De zaak Conings
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: De zaak Conings
Het was een te verwachten afloop, spijtig genoeg voor alle betrokkenen. MVR kan -zoals verwacht- het niet nalaten zout in de wonde van de betrokkenen te strooien.
Zelfs van zijn beate schare volgelingen krijgt hij deze keer wat weerwerk voor zoveel ongevoelig Twitter-getweet
Zelfs van zijn beate schare volgelingen krijgt hij deze keer wat weerwerk voor zoveel ongevoelig Twitter-getweet
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Een zeer nobele reactie van de heer professor Van Ranst tegenover de nabestaanden van de man die hem wou vermoorden. Ik zie niet in wat hier mis mee is.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Soms is het het beste om niet te reageren. Maar sommige mensen zijn te mediageil om dat te snappen.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Soms kan je nooit voor iedereen goed doen.Charlesvdw schreef: ↑20 juni 2021, 21:21 Soms is het het beste om niet te reageren. Maar sommige mensen zijn te mediageil om dat te snappen.
Als je niet reageert, dan ben je onverschillig.
Als je wel reageert, dan ben je mediageil.
- DeanThe2nd
- Verbannen Gebruiker
RIP
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
There is one thing more wicked in the world than the desire to command, and that is the will to obey. W.K. Clifford.
There is one thing more wicked in the world than the desire to command, and that is the will to obey. W.K. Clifford.
Laat het topic nog maar even open. Er zijn nog veel antwoorden te geven. Arme Tuur mag wel een ander topic zoeken om te verzieken. Mss eens eentje buiten de kroeg ?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Inderdaad, het verhaal van de kikker en de schorpioen. Het stond in de sterren geschreven dat zelfs bij een overlijden Hij het niet ging kunnen nalaten van te reageren. Alle fatsoen voorbij.Charlesvdw schreef: ↑20 juni 2021, 21:21Soms is het het beste om niet te reageren. Maar sommige mensen zijn te mediageil om dat te snappen.
Hij gaat zich niet beperken tot één topic om te verzieken
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Van mij niet. Ik vond zijn reactie goed, niet overbodig en gepast.CarpeNoctem schreef: ↑20 juni 2021, 21:02 Het was een te verwachten afloop, spijtig genoeg voor alle betrokkenen. MVR kan -zoals verwacht- het niet nalaten zout in de wonde van de betrokkenen te strooien.
We verschillen van mening. So what.
Ook over armatuur verschillen we van mening. Wie van ons gaat vertellen wat een ander mag zeggen.
Natuurlijk willen enkelen niet alleen bij de virologen maar ook op het forum eenheidsworst met het eigen gedachtengoed.
Als er opgetreden wordt, dan liever tegen het gespuis dat JC idealiseerde.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Het tegendeel ging verbazen
That's the spirit.
Armatuur mag evengoed van zijn vrije meningsuiting genieten als een ander.
Maar toen hij hier inquirer doodwenste stond er wel geen politie- en legermacht voor zijn deur.
-
- Verbannen Gebruiker
Ik vermoedde dat je er "zo eentje" was. Maar ik baseer me altijd op feiten.
Daarom dat ik eens gekeken heb naar jouw berichten.
En ja hoor, je bent er zo eentje.
Perfect logisch dat je zo heftig reageert ... Al degene die er "zo eentje" zijn, kunnen niet verdragen dat er andersluidende meningen zijn. En al helemaal niet dat ze verkondigd worden. Zie wat er in Polen gebeurt, Hongarije, US onder Trump, Brazilië, ....
Ik sta daar ook niet achter maar een wens is nog geen concrete bedreiging..CarpeNoctem schreef: ↑21 juni 2021, 09:37
Armatuur mag evengoed van zijn vrije meningsuiting genieten als een ander.
Maar toen hij hier inquirer doodwenste stond er wel geen politie- en legermacht voor zijn deur.
Armatuur heeft niet aan de deur van inquirer post gevat met zware wapens.
Selectieve waarheidsfiltering en -verbuiging van rechts toch he..
-
- Verbannen Gebruiker