De zaak Conings
Re: De zaak Conings
Als ooit blijkt dat ik dat fout heb beweerd krijgt ge een paar trappisten van de abdij van Westvleteren om uw ongenoegen te verdrinken. Ik lust ze toch niet....
Of het wettelijk beschermd is weet ik niet. Ik ben zeker geen ingenieur en ik heb me er dus nog nooit in verdiept.
Maar een ander 'beschermd beroep', bv dokter ..
Als ik nu zeg dat ik dat ben, anoniem op een forum : daar gaat volk komen naar kijken of zich zorgen maken.
Alleen gaat er al eens iemand mee lachen, af en toe.
Of het wettelijk beschermd is weet ik niet. Ik ben zeker geen ingenieur en ik heb me er dus nog nooit in verdiept.
Maar een ander 'beschermd beroep', bv dokter ..
Als ik nu zeg dat ik dat ben, anoniem op een forum : daar gaat volk komen naar kijken of zich zorgen maken.
Alleen gaat er al eens iemand mee lachen, af en toe.
Je bent slim genoeg om het verschil te kennen tussen een mening en laster. Ik zie dat je alweer gebanned bent, dus ik zal niet de enige zijn die vindt dat dit er weer los over was.
Ban nummer elfendertig.
Hoelang gaat het deze keer rustig blijven? Enfin, we hopen maar dat het definitief is.
Ondertussen is ' De zaak Conings' op 24 uur tijd bijna helemaal afgehandeld. Het land met 2 snelheden ...
Hoelang gaat het deze keer rustig blijven? Enfin, we hopen maar dat het definitief is.
Ondertussen is ' De zaak Conings' op 24 uur tijd bijna helemaal afgehandeld. Het land met 2 snelheden ...
Volgend jaar gaat er iemand een bestseller uitbrengen over het "geval" Jurgen
We hebben altijd gezegd dat ze dit gingen verfilmen, maar nu met dit einde...
Dat zou wel geen leuke film meer worden...
Soldaat steelt wapens, verstopt zich in bos, wordt dood teruggevonden *geeuw*
Dus hollywood zal minstens een ander einde moeten verzinnen
Ik doe alvast een poging:
een week na de begrafenis, wordt MVR plots neergeschoten door een sluipschutter in een TV-studio.
Verwarring alom, want wat doet een viroloog in een TV-studio? ( )