Veranderingen op het forum
Re: Veranderingen op het forum
Flat Twin Power op eigen verzoek...
Fakkel (edit) : eveneens op eigen verzoek
Goede oude NTO... En een paar nicks die daarbij hoorden : NIet op eigen verzoek.
Wie nog ?
Geen idee maar op het volgende overleg tussen vakbonden en het bedrijf zal ik de vraag stellen
Laatst gewijzigd door haelewyn op 18 juni 2021, 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja. Er zijn hier personen met een bepaalde zinsbouw die in 3/4de van hun berichten met de voeten vooruit op de man gaan en blijven gaan, en dat wordt getolereerd, en het clubje meelopers van B4 mogen wel in andere topics komen stoken om hun grote gelijk te halen.
Ik heb het hier gehad, aan de meesten: veel succes en aan enkele: een te korte arm en veel jeuk.
Op het gebied van de beurs was BESpaar één van de betere forumleden. Hij was ook met opties bezig en durfde daarvoor Technische Analyse gebruiken. Het is jammer.
Edit: blijkbaar heeft BESpaar tijdens het schrijven van dit bericht afscheid genomen van het forum. Wel vreemd dat hij met een anonieme account nog berichten kan posten, ik dacht dat de account dan definitief werd afgesloten.
Edit: blijkbaar heeft BESpaar tijdens het schrijven van dit bericht afscheid genomen van het forum. Wel vreemd dat hij met een anonieme account nog berichten kan posten, ik dacht dat de account dan definitief werd afgesloten.
anonymous8 is niet anonymous. anonymous8 is nog gewoon actief. Ik vermoed dat hij, om welke reden dan ook, formeel om een verandering van gebruikersnaam gevraagd heeft. De gebruikersnaam van iemand die echt verwijderd is ziet er zo uit: aan-welk-heb-je-onlangs-een-hypothecair ... ak#p504311 Zie je? kleiner lettertype, in het zwart in plaats van het blauw, geen cijfer erachter, je kunt hem niet aanklikken.
Er zijn een aantal leden die besloten hebben om hun account te stoppen. Dat werd dan ook conform behandeld door de webmaster.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Er is ook een anonymous7 die, als ik me niet vergis, TooTall 'verschuilt' .
Dit vind ik nu wel heel verwarrend. Zijn die accounts nu afgesloten of niet?
Is het omvormen tot 'anonymous7/8' dan niet meer dan een naamswijziging?
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024
Laatste update: 1/1/2024
Wanneer een account echt verwijderd is, kan je niet meer op de gebruikersnaam klikken.
Er is ook een Anonymous6 en op die nick kan je niet meer klikken.
Bij de doodgewone anonymous-en ook al niet
Er zal iets fout gegaan zijn bij 7 en 8 :-)
Bij de doodgewone anonymous-en ook al niet
Er zal iets fout gegaan zijn bij 7 en 8 :-)
Jammer dat de enige optie hier blijkbaar is dat interessante mensen weggaan of weggepest worden. We krijgen dus nog veel meer eenheidsworst, herhaling en middelmatigheid . En dan druk ik mij nog heel vriendelijk uit.anonymous8 schreef: ↑17 juni 2021, 23:03Ja. Er zijn hier personen met een bepaalde zinsbouw die in 3/4de van hun berichten met de voeten vooruit op de man gaan en blijven gaan, en dat wordt getolereerd, en het clubje meelopers van B4 mogen wel in andere topics komen stoken om hun grote gelijk te halen.
Ik heb het hier gehad, aan de meesten: veel succes en aan enkele: een te korte arm en veel jeuk.
En dat dat clubje nog andere topics vervuilt en onleesbaar maakt, dat moeten wij ook gewoon niet meer pikken. Signaleren met z'n allen!
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Gezien de recente ontwikkelingen...
gedragsregels-forum-t29915.html
In hoeverre wordt dit actief opgevolgd door de forum beheerders/moderators ?
Of m.a.w. in hoeverre is het de bedoeling dat forumleden posts rapporteren om beheerders/moderators te laten ingrijpen indien nodig ? (op welke manier dan ook en "at their sole discretion")
gedragsregels-forum-t29915.html
In hoeverre wordt dit actief opgevolgd door de forum beheerders/moderators ?
Of m.a.w. in hoeverre is het de bedoeling dat forumleden posts rapporteren om beheerders/moderators te laten ingrijpen indien nodig ? (op welke manier dan ook en "at their sole discretion")
In hoeverre wordt het ganse forum actief opgevolgd ? Niet !
Er komt in dagen tijd niet eens iemand kijken. Denk je dat die ene op x dagen dan alle posts leest uit de kroeg ?
Overschat het belang van dit forum voor DPG of anderen vooral niet.
Er komt in dagen tijd niet eens iemand kijken. Denk je dat die ene op x dagen dan alle posts leest uit de kroeg ?
Overschat het belang van dit forum voor DPG of anderen vooral niet.
Als je iets ziet waar je je vragen bij stelt of iets wat niet kan, altijd melden. We doen ons best om alles op te volgen, maar alles altijd 100% lezen is vaak onbegonnen werk.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Ik ben al enkele jaren lid van dit forum. Vaak gepost, veel gelezen en hier en daar bespaartips gekregen.
De laatste tijd is het vet hier van de soep. Dit ligt zeker niet aan de leden (Trollen buiten beschouwing gelaten).
Het niveau is meer en meer dat van HLN en VTM aan het worden. De beschuldigingen van racisme aan mijn adres waren een ernstige waarschuwing. Dat men nu weer posts van mij verwijderd owv offtopic doet mij inziens dat ik hier niets meer te zoeken heb.
Aan iedereen succes hier nog, zal nog wel af en toe eens mee komen lezen.
Iedereen die ik geërgerd heb, mea culpa, het was niet altijd de bedoeling .
De laatste tijd is het vet hier van de soep. Dit ligt zeker niet aan de leden (Trollen buiten beschouwing gelaten).
Het niveau is meer en meer dat van HLN en VTM aan het worden. De beschuldigingen van racisme aan mijn adres waren een ernstige waarschuwing. Dat men nu weer posts van mij verwijderd owv offtopic doet mij inziens dat ik hier niets meer te zoeken heb.
Aan iedereen succes hier nog, zal nog wel af en toe eens mee komen lezen.
Iedereen die ik geërgerd heb, mea culpa, het was niet altijd de bedoeling .