De zaak Conings
Re: De zaak Conings
Serieus man ...
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC - KBC Ancora - Montea - Nvidia - Shell - Shurgard - Solvay - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Het is een uiteraard een triest verhaal. Sterkte voor zijn familie en vrienden.
Laatst gewijzigd door Indalo op 22 juni 2021, 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Der Belgien-Rambo ist tot..paul schreef: ↑21 juni 2021, 19:16 vinder-jager verdacht van verspreiden beelden van lijk van Jurgen
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20210621_95281625
ze zitten met een probleem : lijkschennis is niet strafbaar in Belgie, maar heel de wereld ontvangt de lijkbeelden
Belgie maakt zich weer hopeloos belachelijk
Bof... er zitten blokjes over de smerigste details.
-
- Full Member
- Contacteer:
Blijkbaar veel posts over de zaak Conings... Precies erge vetes tussen de oudere leden van dit forum...Het is maar een forum hoor...
Heel wat off topic posts werden verwijderd uit dit topic. Het topic gaat, nog altijd, over de zaak Conings.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
-
- Full Member
- Contacteer:
Nu nog de nonsensberichten verwijderen zoals:
Compleet geschift.amturingas schreef: ↑21 juni 2021, 11:10 Net zoals Jezus Christus, die OOK de wereld wou bevrijden van het kwade, hebben ze ook Jurgen Conings gekruisigd. De ene letterlijk, de andere figuurlijk.
En allebei hebben ze de Christelijke waarden verdedigd. En beiden hebben hun leven gegeven om de mensheid te redden.
Laatst gewijzigd door Yaris op 22 juni 2021, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Los van de persoon die dit gepost heeft: was dit niet sarcastisch bedoeld? Als kritiek op diegenen die nog steeds menen dat JC een held of vrijheidsstrijder was.Yaris schreef: ↑22 juni 2021, 19:34 Nu nog de nonsensberichten verwijderen zoals:
Compleet geschift.amturingas schreef: ↑21 juni 2021, 11:10 Net zoals Jezus Christus, die OOK de wereld wou bevrijden van het kwade, hebben ze ook Jurgen Conings gekruisigd. De ene letterlijk, de andere figuurlijk.
En allebei hebben ze de Christelijke waarden verdedigd. En beiden hebben hun leven gegeven om de mensheid te redden.
Uiteraard was dat zo bedoeld maar bepaalde mensen snappen niet wat sarcasme, ironie, tussen de regels lezen, ... is. Als je het al moet uitleggen dan is het net zoals bij een grap ...
Waarom zou dat bericht dan opgekuist moeten worden? Op zich vond ik niks verkeerd eraan. Integendeel, ik vond het best grappig. Ik veronderstel dat de schrijver niet voor dit bericht geschorst werd ...
Awel, dat is net wat ik zeg ... diegene die het opgeruimd wil zien worden snapt de achterliggende gedachte er niet van ... voor hem/haar is dat niet grappig, die ziet alleen de letterlijke tekst voor hem/haar.
-
- Full Member
- Contacteer:
Toch wel straf dat de vriendin van Jurgen Conings niet eens zijn doodsprentje mag posten op Facebook en haar account daardoor 30 dagen verbannen wordt.... Ik vraag me af met welk juridisch recht ze dit doen? Ik verdedig de daden niet van Jurgen, maar dit lijkt me toch ver gaan...
mag facebook niet blokkeren wat ze willen op hun platform? tis toch van hun?
Spaargids doet dat toch ook?
Volgens mij moete die zelfs geen uitleg geven.
Spaargids doet dat toch ook?
Volgens mij moete die zelfs geen uitleg geven.