Coronavaccinaties en de cijfers
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
Niet zinvol.amturingas schreef: ↑20 juni 2021, 15:02 Zoals alle antivaxers verspreiden pukkie007, criticus,... bewust verkeerde informatie.
Hij doet niet aan doemdenken; hij doet aan systematische, moedwillige desinformatie.
Laat hem doen. Onmogelijk er tegen in te gaan.
Wel zinvol. Mag ook bondigeramturingas schreef: ↑20 juni 2021, 15:02 'Springsteen on Broadway' clears way for AstraZeneca recipients to attend show
Published June 19, 2021 12:24 p.m. ET
...
(mijn mening)
-
- Verbannen Gebruiker
Alle extreem-conservatieve denkers van het forum hebben mij op hun negeerlijst gezet.
Het is een nieuwe ervaring voor mij, dat er personen zijn die dat niet gedaan hebben. En een bewijs dat er op het forum nog gematigd-conservatieven en niet-conservatieven aanwezig zijn. Een zeer goede zaak
Beetje sneu voor de Canadezen die Bruce niet mochten zien. Maar goed... dat is ook opgelost.
Inderdaad ook goed puntje voor wat betreft de UK. Ik heb twee Janssenprikken. Zou een beetje slordig zijn als ik daarom de UK niet in mag. Aan de andere kant: Frank 'schiet me af' VDB verbiedt me sowieso naar de UK te gaan.
Maar hoe dan ook. How Low Can You Go ?
Op dit moment krijgen mensen met Spoetnik V nog steeds geen groene Coronapas. Dat is ook sneu.
Maar wat willen we verder nog goedkeuren ? De rotzooi van de Chinezen ? Of nog jammerlijker zooi zoals Covidshield van de Indiërs. Waar leggen we de lat ?
En dan hebben we het inderdaad niet eens meer over wat we in de Europeanen prikken, maar inderdaad over 'welke van die buitenlanders beschouwen wij als gevaccineerd ?'
De Chinezen hebben hun keuze al gemaakt. Wil je China in, dan moet je verplicht worden geïnjecteerd met Chinesenzooi. Ook al ben je compleet gevaccineerd met Pfizer (om maar een topproduct te noemen...).
Inderdaad ook goed puntje voor wat betreft de UK. Ik heb twee Janssenprikken. Zou een beetje slordig zijn als ik daarom de UK niet in mag. Aan de andere kant: Frank 'schiet me af' VDB verbiedt me sowieso naar de UK te gaan.
Maar hoe dan ook. How Low Can You Go ?
Op dit moment krijgen mensen met Spoetnik V nog steeds geen groene Coronapas. Dat is ook sneu.
Maar wat willen we verder nog goedkeuren ? De rotzooi van de Chinezen ? Of nog jammerlijker zooi zoals Covidshield van de Indiërs. Waar leggen we de lat ?
En dan hebben we het inderdaad niet eens meer over wat we in de Europeanen prikken, maar inderdaad over 'welke van die buitenlanders beschouwen wij als gevaccineerd ?'
De Chinezen hebben hun keuze al gemaakt. Wil je China in, dan moet je verplicht worden geïnjecteerd met Chinesenzooi. Ook al ben je compleet gevaccineerd met Pfizer (om maar een topproduct te noemen...).
In hun jargon noemen ze dat 'binnenkoppen'.amturingas schreef: ↑20 juni 2021, 15:02
Hij doet niet aan doemdenken; hij doet aan systematische, moedwillige desinformatie.
'Clears way'. Jullie kunnen een mondje Engels hoop ik !?EarthNvstr1 schreef: ↑20 juni 2021, 15:19Niet zinvol.amturingas schreef: ↑20 juni 2021, 15:02 Zoals alle antivaxers verspreiden pukkie007, criticus,... bewust verkeerde informatie.
Laat hem doen. Onmogelijk er tegen in te gaan.
Wel zinvol. Mag ook bondigeramturingas schreef: ↑20 juni 2021, 15:02 'Springsteen on Broadway' clears way for AstraZeneca recipients to attend show
Published June 19, 2021 12:24 p.m. ET
...
(mijn mening)
Arme Tuur is mijn verhaal ff gaan checken en heel warempel een update gevonden. Flink gewerkt jongen. Je mag van uw laatste bank af.
Er was dus een verbod en dat is opgeheven. Dus verkeerde info, doemdenken, ... Tuurlijk, Arme Tuur.
amturingas schreef: ↑20 juni 2021, 12:13Nu vraag ik me wel af hoe lang het nog kan duren vooraleer BLAUWBAARD's alter ego zichzelf weer wordt en onbesuisd hem ongevallige forumleden zal schofferen.amturingas schreef: ↑20 juni 2021, 11:36 De antivaxers zijn fundamenteel, principieel, mordicus tegen elk vaccin. Of het nu griep, kinkhoest, mazelen, ...is: tegen.
Corona staat nu in de picture. Dus evenzeer tegen coronavaccins.
Het heeft dan ook geen zin met hen te discussiëren.
Ze maken sowieso maar een kleine minderheid uit. Dus niet veel energie in steken.
Laatstgenoemde zingt intussen ook reeds een toontje lager. Na jaren schofterig wangedrag eindelijk ook eens de levieten gelezen door het duo dat hem de hand boven het hoofd houdt?
Goh Rombaut... Als je hier al enkele jaren zit zou je moeten gezien hebben dat iedereen die schoffeert ook wel geschoffeerd werd. Waarna het individu een beetje machteloos komt te staan tegen de groep die begint te bleiten dat ze zoals Calimero zijn.
"""" Want zij zijn groot en ik ben klein... en dat is niet eerlijk. Oooo Neeee''''''''
De omgekeerde werkelijkheid. Een zeer geliefde techniek.
Het is een spelletje drek smijten en diegene die per ongeluk best getroffen wordt komt het meeste nahuilen.
Of die die best kan bleiten om de meester te overtuigen wint wel al eens.
Tot de broer of zus van Calimero opduikt en meespeelt.
https://www.facebook.com/watch/?v=781583201971890
Allemaal trut in pakskes.
De zogezegde schoffeerders en geschoffeerden zijn mekaar meestal waard.
De kip of het ei .... Wie is er ooit begonnen ? Dat weet niemand meer.
"""" Want zij zijn groot en ik ben klein... en dat is niet eerlijk. Oooo Neeee''''''''
De omgekeerde werkelijkheid. Een zeer geliefde techniek.
Het is een spelletje drek smijten en diegene die per ongeluk best getroffen wordt komt het meeste nahuilen.
Of die die best kan bleiten om de meester te overtuigen wint wel al eens.
Tot de broer of zus van Calimero opduikt en meespeelt.
https://www.facebook.com/watch/?v=781583201971890
Allemaal trut in pakskes.
De zogezegde schoffeerders en geschoffeerden zijn mekaar meestal waard.
De kip of het ei .... Wie is er ooit begonnen ? Dat weet niemand meer.
-
- Verbannen Gebruiker
Behoor ik tot de antivaxers omdat ik deze voor Covid19 uitstel of omdat ik nimmer die voor de griep wou?
Op mijn lijstje staan wel volgende vaccins: hepatitis B, pneumokokken, polio, difterie, tetanus.
Mijn dochter kreeg er zelfs 3 voor HPV. Dat werd in 2005/6 nog niet terugbetaald en kostte me toen 3 x 150 euro. De vaccin zou enkel nuttig zijn als de jongedame nog maagd is. Afwachten was toen geen optie.... .
Op mijn lijstje staan wel volgende vaccins: hepatitis B, pneumokokken, polio, difterie, tetanus.
Mijn dochter kreeg er zelfs 3 voor HPV. Dat werd in 2005/6 nog niet terugbetaald en kostte me toen 3 x 150 euro. De vaccin zou enkel nuttig zijn als de jongedame nog maagd is. Afwachten was toen geen optie.... .
Wie zegt dat jij er bij mij niet opstaat?amturingas schreef: ↑20 juni 2021, 18:59Alle extreem-conservatieve leden zetten mij op de negeerlijst omdat ze niet geconfronteerd willen worden met inconvenient truths. Waar wacht u op?
Jammer genoeg wordt jij al eens geciteerd ...
Jij moet eens een onderscheid beginnen maken tussen "jouw" waarheid en die van anderen.
In deze pocotijden wordt extreem-conservatief wellicht nog een geuzennaam!
Idem hier, Rombout.
Het is door die aanhalingen dat ik reageer op Arme Tuur. Zal zo wel bij meer Gidsers het geval zijn.
Het is door die aanhalingen dat ik reageer op Arme Tuur. Zal zo wel bij meer Gidsers het geval zijn.
Was je dan voor al die andere vaccins even kritisch als nu voor het coronavaccin? Er bestaan immers studies die aantonen dat het vaccin tegen difterie gevaarlijk kan zijn. Idem voor het vaccin tegen tetanus of pneumokokken.criticus schreef: ↑20 juni 2021, 19:02 Behoor ik tot de antivaxers omdat ik deze voor Covid19 uitstel of omdat ik nimmer die voor de griep wou?
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Difterie en tetanus zitten toch in hetzelfde DTP (difterie-tetanus-pertussis) ? Is een vaccin dat al op kinderleeftijd gegeven wordt.m-peeters schreef: ↑20 juni 2021, 20:02Was je dan voor al die andere vaccins even kritisch als nu voor het coronavaccin? Er bestaan immers studies die aantonen dat het vaccin tegen difterie gevaarlijk kan zijn. Idem voor het vaccin tegen tetanus of pneumokokken.criticus schreef: ↑20 juni 2021, 19:02 Behoor ik tot de antivaxers omdat ik deze voor Covid19 uitstel of omdat ik nimmer die voor de griep wou?
En hepatitis B is verplicht voor wie in de gezondheidszorg werkt.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Tegenwoordig zitten deze in 1 vaccin, vroeger niet. Sterker nog, ook kinkhoest zit er nu in, het noemt dan het DKTP-vaccin.Charlesvdw schreef: ↑20 juni 2021, 20:55Difterie en tetanus zitten toch in hetzelfde DTP (difterie-tetanus-pertussis) ? Is een vaccin dat al op kinderleeftijd gegeven wordt.
En hepatitis B is verplicht voor wie in de gezondheidszorg werkt.
En het is niet omdat het verplicht is in bepaalde sectoren dat het volledig zonder risico’s is.