De zaak Conings
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: De zaak Conings
Inderdaad.CarpeNoctem schreef: ↑18 juni 2021, 16:44Het grote probleem was dat de "TV-virologen" handpicked werden om hun angstzaaierij. De rationelere wetenschappers werden één voor één naar de uitgang begeleid.Charlesvdw schreef: ↑18 juni 2021, 16:22Ik moet Aerolla hierin bijtreden. Over het nut van handontsmetting en dergelijke waren we de virologen een half jaar tot een jaar te slim af. De studies waren er nochtans, maar ze bleven vasthouden aan hun idee. Zelfde met druppels versus aerosolen
En het resultaat was er dan ook naar...
persoonlijk vind ik dan ook de rol van de politiek en van de media veel meer debat waard dan die van de experten.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
En die heeft toch de nederigheid om fouten toe te geven, zij het zeer voorzichtig...Charlesvdw schreef: ↑18 juni 2021, 16:26 Heel goed CarpeNoctem, Molenberghs is zo'n typische onheilsprofeet.
Die mag naast Van Ranst gaan staan.
Geef mij dan maar Van Gucht.
Steven Van Gucht: "Wat mij betreft, had die algemene mondmaskerplicht er nooit moeten komen"
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Echt, Earth !? Lol!!!
Het zijn die virologen die alles bepaald hebben, de bakens uitzetten, voorspellingen deden, eisen stelden en wat nog allemaal. De politiek werd al dan niet bewust aan de kant geschoven. Soms kwam er een provinciegouverneur stoer doen, maar dat was ook allemaal ondoordacht en liep met sissers af. Maar het ergste zijn de cijfers waarop de virologen zich steeds baseerden, die klopten langs geen kanten en zij wisten dat maar al te goed. Het was gewoon hun alibi om solo slim te spelen.
- mondmaskers
- ontsmettingsgel
- bubbels van 2, 4, 6, ...
- sluiting van horeca
- sluiting van contactberoepen
- afstandsregels in open lucht
- ... vul maar aan.
Dat die maatregelen geen nut hadden, stond in de sterren geschreven. Heeft niks met lotto-cijfers te maken. Je moet echt niet overal voor gestudeerd hebben om het bij het rechte eind te hebben. En gelukkig maar ...
Het zijn die virologen die alles bepaald hebben, de bakens uitzetten, voorspellingen deden, eisen stelden en wat nog allemaal. De politiek werd al dan niet bewust aan de kant geschoven. Soms kwam er een provinciegouverneur stoer doen, maar dat was ook allemaal ondoordacht en liep met sissers af. Maar het ergste zijn de cijfers waarop de virologen zich steeds baseerden, die klopten langs geen kanten en zij wisten dat maar al te goed. Het was gewoon hun alibi om solo slim te spelen.
- mondmaskers
- ontsmettingsgel
- sluiting van horeca
- ... vul maar aan.
Dat die maatregelen geen nut hadden, stond in de sterren geschreven. Heeft niks met lotto-cijfers te maken. Je moet echt niet overal voor gestudeerd hebben om het bij het rechte eind te hebben. En gelukkig maar ...
nu ja, misschien was Van Gucht altijd al tegen, en maakte hij persoonlijk niet echt een foutCarpeNoctem schreef: ↑18 juni 2021, 17:00 [
En die heeft toch de nederigheid om fouten toe te geven, zij het zeer voorzichtig...
Steven Van Gucht: "Wat mij betreft, had die algemene mondmaskerplicht er nooit moeten komen"
Om toch terug op het topic te komen (waar ik zelf van was afgeweken ): ik was deze maandag in Brussel, toevallig moest ik in de buurt van het Warandepark zijn.
Nu, de politie en het leger was nogal massaal aanwezig rond het parlement en de Amerikaanse Ambassade.
Ik al gelukkig, want ik dacht: ik ga hier live getuige zijn van de arrestatie van Jurgen Conings (ze hadden zich gewoon van park vergist, kan gebeuren, het is België)
De politiehond had vast de geur van criminaliteit gevolgd en was zo terecht gekomen bij het parlement. (where else?)
Toch geen Jurgen gezien daar, dus teleurstelling
Ondertussen blijft hij zich wel goed verstoppen, hij is misschien aan het trainen voor het WK verstoppertje, of de olympische spelen. We hebben een medaillekandidaat, alleszins.
Het zou mij niets verwonderen dat Jurgen zijn coronaspuit gaat laten zetten en dat de belgische administratie na een jaar slechts door heeft dat hij zijn spuit, al dan niet in casmouflagepak is komen halen;
Dat spelletje van elkaar over het bolletje strelen mag je alleen spelen, zonder mij.
Edit : noem gerust ook alle kul en sul op die hier verteld werd over maskers, AZ vaccin, Pfizer vaccin, maatregelen die voor niets nodig waren, de angsthazen die fout waren door makers te dragen ---- die dan eerst toch te laat beschikbaar waren voor Jan Modaal, etc etc
Laatst gewijzigd door haelewyn op 18 juni 2021, 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Meuh non...CarpeNoctem schreef: ↑18 juni 2021, 16:44Het grote probleem was dat de "TV-virologen" handpicked werden om hun angstzaaierij. De rationelere wetenschappers werden één voor één naar de uitgang begeleid.Charlesvdw schreef: ↑18 juni 2021, 16:22Ik moet Aerolla hierin bijtreden. Over het nut van handontsmetting en dergelijke waren we de virologen een half jaar tot een jaar te slim af. De studies waren er nochtans, maar ze bleven vasthouden aan hun idee. Zelfde met druppels versus aerosolen
En het resultaat was er dan ook naar...
Mijn favoriete TV-virologen blijven toch Yves&Yves.
Yves Van Laethem staat vandaag in mijn krant: "Il ne faut pas avoir peur du variant Delta !"
De ene 'personne' zit in een safe house en ik hoop inderdaad, dat de andere 'personne' (mijn vriendin Dr Erika) zich koest houdt.Q:Y a-t-il un risque de devoir reserrer les mesures sanitaires à cause du variant Delta.
R:Non, pour l'instant, personne ne va accepter de changer des mesures pour quelques pourcents de variant indien.
Merk ook op hoe de journalist het heel woke over 'Delta' heeft en Yves gewoon corrigeert met 'Indische variant'.
- DeanThe2nd
- Verbannen Gebruiker
Spiegeltje, spiegeltje.
Maar dat niemand anders deze binnen kopt? Corona-moeheid?
Speciaal ervoor ingelogd, wat ik niet meer ging doen.
En ik kan niet voetballen. Meer over mijn ongebonden veters gestruikeld (ze binden kan ik ook niet), vol met mijn gezicht tegen die bal gevallen en hij rolt nog binnen ook. Woohoo! Dat had een ander hier toch ook wel gekund. Toch teleurgesteld in de kliek hier met het beetje gezonde boerenverstand waar we dezer dagen zo'n groot tekort aan hebben. Zo ene laten liggen na 18 maanden op je kap laten zitten dat alleen de goddelijke tv-virologen de absolute en totalitaire wijsheid in pacht hebben, en je verder je mond moet houden, het is toch godgeklaagd. De beerput gaat langzaam open en de tv-virologen, met van zwanst op kop, zullen het lager onderwijs opnieuw moeten doen. Of de pathologisch georchestreerde leugen toegeven, maar eerlijk, dat zie ik nu ook niet direct gebeuren.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
There is one thing more wicked in the world than the desire to command, and that is the will to obey. W.K. Clifford.
There is one thing more wicked in the world than the desire to command, and that is the will to obey. W.K. Clifford.
vakbond
rechten van vermeende terroristen geschonden ?
heksenjacht
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210617_96492144
rechten van vermeende terroristen geschonden ?
heksenjacht
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210617_96492144
Sommige ballen verschijnen niet op mijn scherm. Ik heb er trouwens al genoeg binnen gekopt. Goed dat we Dean hebben en zo geen enkele niet-te missen-kopkans laten liggen. GOOOAAAALLLLLL !!! Ik weet zelfs niet wie hem gescoord heeft , zou Rik zaliger zeggen.
Als ik jou was zou ik er nog een extra komplottheorietje aan breien. Over de pathologisch georchestreerde leugen. Klinkt lekker.DeanThe2nd schreef: ↑18 juni 2021, 17:53
Spiegeltje, spiegeltje.
Zo ene laten liggen na 18 maanden op je kap laten zitten dat alleen de goddelijke tv-virologen de absolute en totalitaire wijsheid in pacht hebben, en je verder je mond moet houden, het is toch godgeklaagd. De beerput gaat langzaam open en de tv-virologen, met van zwanst op kop, zullen het lager onderwijs opnieuw moeten doen. Of de pathologisch georchestreerde leugen toegeven, maar eerlijk, dat zie ik nu ook niet direct gebeuren.
Dat leest leuk en wie daar behoefte aan heeft gelooft alles wat je verzint, als het maar gek genoeg klinkt.
Niets klinkt te gek voor dat publiek.
Puk en Ruk zullen daarna wel beweren dat zij hem binnen hebben gekopt. En het zelf geloven ook.
Spiegeltje spiegeltje aan de wand .... Wie vertelde er over Covid het meest gelul in Spaargidsland ?
Tja.. mogen we er dan echt een aantal opnoemen ?
De top5 wordt er een van het groepje dat altijd bleef beweren dat ze alles beter wisten dan alle vaccinologen en virologen. Want die waren het onderling wel eens verder.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Een groep van experten heeft gerapporteerd (met consensus of met compromis) aan de politiek over hun bevindingen, voorstellen, etc...
De politiek is zelf aan de kant gaan staan.
Of om het cru te stellen misschien eerder "gebleven" want het lijkt mij niet dat vóór corona de politiek alle toen reeds gekende problemen al had opgelost, laat staan een serieus plan tot oplossing had.
Edit: om dan nog maar te zwijgen over een plan om een eventuele epidemie te bestrijden
Ja, daar kan ik inkomen, zie mijn vorige post.
Edit: die daarvoor bedoel ik, hier is de link: de-zaak-conings-t30122-480.html#p513546
Ik ben zeker ook verbijsterd over allerhande maatregelen die er genomen zijn (of niet genomen zijn).pukkie007 schreef: ↑18 juni 2021, 17:09 - mondmaskers
- ontsmettingsgel
- sluiting van horeca
- ... vul maar aan.
Niet enkel nu, maar ook op het moment dat ze genomen (of niet genomen) werden.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
-
- Newbie
- Contacteer:
Hij is teruggevonden in Dilsen, overleden. Net in het nieuws.
Case closed