De zaak Conings
Re: De zaak Conings
Een lijkgeur is een zeer typische geur.
De geur van een rottend dierenkadaver is gelijk aan dat van een menselijk lichaam in ontbinding.
Als je die geur bv beroepshalve leren kennen hebt, vergeet je die nooit meer.
Ik weet hoe een rottend lijk riekt..
Ze hebben verder gezocht, die jager toch. Haast had hij niet. Een lijk gaat niet lopen.
stank voor dank is dikwijls het gevolg ervan
Feiten en bewijzen zijn niet nodig bij deze mensen, dat weet je ondertussen toch al ?CarpeNoctem schreef: ↑21 juni 2021, 11:03 Het lijkt me ook deze keer eerder van links te komen. Hoe weet jij waar Armatuur al dan niet heeft postgevat? En van die concrete bedreiging naar onze opperviroloog zal je ook geen link kunnen leveren zeker?
De fanboys moeten zich nogal in bochten wringen om hun eigen engelen goed te praten, en om de andersdenkenden zwart te maken (oei, mag die term nog gebruikt worden ? Ben niet mee met wat er vandaag weer afgeschaft is.)
Als ik lees wat CN schrijft zou ik zeggen : spiegeltje, spiegeltje, foopah.... (Citaat Dean)
Moeten we echt veronderstellen dat armatuur thuis heeft post gevat bij inquirer en dat hij wapens bij had.
Moeten we de bedreigingen uit een brief kunnen citeren als die deel uitmaakt van een gerechtelijk onderzoek ?
Jullie verstandelijke capaciteiten vallen op een maandag meer op dan op een andere dag.
Moeten we echt veronderstellen dat armatuur thuis heeft post gevat bij inquirer en dat hij wapens bij had.
Moeten we de bedreigingen uit een brief kunnen citeren als die deel uitmaakt van een gerechtelijk onderzoek ?
Jullie verstandelijke capaciteiten vallen op een maandag meer op dan op een andere dag.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 21 juni 2021, 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Verbannen Gebruiker
Ik vermoedde dat jij er ook "zo eentje" was.foopah schreef: ↑21 juni 2021, 13:21Feiten en bewijzen zijn niet nodig bij deze mensen, dat weet je ondertussen toch al ?CarpeNoctem schreef: ↑21 juni 2021, 11:03 Het lijkt me ook deze keer eerder van links te komen. Hoe weet jij waar Armatuur al dan niet heeft postgevat? En van die concrete bedreiging naar onze opperviroloog zal je ook geen link kunnen leveren zeker?
De fanboys moeten zich nogal in bochten wringen om hun eigen engelen goed te praten, en om de andersdenkenden zwart te maken (oei, mag die term nog gebruikt worden ? Ben niet mee met wat er vandaag weer afgeschaft is.)
Maar ik baseer me steeds op feiten, en daarom heb ik wat berichten van jou bekeken.
En ja hoor, je bent er "zo eentje".
foopah schreef: ↑20 mei 2019, 10:13 Alle respect voor de vrijheden, maar fuck off met je onzin als je mijn manier van leven probeert te veranderen door jouw fantasieverhalen. Jouw vrijheid stopt waar die van mij begint. Hoe lang nog of niet-moslim kinderen mogen 's middags op school niet meer eten tijdens de ramadan, om moslims niet te schofferen ? Komt er sowieso aan, enige vraag is wanneer.
Je stigmatiseert hier een bevolkingsgroep, de moslims met name, voor iets dat NIET gebeurd is, maar dat, IN JOUW EXTREEM-CONSERVATIEVE GEEST, zeker zal gebeuren.
Het haat-zaadje is gepland.
Tussen haakjes: stigmatiseren van een bevolkingsgroep is een uiting van racisme.
Maar, in tegenstelling tot de extreem-conservatieven hier op het forum, ben ik voor de vrije meningsuiting.
Ik ga dus niet klagen bij de moderatoren, alweer in tegenstelling tot de extreem-conservatieven.
Gestorven als een held zegt men. Echt ?
Iedereen die zelfmoord pleegt is een held ?
Geloven jullie ook dat hij nu bij 77 maagden zit , gezien het vleugje terrorisme dat er voor de daad rond hing ?
Edit : moge hij in vrede rusten.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 21 juni 2021, 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Verbannen Gebruiker
Hier sla je wat dingen door elkaar
Christelijke zelfmoordterroristen (ik vermoed dat JC geen moslim was; moge hij in vrede rusten) gaan door een poort met daarboven:
De hypocrisie kan, zoals altijd, weer niet groter zijn bij de wokies. Klagen over stigmatiseren, maar zomaar ineens een hele groep die het niet eens is met de Enige Waarheid van Arme Tuur, wegzetten als extreem-conservatief. Dat is een uiting van racisme, dat besef je toch ?amturingas schreef: ↑21 juni 2021, 13:38 Tussen haakjes: stigmatiseren van een bevolkingsgroep is een uiting van racisme.
Maar, in tegenstelling tot de extreem-conservatieven hier op het forum, ben ik voor de vrije meningsuiting.
Ik ga dus niet klagen bij de moderatoren, alweer in tegenstelling tot de extreem-conservatieven.
Tussen haakjes: stigmatiseren is een totaal uitgehold begrip geworden, met absoluut geen enkele waarde meer. Eender wat benoemen, is stigmatiseren. Alles is stigmatiseren, dus niets is stigmatiseren.
-
- Verbannen Gebruiker
Als burgerlijk ingenieur ben je niet in staat in te zien dat je een racist bent.foopah schreef: ↑21 juni 2021, 14:53De hypocrisie kan, zoals altijd, weer niet groter zijn bij de wokies. Klagen over stigmatiseren, maar zomaar ineens een hele groep die het niet eens is met de Enige Waarheid van Arme Tuur, wegzetten als extreem-conservatief. Dat is een uiting van racisme, dat besef je toch ?amturingas schreef: ↑21 juni 2021, 13:38 Tussen haakjes: stigmatiseren van een bevolkingsgroep is een uiting van racisme.
Tussen haakjes: stigmatiseren is een totaal uitgehold begrip geworden, met absoluut geen enkele waarde meer. Eender wat benoemen, is stigmatiseren. Alles is stigmatiseren, dus niets is stigmatiseren.
Laat ons de discussie beëindigen met de vaststelling dat we hierover een andere mening hebben.
En gerapporteerd. 2 dagen terug en hij begint alweer met hetzelfde gedrag als waarvoor hij gebanned was.
Is burgerlijk ingenieur een scheldwoord ? Of is het ook niet waar, zoals bij aerolla ?
Jullie hebben elkaar al voor racist verweten.
Het opbod waar de ene zegt : gij zijt ne zot. Waar de andere antwoordt : jij bent twee zotten.
Jullie hebben elkaar al voor racist verweten.
Het opbod waar de ene zegt : gij zijt ne zot. Waar de andere antwoordt : jij bent twee zotten.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 21 juni 2021, 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Verbannen Gebruiker
QED
De extreem-conservatieven bewijzen voor de zoveelste keer waarvoor ze staan: alle andere meningen monddood maken.
En allemaal omdat ik zeg dat foopah een racist is:
- hij stigmatiseert de moslims voor iets dat ze NIET gedaan hebben
- hij vergelijkt de moslims met de nazi's
Arm Vlaanderen ...
foopah schreef: ↑20 mei 2019, 10:13Hahahaha, bij de 4de reply waren we allemaal racisten en een paar replies verder zijn we nazi's. Die inhoudelijke argumentatie van "verdraagzaam links" is altijd om van te smullen.NTO schreef: ↑19 mei 2019, 21:29
Al eens in de Sint Pieter in Rome geweest? Daar moet je ook niet in een minirokje rondlopen. En terecht zeker?
Alle rabiate racisten zoals jij zouden eens naar Auschwitz of andere kampen moeten gaan, dat is ook een "toeristische attractie" in jouw ogen zeker? Neen, dat zal te ver zijn voor iemand die van achter zijn kerktoren zijn meningen vormt. Breendonk dan maar, of de Dossin-kazerne. Zou dat lukken, of is dat nog veel te ver van je eigen vertrouwde omgeving?
Dan zie je waartoe mensen in staat zijn die ook tegen het verloochenen van de eigen 'identiteit' waren.
Wilden de nazi's er niet voor zorgen dat er nog maar 1 cultuur en ras was ? Ik neem aan dat je dit verschrikkelijk walgelijk vindt (terecht trouwens). Vervang in die zin even "de nazi's" door "de islam" en de zin klopt inhoudelijk evenzeer, maar dan vind je dat opeens niet meer erg waarschijnlijk, of ontken je dat het waar is. Wie is dan de racist en de nazi in 2019 ? We komen dan wel terug on-topic: waarom moet de openbare omroep hier continu mee in our face zitten ?
Alle respect voor de vrijheden, maar fuck off met je onzin als je mijn manier van leven probeert te veranderen door jouw fantasieverhalen. Jouw vrijheid stopt waar die van mij begint. Hoe lang nog of niet-moslim kinderen mogen 's middags op school niet meer eten tijdens de ramadan, om moslims niet te schofferen ? Komt er sowieso aan, enige vraag is wanneer.
Of hij zichzelf van kant heeft gemaakt, we zullen het nooit echt met zekerheid weten. Waarschijnlijk wel. Zielig figuur. Hij is 80 jaar te laat geboren, of hij te vroeg gestorven is... wel erg voor de familie, altijd.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen