De zaak Conings
Re: De zaak Conings
Misschien is dat een gunst en werd ze je niet toegestaan.
Vreemd, we horen niets meer van rex. Zit hij ergens op zijn eigen eiland?
https://www.youtube.com/watch?v=1dwTXj4PcR8
Hij komt misschien genezen terug.
https://www.youtube.com/watch?v=1dwTXj4PcR8
Hij komt misschien genezen terug.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Als MVR zijn BMI onder de 26 zakt, mag hij ook terugkomen. Zal dus niet voor meteen zijn, of hij moet eens een paar keer mee op missie gaan met Jurgen ...
We kunnen ook stellen : als De Jurgen op een gegeven moment IETS begrijpt van virussen en waarom welke maatregelen aangeraden worden door virologen, mag hij in vrede eens een dagje mee met MVR om er wat over bij te leren.
Of voor De Jurgen en een paar anderen : als de col van hun hemd ooit tot de nog redelijke ruime afmetingen van die van MVR slinkt en hun verstand laat het toe mogen ze bij De Marc ook een klasje gaan volgen over deze materie.
Virology for dummies.
Of voor De Jurgen en een paar anderen : als de col van hun hemd ooit tot de nog redelijke ruime afmetingen van die van MVR slinkt en hun verstand laat het toe mogen ze bij De Marc ook een klasje gaan volgen over deze materie.
Virology for dummies.
Zou Marc geen les bij ons moeten volgen?
We zouden hem hebben verteld dat het virus niet na 5 maanden verdwenen is.
We hadden hem ook kunnen vertellen dat transmissie door aanraking van je winkelkarretje echt heel verwaarloosbaar is.
Hij had nogal wat kunnen bijleren...
Mocht hij onze kennis hebben gehad, het zou veel frustratie uitsparen
Mocht hij onze lessen dan zelfs toegepast hadden, dan zat hij nu niet in een safehouse maar onder een parasol aan de Costa Blanca
Hij had wel minder vertier gehad op twitter, dat geef ik toe
We hadden hem ook kunnen vertellen dat transmissie door aanraking van je winkelkarretje echt heel verwaarloosbaar is.
Mocht hij onze lessen dan zelfs toegepast hadden, dan zat hij nu niet in een safehouse maar onder een parasol aan de Costa Blanca
Ingenieur (was je toch naar eigen zeggen) in de virologie (of landloper) zeker ?Aerolla schreef: ↑18 juni 2021, 14:04 Zou Marc geen les bij ons moeten volgen?
Qua pretentie en zelfoverschatting heb je hier net een record gebroken.
Ik ga er van uit dat je het meent.
Jij leeft blijkbaar echt constant in de illusie dat je het allemaal beter weet.
Wat ik hier het voorbije jaar van jou al gelezen heb zegt mij het omgekeerde.
Zeg eens tegen van Ranst dat hij het niet altijd op zijn manier moet zien....niet 'ik ik ik' maar hij kan beter wat vaker Arrolla citeren.
Woehahahaha
Goh, ik dacht initieel dat ik het niet beter wist dan iemand die virologie heeft gestudeerd..
Maar ik moet objectief vaststellen dat dit niet helemaal klopt...
Of moeten we speciaal voor jou nog eens door MVR zijn uitspraken gaan van het laatste anderhalf jaar, en zien welke er juist en welke fout waren?
Maar ik moet objectief vaststellen dat dit niet helemaal klopt...
Of moeten we speciaal voor jou nog eens door MVR zijn uitspraken gaan van het laatste anderhalf jaar, en zien welke er juist en welke fout waren?
Tja, achteraf kan iedereen de toekomst voorspellen. Het gaat erover wat op basis van de toen ter beschikking zijnde informatie de meest plausibele veronderstelling is. Het mag dan nog zijn dat achteraf gezien jouw (al dan niet cherry-picked voorspellingen) de juiste bleken, dat is toeval. Zoals iemand de de lotto cijfers correct voorspelde ook niets zegt over die persoon zijn wetenschappelijke voorspellingen en vaardigheden in de kansrekening.
Waarom hebben wij dan virologen gevraagd, als ze ons toch maar enkel hun voorspelling geven?
Dan had iedereen van ons de overheid kunnen adviseren, we hadden gewoon maar onze gok moeten verkondigen.
Ik zou graag hebben dat hij die uitspraken niet deed op basis van zijn gok, maar op basis van berekeningen....
Ik ga ervan uit dat om op 5 maanden duurtijd te komen van het virus, hij een model heeft gebruikt of een complexe berekening, maar blijkbaar was het gewoon uit de duim gezogen...
IEDEREEN kan dingen uit zijn duim zuigen over een virus.
PS: wij waren hier op dit forum veel meer dan 1 keer juister dan de wetenschappers, we moeten dus dringend beginnen met de lotto, als het gewoon geluk was
Dan had iedereen van ons de overheid kunnen adviseren, we hadden gewoon maar onze gok moeten verkondigen.
Ik zou graag hebben dat hij die uitspraken niet deed op basis van zijn gok, maar op basis van berekeningen....
Ik ga ervan uit dat om op 5 maanden duurtijd te komen van het virus, hij een model heeft gebruikt of een complexe berekening, maar blijkbaar was het gewoon uit de duim gezogen...
IEDEREEN kan dingen uit zijn duim zuigen over een virus.
PS: wij waren hier op dit forum veel meer dan 1 keer juister dan de wetenschappers, we moeten dus dringend beginnen met de lotto, als het gewoon geluk was
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Het was niet enkel MVR die er wel eens flagrant naast zat en het is niet allemaal één jaar geleden.
Een recent voorbeeld:
14 mei 2021: Molenberghs: terrasje doen = geen hulp meer op intensieve.
14 juni 2021: Molenberghs: terrasje doen = veiliger + positieve invloed.
Link
What a difference a month makes
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik moet Aerolla hierin bijtreden. Over het nut van handontsmetting en dergelijke waren we de virologen een half jaar tot een jaar te slim af. De studies waren er nochtans, maar ze bleven vasthouden aan hun idee. Zelfde met druppels versus aerosolen, MVR heeft nu ook toegegeven dat ze te lang zijn blijven hangen in hun idee van druppels.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Heel goed CarpeNoctem, Molenberghs is zo'n typische onheilsprofeet.
Die mag naast Van Ranst gaan staan.
Geef mij dan maar Van Gucht.
Die mag naast Van Ranst gaan staan.
Geef mij dan maar Van Gucht.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik wil sintorama wel bijtreden. Achteraf is het gemakkelijk praten.sintorama schreef: ↑18 juni 2021, 14:50Tja, achteraf kan iedereen de toekomst voorspellen. Het gaat erover wat op basis van de toen ter beschikking zijnde informatie de meest plausibele veronderstelling is. Het mag dan nog zijn dat achteraf gezien jouw (al dan niet cherry-picked voorspellingen) de juiste bleken, dat is toeval. Zoals iemand de de lotto cijfers correct voorspelde ook niets zegt over die persoon zijn wetenschappelijke voorspellingen en vaardigheden in de kansrekening.
De "experten" hebben ook niet alle informatie op elk moment, vaak is er een groot deel onbekend en maken ze dus ook een stuk inschattingen.
Daarnaast zijn "de experten" gewoon mensen met een bepaalde expertise en die kunnen er ook al eens naast zitten met hun conclusies of inschattingen.
Bovendien nemen zij ook een verantwoordelijkheid (in welke zin dan ook) op, wellicht op voorhand wetende dat ze niet alles 100% juist zullen doen.
Dit gezegd zijnde, vind ik MVR wel de minst nuttige expert die de revue gepasseerd is.
Van in het begin vond ik dat hij geen klare wijn schonk rond de corona problematiek.
En op den duur begon zijn rol als expert ihkv corona in de media ook wat te vervagen (om het zacht uit te drukken). Dat is misschien zijn goed recht, maar of het een goed idee was om dat te doen, is nog iets anders.
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 18 juni 2021, 16:47, 2 keer totaal gewijzigd.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Het grote probleem was dat de "TV-virologen" handpicked werden om hun angstzaaierij. De rationelere wetenschappers werden één voor één naar de uitgang begeleid.Charlesvdw schreef: ↑18 juni 2021, 16:22Ik moet Aerolla hierin bijtreden. Over het nut van handontsmetting en dergelijke waren we de virologen een half jaar tot een jaar te slim af. De studies waren er nochtans, maar ze bleven vasthouden aan hun idee. Zelfde met druppels versus aerosolen
En het resultaat was er dan ook naar...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.