maximum inlage maandsparen Max
maximum inlage maandsparen Max
De maximum inlage bedraagt volgens de spaardersfiche 5,000 euro per maand;
handelt het hierbij enkel om NIEUWE stortingen of tellen ook bestaande bedragen voor dit maximum mee die na het verwerven van de getrouwheidspremie gewoon blijven staan op de rekening?
Deze rekeningformule bestaat nu bijna een jaar, vandaar dus de vraag om duidelijkheid.
handelt het hierbij enkel om NIEUWE stortingen of tellen ook bestaande bedragen voor dit maximum mee die na het verwerven van de getrouwheidspremie gewoon blijven staan op de rekening?
Deze rekeningformule bestaat nu bijna een jaar, vandaar dus de vraag om duidelijkheid.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: maximum inlage maandsparen Max
Betreft nieuwe stortingen. (maar mogelijks wordt de gestortte intrest daar ook bij gerekend, bedoeld of niet door MeDirect)inquirer schreef: ↑24 maart 2021, 09:54 De maximum inlage bedraagt volgens de spaardersfiche 5,000 euro per maand;
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ja dat klopt.EarthNvstr1 schreef: ↑24 maart 2021, 11:41 ... (maar mogelijks wordt de gestortte intrest daar ook bij gerekend, bedoeld of niet door MeDirect)
Ik heb al voorgehad dat een nieuwe storting niet kon doorgaan omdat het maximum bedrag zogezegd overschreden was.
Toen ik opnieuw probeerde, na afhouding van de bijgekomen rente (van nieuwjaar) dan lukte het wél.
Hoi,
Van maandbedrag moet eventuele uit betaalde rente in mindering worden gebracht.
Info Bram klantendienst sparen.
Van maandbedrag moet eventuele uit betaalde rente in mindering worden gebracht.
Info Bram klantendienst sparen.
Estate Guru believer.
Ik verschiet daar niet van feitelijk.Het gebruikte computerprogramma zal ook niet ontwikkeld zijn om intrest of een storting te onderscheiden. i v m maximum maandelijkse storting
Komt het bedrag dan automatisch terug op de rekening van de andere bank, indien er 5000 gestort wordt en het eigenlijk maar 4900 komma zoveel mag zijn?
Kan je hier meerdere MAX rekeningen openen?
Ik zou er graag 2 openen.
Ik zou er graag 2 openen.
2 op een account Neen, maar niet als 2 accounts.
Estate Guru believer.
En hoe denk je dat je twee accounts kunt aanmaken? MeDirect is Spaargids niet.
Vertel eerst maar eens over uw geld afhalingen op userbase verhaal.(waarom niet op spaargids?) schrik?
Of Is Yaris van userbase niet dezelfde als Yaris van spaargids.
En twee accounts bij Me:
Mijnheer en Madam of Mijnheer en Mijnheer of Madam en Madam zijn er al 2, nog een gemeenschappelijke zijn er ... juist.
Ben niet bekrompen van geest he.
En ben het beu uwe commentaar die altijd niet ter zake doet.
(trouwens hoe is het met uw 40 beleggingsfondsen bij Rabo)
Niks meer over te lezen.
En op spaargids heb ik bij mijn weten maar een account, ben geen achterbakse zoals sommige van uw vrienden.
Speel zelden op de man, maar als men er om vraagt.....
Of gaat Je nu ook gaan bleiten bij de mod zoals uw vriendjes, tegen Mattia.
Estate Guru believer.
Ik ben niet actief op userbase. Als daar ook een Yaris rondloopt ben ik dat niet.
Alleenstaanden kunnen maar één rekening openen.En twee accounts bij Me:
Mijnheer en Madam of Mijnheer en Mijnheer of Madam en Madam zijn er al 2, nog een gemeenschappelijke zijn er ... juist.
Ik heb anders de indruk van wel.Ben niet bekrompen van geest he.
Dank u.En ben het beu uwe commentaar die altijd niet ter zake doet.
Je hebt al twee keer op vijf dagen tijd tegen mij op de man gespeeld.Speel zelden op de man
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ga ze zelf dan niet wakker maken.EarthNvstr1 schreef: ↑19 juni 2021, 13:02Blijkbaar kan je enkel een persoonlijke max hebben óf een gemeenschappelijke, maar niet beide.
Estate Guru believer.