De zaak Conings
Re: De zaak Conings
Als ooit blijkt dat ik dat fout heb beweerd krijgt ge een paar trappisten van de abdij van Westvleteren om uw ongenoegen te verdrinken. Ik lust ze toch niet....
Of het wettelijk beschermd is weet ik niet. Ik ben zeker geen ingenieur en ik heb me er dus nog nooit in verdiept.
Maar een ander 'beschermd beroep', bv dokter ..
Als ik nu zeg dat ik dat ben, anoniem op een forum : daar gaat volk komen naar kijken of zich zorgen maken.
Alleen gaat er al eens iemand mee lachen, af en toe.
Of het wettelijk beschermd is weet ik niet. Ik ben zeker geen ingenieur en ik heb me er dus nog nooit in verdiept.
Maar een ander 'beschermd beroep', bv dokter ..
Als ik nu zeg dat ik dat ben, anoniem op een forum : daar gaat volk komen naar kijken of zich zorgen maken.
Alleen gaat er al eens iemand mee lachen, af en toe.
Je bent slim genoeg om het verschil te kennen tussen een mening en laster. Ik zie dat je alweer gebanned bent, dus ik zal niet de enige zijn die vindt dat dit er weer los over was.
Ban nummer elfendertig.
Hoelang gaat het deze keer rustig blijven? Enfin, we hopen maar dat het definitief is.
Ondertussen is ' De zaak Conings' op 24 uur tijd bijna helemaal afgehandeld. Het land met 2 snelheden ...
Hoelang gaat het deze keer rustig blijven? Enfin, we hopen maar dat het definitief is.
Ondertussen is ' De zaak Conings' op 24 uur tijd bijna helemaal afgehandeld. Het land met 2 snelheden ...
Volgend jaar gaat er iemand een bestseller uitbrengen over het "geval" Jurgen
We hebben altijd gezegd dat ze dit gingen verfilmen, maar nu met dit einde...
Dat zou wel geen leuke film meer worden...
Soldaat steelt wapens, verstopt zich in bos, wordt dood teruggevonden *geeuw*
Dus hollywood zal minstens een ander einde moeten verzinnen
Ik doe alvast een poging:
een week na de begrafenis, wordt MVR plots neergeschoten door een sluipschutter in een TV-studio.
Verwarring alom, want wat doet een viroloog in een TV-studio? ( )
Na wat saaie dialogen en een paar erotische scenes, blijkt dat de dood gevonden man JC zijn vergeten tweelingsbroer was.
Of dat het een complot was van een paar legermaten
En ze leefden nog lang en gelukkig
Dat zou wel geen leuke film meer worden...
Soldaat steelt wapens, verstopt zich in bos, wordt dood teruggevonden *geeuw*
Dus hollywood zal minstens een ander einde moeten verzinnen
Ik doe alvast een poging:
een week na de begrafenis, wordt MVR plots neergeschoten door een sluipschutter in een TV-studio.
Verwarring alom, want wat doet een viroloog in een TV-studio? ( )
Na wat saaie dialogen en een paar erotische scenes, blijkt dat de dood gevonden man JC zijn vergeten tweelingsbroer was.
Of dat het een complot was van een paar legermaten
En ze leefden nog lang en gelukkig
"Verbannen" staat er in rode kleur. Zou dat rood een bedoeling hebben van de mod?
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Nu even verwonderd, of zo
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Hij heeft het deze keer toch 48 uren volgehouden. Waarin hij het fabelachtige aantal van 44 posts* plaatste, dit zal wel een rekord zijn zeker?
* toch als Armatuur, ik vermoed dat er een aantal één-tweetjes tussen zaten met één van zijn vele andere nicks
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Kun je niks spannends tussen soldaat steelt wapens <-> wordt dood terug gevonden verzinnen? Iets met een paar complotten en de incompetentie van de Belgische ordehandhavers of misschien iets komisch in het genre van Dad's army of Louis de Funes. Uiteraard wel met Van Ranst in de hoofdrol
In de fim speelt bv de vrouw van de burgemeester mee, die een verhouding heeft met Jurgen.
En plotsklaps vindt de burgemeester het lijk
nog iemand suggesties voor een spannende film
En plotsklaps vindt de burgemeester het lijk
nog iemand suggesties voor een spannende film
vinder-jager verdacht van verspreiden beelden van lijk van Jurgen
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20210621_95281625
ze zitten met een probleem : lijkschennis is niet strafbaar in Belgie, maar heel de wereld ontvangt de lijkbeelden
Belgie maakt zich weer hopeloos belachelijk
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20210621_95281625
ze zitten met een probleem : lijkschennis is niet strafbaar in Belgie, maar heel de wereld ontvangt de lijkbeelden
Belgie maakt zich weer hopeloos belachelijk
-
- Hero Member
- Contacteer:
Hoe dan ook het is diep triest hoe dit is afgelopen. RIP voor familie, vrienden en ieder ander die JC heeft gekend.
Emotioneel gezien: JC was een man in nood; die hoogdringend hulp nodig had. Wellicht een macho die zelf nooit zou erkennen dat hij hulp nodig had. Maar er zijn genoeg experts die het wel hadden moeten weten….Vergeet niet hij vocht voor zijn land in extreme omstandigheden. Gij wil niet weten wat hij heeft gezien en meegemaakt.
Rationeel gezien: in gedachten wordt men niet opeens extreem. En of dat nu extreem links of rechts is. Elk weldenkend mens doet daar jaren over, behalve natuurlijk wanneer er partijen zijn die uw gedachten voeden. Helaas zijn wij NU WEER in zulk soort tijdperk beland.
Schijnbaar is het of goed of fout en daarbij iedereen weet het beter. Ik weet het niet, weet alleen dat het niet juist is. En met de verfilming van JC zal iedereen wenen.
Een man die alles gegeven heeft voor zijn land, in de war is geraakt en waar zowel geheel België met hulp van Nederland en Duitsland op zoek naar waren! Tja, blijf erbij zoveel mensen waar niet op zoek naar IS terwijl dat een veel gevaarlijke groepering was en nog steeds is….
De film loopt helaas uiteindelijk slecht af.
Emotioneel gezien: JC was een man in nood; die hoogdringend hulp nodig had. Wellicht een macho die zelf nooit zou erkennen dat hij hulp nodig had. Maar er zijn genoeg experts die het wel hadden moeten weten….Vergeet niet hij vocht voor zijn land in extreme omstandigheden. Gij wil niet weten wat hij heeft gezien en meegemaakt.
Rationeel gezien: in gedachten wordt men niet opeens extreem. En of dat nu extreem links of rechts is. Elk weldenkend mens doet daar jaren over, behalve natuurlijk wanneer er partijen zijn die uw gedachten voeden. Helaas zijn wij NU WEER in zulk soort tijdperk beland.
Schijnbaar is het of goed of fout en daarbij iedereen weet het beter. Ik weet het niet, weet alleen dat het niet juist is. En met de verfilming van JC zal iedereen wenen.
Een man die alles gegeven heeft voor zijn land, in de war is geraakt en waar zowel geheel België met hulp van Nederland en Duitsland op zoek naar waren! Tja, blijf erbij zoveel mensen waar niet op zoek naar IS terwijl dat een veel gevaarlijke groepering was en nog steeds is….
De film loopt helaas uiteindelijk slecht af.
Met genoegen de heer professor Van Ranst gehoord op het VRT Nieuws. Ik heb zijn goedgemeende adviezen gemist de laatste weken en wens hem een aangename vakantie toe.