De zaak Conings
-
- Verbannen Gebruiker
Re: De zaak Conings
ja ze hebben gereageerd, ze geloven niet in zelfmoordamturingas schreef: ↑20 juni 2021, 16:44De familie heeft lange tijd gehoopt dat hij levend gevonden zou worden. Ze zijn nu in shock. Denk je echt dat ze al gereageerd hebben.
Het heeft lang geduurd eer de complotten circuleren:
- burgemeester heeft hem "toevallig" gevonden
- het is geen zelfmoord !!! Het is .... ja, wat dan wel? Moord?
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20210620_94796762
Ik denk ook niet dat het zelfmoord is, waarschijnlijk een ongeval gekregen of iets tekort van eten of drinken ofzo.
WIe weet...
PS: van wie ben jij nu weer een nieuwe account?
PS: van wie ben jij nu weer een nieuwe account?
- gestorven van ontbering, na al die weken wachten tot ze hem zouden vindenamturingas schreef: ↑20 juni 2021, 16:44 Het heeft lang geduurd eer de complotten circuleren:
- burgemeester heeft hem "toevallig" gevonden
- het is geen zelfmoord !!! Het is .... ja, wat dan wel? Moord?
Ze moeten hem volgens den uitleg wel gevonden hebben met een wapen in zijn hand en een bijhorend gat (of 2) in zijne kop.
Try again ?
Ik heb zelf nog een piste in gedachten maar geen idee of dat hier mag geschreven worden.
Het is iets met laxeermiddelen of iets verkeerd eten en de rand van je g** schij***.
Voor wie denkt dat ge daar niet van doodgaat heeft mijn kiekeskot nog nooit van dicht bekeken, een paar jaar aan een stuk.
Ah nee, ik dacht aan uit een boom gevallen ofzo
-
- Verbannen Gebruiker
Deze slechte film kent een nog slechter einde. Sterkte aan familie, vrienden, collega's en kennissen.
Serieus ?amturingas schreef: ↑20 juni 2021, 19:02Het is niet voor niets dat het handboek van ABL benadrukt dat je niet in een boom mag kruipen met je wapen in de hand wanneer het op scherp staat.
Het Handboek Soldaat zou beweren, dat de soldaat geen verdere verzorging behoeft, indien het hoofd duurzaam van de romp is gescheiden. Maar dat is een urban legend. Ik heb het er in ieder geval niet in gevonden.
-
- Verbannen Gebruiker
Was een reactie op Aerolla ... de heer J gevonden onder een boom met wapen in de hand en dodelijke schotwond ... volgens Aerolla een ongeval ... geen materiaal waaruit bleek dat de heer J zijn wapen aan het schoonmaken was ..Dixit schreef: ↑20 juni 2021, 19:54Serieus ?amturingas schreef: ↑20 juni 2021, 19:02
Het is niet voor niets dat het handboek van ABL benadrukt dat je niet in een boom mag kruipen met je wapen in de hand wanneer het op scherp staat.
Het Handboek Soldaat zou beweren, dat de soldaat geen verdere verzorging behoeft, indien het hoofd duurzaam van de romp is gescheiden. Maar dat is een urban legend. Ik heb het er in ieder geval niet in gevonden.
Dus ...
Nu de islamitische zelfmoordterroristen nog zo ver krijgen dat zij ook een rustig plekje in een bos zoeken in de plaats van een luchthaven of een metrostation.
De Belgische Rambo is dood... RIP