enorme last van) maar ik neem niets.David_DeWa schreef: ↑17 juni 2021, 13:28Daar heb je weinig aan als het je toch doodt.
Er zijn trouwens genoeg voorbeelden van patiënten die het virus hebben doorgemaakt en overleefd maar er nadien niet echt sterker van zijn geworden maar nog geruime tijd nadien last hebben gehad van de negatieve nawerkingen.
In deze context slaat je uitspraak dus echt nergens op.
Of was het maar om te lachen?
Het heeft weinig zin medicijnen te slikken voor een pruts, een doorsnee verkoudheid of een klein pijntje.
Maar het heeft even weinig zin iedere medische bijstand en beproefde medicijnen te weigeren als je een vastgestelde ziekte hebt die blijvend nadelige gevolgen kan hebben en met een aangepaste medicijnenkuur kan verholpen of verlicht worden.
Als ik verkouden ben, dan eet ik een appel en daar moet ik dan maar mijn vitaminen uit gaan puren. Als ik hoofdpijn heb vertik ik het om Dalalgan te slikken.
Dat bedoel ik eerder. Mijn lichaam moet maar zien te vechten tegen die virussen/microben.
En dan heb ik altijd de gedachte dat mijn lichaam sterker wordt als het zelfstandig vecht dan dat het 'hulpmiddelen' krijgt.
Ik ga nu niet zeggen dat je bij ernstige aandoeningen niets moet gaan slikken hé. Iemand die ernstige aandoeningen heeft, moet pillen en medicatie innemen. Maar ik begin daar niet aan voor de jaarlijkse griep of een simpele verkoudheid.
-
- Verbannen Gebruiker
Wat je hier beschrijft zijn dan door de band genomen ook geen levensbedreigende ziekten. Bovendien zijn het ongemakken waartegen geen algemeen vaccin bestaat noch een afdoend algemeen geneesmiddel. Het middel dat je beschrijft is een symptoombestrijder, geen geneesmiddel. Als de pijn persoonlijk dragelijk is heeft het in die gevallen meestal dan ook geen zin om een medicijn te slikken.
Een normaal gezond persoon gaat er ook niet dood van. Je wordt er ook niet sterker van want zoals je zelf wel al zal hebben ondervonden keren hooikoorts en verkoudheden steeds terug bij personen die er gevoelig voor zijn.
Maar dat is wel iets heel anders dan een bewezen werkzaam vaccin met slechts uitzonderlijke bijwerkingen waarvan bovendien bewezen is dat als de ziekte de drager al niet erg ziek maakt of er aan overlijdt de kans wel groot is dat als hij geen voorzorgen neemt hij het virus kan overdragen op anderen die er wel negatieve gevolgen van kunnen ondervinden. Tot de dood toe.
Dat is ook al veel genuanceerder dan je uitspraak:Ik ga nu niet zeggen dat je bij ernstige aandoeningen niets moet gaan slikken hé. Iemand die ernstige aandoeningen heeft, moet pillen en medicatie innemen. Maar ik begin daar niet aan voor de jaarlijkse griep of een simpele verkoudheid.
"dokter" sheri tenpenny is een overtuigd antivaxer die onder andere ook gelooft dat je van vaccins autisme krijgt. Ik ben misschien geen criticus maar ik zou eerlijk gezegd toch niet teveel van haar gezwets gelovencriticus schreef: ↑17 juni 2021, 00:06 Dolores Cahill:
https://twitter.com/i/status/1399735915954814982
https://rumble.com/vhux2b-breaking-groo ... licht.html

Tenminste iemand die mijn humor begrijpt ...CarpeNoctem schreef: ↑16 juni 2021, 22:53Los van het feit dat jij niet verantwoordelijk bent voor het ontbreken van enige kennis van begrijpend lezen van je medeSG'ers ben ik een goeie tegengekomen vandaag op Twitter:Hat tipOpvallend: het enige wat in de Antwerpse haven (één vd grootste chemische clusters ter wereld) geen vetzakkerij uitstoot is de kerncentrale van Doel, en die gaan we sluiten.
![]()
En wat de kerncentrale betreft:
Over die chemiecluster gesproken...
Een jaar of wat geleden liet ik mijn zoon de luchtfoto van Antwerpen en van de Antwerpse Haven zien in het Infopaviljoen bij het MAS.
"Kijk, jongen, dat is de grootste petrochemische cluster van de wereld."
Een Echte Antwaarpenaar kwam ook meekijken: "Ha, neen, he... het is de tweede. Houston is de eerste."
"Niet meer. Daar zijn zojuist wat orkanen en tornado's overheen gegaan en alles ligt daar aan diggelen. Wij zijn nu de grootste."
Die was het daar zeker mee eens. Hij paste meteen niet meer in zijn kraag...
Een jaar of wat geleden liet ik mijn zoon de luchtfoto van Antwerpen en van de Antwerpse Haven zien in het Infopaviljoen bij het MAS.
"Kijk, jongen, dat is de grootste petrochemische cluster van de wereld."
Een Echte Antwaarpenaar kwam ook meekijken: "Ha, neen, he... het is de tweede. Houston is de eerste."
"Niet meer. Daar zijn zojuist wat orkanen en tornado's overheen gegaan en alles ligt daar aan diggelen. Wij zijn nu de grootste."
Die was het daar zeker mee eens. Hij paste meteen niet meer in zijn kraag...