Coronavaccinaties en de cijfers
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
Beste David_DeWa
Dank voor uw reactie. U verwijst naar een complottheorie. Ik geloof daar zelf niet in. Maar u hebt dus duidelijk niet gekeken naar deze immunoloog Prof. Dr. Theo Schetters want die spreekt daar helemaal niet over. Ik raad dit filmpje toch aan:
https://www.blckbx.tv/videos/massa-vacc ... -roekeloos
Dat er heel wat Duitse en Franse profs zijn die hetzelfde beweren en vaccins enkel aanraden voor de mensen die oud zijn of onderliggende ziektes hebben, laat ik achterwege en ook dat er Nobelprijswinnaars rare beweringen uiten. Er zijn ook geneesmiddelen als Ivermectine die erger kunnen voorkomen als je het virus oploopt. De media volgt 100% het vaccinatieplan omdat hun broodheer de overheid is.
Ik ben ondanks een geslaagde Menza-toelatingsproef oerdom op 't vlak van geneeskunde. Het is dan ook triest om hier reacties te lezen die zelden ingaan op wat de profs beweren of ze dan maar afschieten als complotdenkers. Enkel wat Dolores Cahill betreft zijn er terechte reacties. Die vrouw is dan ook extreem negatief maar van haar CV duizel ik toch.
Ik ben helemaal niet verbaasd dat de overgrote menigte onder de voortdurende overheidsdruk de vaccins als enige oplossing ziet. We zijn van in de wieg tot het universitaire diploma onbewust geleid en als er iets niet strookt met onze opgedane kennis, stoten we het meestal af. Dat heet cognitieve dissonantie.
Toen ik mijn familie in 2009 verwittigde dat ik Dexia niet meer betrouwde omwille van een vreemde statuutwijziging waarbij haar Arco's (arcopar, arcofin arcoplus) enkel nog zouden worden uitbetaald als er voldoende cash was, kreeg ik net dezelfde soort reacties. Ik ben de enige die een dag verlof nam en ze allen verkocht. Enkel mijn vader verkocht er wat omwille van mijn bedenkingen en twijfel. Hij weet dat ik altijd voorzichtig van aard ben geweest en ik zal dus enkel een vaccin nemen die me 100% bevalt. Ik hoop dat het vaccin van GSK-Sanofi eind 2021 door de 3de fase geraakt omdat dit vaccin geen lichaamsvreemde eiwitten injecteert. Ik heb er wel belang bij omdat ik er aandelen van heb.
Dank voor uw reactie. U verwijst naar een complottheorie. Ik geloof daar zelf niet in. Maar u hebt dus duidelijk niet gekeken naar deze immunoloog Prof. Dr. Theo Schetters want die spreekt daar helemaal niet over. Ik raad dit filmpje toch aan:
https://www.blckbx.tv/videos/massa-vacc ... -roekeloos
Dat er heel wat Duitse en Franse profs zijn die hetzelfde beweren en vaccins enkel aanraden voor de mensen die oud zijn of onderliggende ziektes hebben, laat ik achterwege en ook dat er Nobelprijswinnaars rare beweringen uiten. Er zijn ook geneesmiddelen als Ivermectine die erger kunnen voorkomen als je het virus oploopt. De media volgt 100% het vaccinatieplan omdat hun broodheer de overheid is.
Ik ben ondanks een geslaagde Menza-toelatingsproef oerdom op 't vlak van geneeskunde. Het is dan ook triest om hier reacties te lezen die zelden ingaan op wat de profs beweren of ze dan maar afschieten als complotdenkers. Enkel wat Dolores Cahill betreft zijn er terechte reacties. Die vrouw is dan ook extreem negatief maar van haar CV duizel ik toch.
Ik ben helemaal niet verbaasd dat de overgrote menigte onder de voortdurende overheidsdruk de vaccins als enige oplossing ziet. We zijn van in de wieg tot het universitaire diploma onbewust geleid en als er iets niet strookt met onze opgedane kennis, stoten we het meestal af. Dat heet cognitieve dissonantie.
Toen ik mijn familie in 2009 verwittigde dat ik Dexia niet meer betrouwde omwille van een vreemde statuutwijziging waarbij haar Arco's (arcopar, arcofin arcoplus) enkel nog zouden worden uitbetaald als er voldoende cash was, kreeg ik net dezelfde soort reacties. Ik ben de enige die een dag verlof nam en ze allen verkocht. Enkel mijn vader verkocht er wat omwille van mijn bedenkingen en twijfel. Hij weet dat ik altijd voorzichtig van aard ben geweest en ik zal dus enkel een vaccin nemen die me 100% bevalt. Ik hoop dat het vaccin van GSK-Sanofi eind 2021 door de 3de fase geraakt omdat dit vaccin geen lichaamsvreemde eiwitten injecteert. Ik heb er wel belang bij omdat ik er aandelen van heb.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:

Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 18 juni 2021, 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Misschien kan de uitvinder van de mRNA-vaccins Dr Robert Malone jullie toch overtuigen dat de huidige vaccins roekeloos worden toegediend. Een Japanse studie bevestigt zijn zienswijze.
https://childrenshealthdefense.org/defe ... e-ovaries/
https://childrenshealthdefense.org/defe ... e-ovaries/
-
- Verbannen Gebruiker
Menza test het rationeel denkvermogen. Spijtig dat ze voor het lidmaatschap redelijk prijzig zijn. Ik hoop dat ik het ditmaal 100% bij het verkeerde eind heb. Je kan echt niet geloven hoeveel druk je van anderen krijgt als je je vaccin weigert en anderen poogt te informeren. Net alsof ik een Jodenster draag met de woorden 'niet gevaccineerd'. Het is niet dat ik niet bang ben van Covid19 want ik heb al 3 kennissen die eraan gestorven zijn.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Van iemand die echt hoogbegaafd is verwacht ik wel dat hij Mensa kan spellen

Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
childrens health defense is antivax complot website
Ja, maar, ja maar... David gebruikte de [GRAPJE] tag niet !
Zie daar, dat krijg je er nu van.
Serieus... vanaf 26 juni vervallen alle Coronomaatregelen !
Ow nee... verkeerde land... maar wij hebben Frank !
Enfin, totdat de Jur hem aan zijn weddenschap houdt.
Zie daar, dat krijg je er nu van.
Serieus... vanaf 26 juni vervallen alle Coronomaatregelen !
Ow nee... verkeerde land... maar wij hebben Frank !
Enfin, totdat de Jur hem aan zijn weddenschap houdt.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik wil hier geen zinloze discussie starten, maar het kan natuurlijk ook zijn dat taal niet rationeel is ...
-
- Sr. Member
- Contacteer:
@criticus
Net effe de IQ-test op de site van VDAB gedaan: 20/24, wat een IQ van 130 suggereert.
Ik kom meestal op dergelijke waarden uit als ik een IQ-test doe.
Op zich meet een IQ-test niet zozeer je intelligentie, als wel je vermogen om IQ-tests op te lossen
Je hebt weinig aan een hoog IQ als je geen sociale vaardigheden of gezond verstand hebt.
Dus jouw goede testresultaten bij Menza (sic) zeggen niks over je gezond verstand. Wat ook blijkt uit de rest van je posts.
Net effe de IQ-test op de site van VDAB gedaan: 20/24, wat een IQ van 130 suggereert.
Ik kom meestal op dergelijke waarden uit als ik een IQ-test doe.
Op zich meet een IQ-test niet zozeer je intelligentie, als wel je vermogen om IQ-tests op te lossen

Je hebt weinig aan een hoog IQ als je geen sociale vaardigheden of gezond verstand hebt.
Dus jouw goede testresultaten bij Menza (sic) zeggen niks over je gezond verstand. Wat ook blijkt uit de rest van je posts.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Dat is alvast een uiting van intelligentieCharlesvdw schreef: ↑18 juni 2021, 21:24 Op zich meet een IQ-test niet zozeer je intelligentie, als wel je vermogen om IQ-tests op te lossen![]()

Wel ja. Vrij naar Youp van het Hek.JW1 schreef: ↑18 juni 2021, 21:27Dat is alvast een uiting van intelligentieCharlesvdw schreef: ↑18 juni 2021, 21:24 Op zich meet een IQ-test niet zozeer je intelligentie, als wel je vermogen om IQ-tests op te lossen![]()
![]()
Waarom zijn hoogbegaafde kindertjes altijd van die kansloze etterbakjes ? Wel, die ettertjes hebben geen vriendjes. En daarom zitten ze altijd alleen thuis. En wat doen ze dan ? Dan gaan ze puzzeltjes maken. De hele godganse dag door. Sowieso niets beters te doen. En wat zijn IQ-tests eigenlijk ? PUZZELTJES, HE MENSEN !
IQ-testen dus.
Dixit en zijn huisgenoot - vroeger, in de studententijd - hadden het lumineuze idee om een IQ-test te maken. Nadat wij een Kaas & Wijn hadden gehouden en ieder 1 fles rode wijn in onze nek hadden. Ik slaagde er wel degelijk in om de cédérom in de ordi te steken. En gezamenlijk hebben we de IQ-test opgelost.
Vervolgens vroeg mijn huisgenoot: "Zeg, Dixit, die slinger van je koekoeksklok, wat zijn dat eigenlijk voor bladeren"
"Geen idee eigenlijk"
"Wel, aangezien de gewichten dennenappels zijn, denk ik, dat de bladeren dennenbladeren zijn."
"Dat klinkt als een heel verstandig idee."
Toevallig kwam de derde huisgenoot binnen. En die had die avond geen kaas&wijn gedaan.
:"Stelletje pikken ! Een den is een naaldboom !"
Ondertussen had de cédérom ons gezamenlijk IQ berekend: 95 !
Bon, ondanks de fles wijn toch 15 punten hoger dan de gemiddelde N-VA-stemmer.
Enfin, soit.. wat was het onderwerp ook al weer ?
22/24 op de VDAB test vanuit zijne luie zetel op de gsm, zonder papier en pen, met een oog op Villa Sporza op tv. En dat voor een NVA stemmende Ingenieur
Met papier zou ik 23/24 gehaald hebben. Eén getallenreeks zag ik niet.

Met papier zou ik 23/24 gehaald hebben. Eén getallenreeks zag ik niet.
Ik heb in 2009 ook al mijn Arcopars verkocht. Omdat dat, gezien de omstandigheden, logisch en verstandig was.criticus schreef: ↑18 juni 2021, 18:35
Toen ik mijn familie in 2009 verwittigde dat ik Dexia niet meer betrouwde omwille van een vreemde statuutwijziging waarbij haar Arco's (arcopar, arcofin arcoplus) enkel nog zouden worden uitbetaald als er voldoende cash was, kreeg ik net dezelfde soort reacties. Ik ben de enige die een dag verlof nam en ze allen verkocht.
En ik heb mij in 2021 zo snel mogelijk laten vaccineren. Omdat dat, gezien de omstandigheden, logisch en verstandig is.
Mensen die nu nog twijfelen aan de vaccins sporen niet helemaal.