Veranderingen op het forum
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Veranderingen op het forum
Ik zit hier te schuddebuiken van 't lachen terwijl mijn vrouw me meewarig aankijkthaelewyn schreef: ↑17 april 2021, 21:31Carpenoctem die, nadat hij de decoltee van de dochter van FTP had aanschouwd, wegliep naar het toilet vergat zijn deur vast te draaien en werd iets later betrapt door Nefertari terwijl hij de hand aan zichzelf aan het slaan was.
Nefertari, zwaar geschokt, deed haar verhaal aan Yaris die eigenlijk een anders sexueel ingestelde vrouw bleek te zijn waarna beiden bij het bespreken van zo een vettig verhaal buiten gingen kotsen.
Beiden bleken nogal seuterig te reageren op de fysieke paraatheid van Carpe en die laatste begreep het allemaal niet goed.
Hij kwam van het toilet, deed de voordeur van het café open en riep naar Yaris en Nefertari : als ge niet alletwee rap binnen zijt drink ik jullie pint uit !
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
Machtig verhaal
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Neeje, centraal West-Flutië.Charlesvdw schreef: ↑17 april 2021, 20:12De thuisbasis van spaargids is Koksijde ? En CarpeNoctem ook ?
Charles in Wulpen? Mijn vwattuur komt van daar...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Je hebt de garage juist, maar niet het merk
't Is zo'n vwattuur met just enough essential parts...
't Is zo'n vwattuur met just enough essential parts...
Ok, ik denk dat het wel eens tijd wordt dat de discussie van de laatste 2 dagen hier eens afgesloten geraakt. Daarbij wordt het eens tijd dat mensen hier moeten beseffen dat de regels gelden voor iedereen en dat ze opgelegd worden door het Spaargids/DPG Media team.
Voor alle duidelijkheid: ik moet ze ook gewoon volgen.
Elk bericht na deze post zal verwijderd worden zodat dit topic voor de rest kan gebruikt worden waarvoor ze dient.
Voor alle duidelijkheid: ik moet ze ook gewoon volgen.
Elk bericht na deze post zal verwijderd worden zodat dit topic voor de rest kan gebruikt worden waarvoor ze dient.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Vandaag is blijkbaar deze site spaargids het drukst bezocht geweest in zijn 14-jarige geschiedenis. En dat voor een zomerdag, waar mensen na maandenlange semi-opsluiting terug een pak meer vrijheden kregen.
Heb ik iets gemist?Het grootste aantal gebruikers online was 2108 op 9 juni 2021, 13:44
En op dit laatavondlijke uur zien we ook een ongeziene interesse voor Spaargids:
“ WIE IS ER ONLINE
In totaal zijn er 1166 gebruikers online :: 54 geregistreerd, 0 verborgen en 1112 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)”
“ WIE IS ER ONLINE
In totaal zijn er 1166 gebruikers online :: 54 geregistreerd, 0 verborgen en 1112 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)”
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Iemand die de site aan het scrapen/archiveren is? Dat zal al vlotjes voor meerdere "gasten" meetellen denk ik.
Momenteel online: mezelf en 45 gasten. Drukke donderdagochtend.azerty_123 schreef: ↑9 juni 2021, 23:29 Iemand die de site aan het scrapen/archiveren is? Dat zal al vlotjes voor meerdere "gasten" meetellen denk ik.
En op een amder topic krijg ik volgende statistiek:
Gebruikers op dit forum: Aristobuddha, B7H4long, Bae1, Casa20, christiaan, DonDraper, ferguson, geebee, Gg70, Groeiaandelenfavoriet2014, Jarexx, Jhn, MortimeR, Nomed, Philippe1, RGiskard, SDBA, troglodytes, Umi, vidar, WaltR en 411 gasten
Vreemd dat de online users afhangen vam welk topic je leest.
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024
Laatste update: 1/1/2024
-
- Administrator
- Contacteer:
Dit wordt behandeld. Lijkt toe te schrijven aan Huawei Petal Search. https://www.hypernode.com/blog/performa ... ine-stores
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Een idee ...
Waarom wordt er geen "Vraag het aan de officiële instelling" gemaakt met daarin officiële instellingen zodat we daar vragen aan kunnen stellen en hun antwoorden dan ineens publiek zijn ? (i.p.v. dat iedereen afzonderlijk een vraag stelt en iedereen potentiëel een ander/verkeerd antwoord krijgt)
Kan spaargids.be hier een initiatief rond nemen ?
Waarom wordt er geen "Vraag het aan de officiële instelling" gemaakt met daarin officiële instellingen zodat we daar vragen aan kunnen stellen en hun antwoorden dan ineens publiek zijn ? (i.p.v. dat iedereen afzonderlijk een vraag stelt en iedereen potentiëel een ander/verkeerd antwoord krijgt)
Kan spaargids.be hier een initiatief rond nemen ?
Die "Vraag het aan"-rubrieken zijn allemaal op sterven na dood. Lang geleden heeft onze goede oude webmaster een "Vraag het aan KBC"-rubriek opgestart. Daar werden onmiddellijk zoveel vragen in gesteld dat die arme man of vrouw van KBC er na enkele dagen al de brui aan gaf.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Exactly ... ![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
Edit:
Misschien beter gewoon "Vraag het aan de instelling" (officiëel of niet maakt eigenlijk niet uit)
Ik meen toch genoeg "instellingen" te kennen die problemen hebben met "rechtstreeks communiceren met de burger", wel...
Edit:
Misschien beter gewoon "Vraag het aan de instelling" (officiëel of niet maakt eigenlijk niet uit)
Ik meen toch genoeg "instellingen" te kennen die problemen hebben met "rechtstreeks communiceren met de burger", wel...
BESpaar en TooTall staan op anonymous.
Zijn er nog ?
Zijn er nog ?
Die goede oude brave Visbak. Verwijderd omdat hij te veel vragen stelde naar waarom hij een waarschuwing gekregen had.