Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Benieuwd wanneer MVR oproept om mondmaskers te dragen tegen PFOS. Zal zo'n maand duren nadat ie eerst bevestigd dat het niet nodig is.
Net als jezelf enkel nog wassen met flessenwater en 1,5 meter afstand houden van je moestuin
Zit nu vermoedelijk hele dag te bestuderen wat PFOS inhoudt om er na deze sportzomer in elke tv-studio te komen over lallen.
Net als jezelf enkel nog wassen met flessenwater en 1,5 meter afstand houden van je moestuin
Zit nu vermoedelijk hele dag te bestuderen wat PFOS inhoudt om er na deze sportzomer in elke tv-studio te komen over lallen.
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC - KBC Ancora - Montea - Nvidia - Shell - Shurgard - Solvay - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Maar neen, da's een vorm van natuurlijke selectie. Waar zit de meeste PFOS-vervuiling? En waar zitten de meeste van die vermadelijde N-VA'ers en VB-ers? Antwerpen, juist ja.
Ik rust mijn valies
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Beetje flauw jongens.
Van PFOS is geweten, dat het het immuunsysteem onderdrukt. En inderdaad: er is een vermoeden, dat in PFOS-vervuilde gebieden SARS-COV2 zich beter verspreidt en dat de mensen zieker worden.
Het is niet, omdat MVR dat nu rondtwittert, dat het ineens niet meer waar is.
Ingrid Lieten had dus wel gelijk. De betonboeren hebben het Teflondossier aardig verziekt.
Van PFOS is geweten, dat het het immuunsysteem onderdrukt. En inderdaad: er is een vermoeden, dat in PFOS-vervuilde gebieden SARS-COV2 zich beter verspreidt en dat de mensen zieker worden.
Het is niet, omdat MVR dat nu rondtwittert, dat het ineens niet meer waar is.
Ingrid Lieten had dus wel gelijk. De betonboeren hebben het Teflondossier aardig verziekt.
Eigen volk/winst eerst zullen de lokale betonboeren denken.
Als straks al dat beton rot en versleten is, gaan we nog wat meemaken: tunnels, viaducten, bruggen, gebouwen, riolen, kerncentrales, ... Er komen leuke tijden aan.
Als straks al dat beton rot en versleten is, gaan we nog wat meemaken: tunnels, viaducten, bruggen, gebouwen, riolen, kerncentrales, ... Er komen leuke tijden aan.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Daar zeg je zoiets. Bij ons op 't werk hebben we een jaar lang met mondmaskers rondgelopen die grafeen bevatten. Een state of the art materiaal, maar opeens paniek en we mochten deze niet langer gebruiken. We hebben er nu nog stapels liggen.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Waar de Coronavirusvarianten allemaal al niet goed voor zijn. Bij ons bedrijf zijn Diversity en Inclusion extreem belangrijk. Deze week is Schwullenwoche... heu... week van de LGBTQI+ ! gemeenschap.
En aldus heeft de Wereldgezondheidsorganisatie ook besloten, dat de Coronavirusvarianten niet meer mogen worden genoemd naar het volk waar ze eerst uitbraken. Ze krijgen een Griekse letter.
Maar dat kan ook andersom !
'Betavariant' = N?g*r
'Deltavariant' = Indiër. Ook goed voor andere bruine mannen.
'Gammavariant' = Latino
Original = Chinees. Ook goed voor andere gele mannen.
BLM = Betavariant Lifes Matter !
Dixit is natuurlijk heel politiek correct, maar als de anderen doordraven, dan kan ik dat ook. :-)
En aldus heeft de Wereldgezondheidsorganisatie ook besloten, dat de Coronavirusvarianten niet meer mogen worden genoemd naar het volk waar ze eerst uitbraken. Ze krijgen een Griekse letter.
Maar dat kan ook andersom !
'Betavariant' = N?g*r
'Deltavariant' = Indiër. Ook goed voor andere bruine mannen.
'Gammavariant' = Latino
Original = Chinees. Ook goed voor andere gele mannen.
BLM = Betavariant Lifes Matter !
Dixit is natuurlijk heel politiek correct, maar als de anderen doordraven, dan kan ik dat ook. :-)
Intussen in Israël :
Deltavariant rukt op: Israël verplicht mondmasker opnieuw
...
In de afgelopen week zijn meermaals honderd besmettingen per dag gemeld. Donderdag waren het er meer dan tweehonderd, het hoogste dagcijfer in ruim twee maanden. Onder de nieuw besmette mensen zijn er veel jongere mensen en vele reeds ingeënte mensen.
https://www.knack.be/nieuws/wereld/delt ... 50783.html
Here we go again
...
In de afgelopen week zijn meermaals honderd besmettingen per dag gemeld. Donderdag waren het er meer dan tweehonderd, het hoogste dagcijfer in ruim twee maanden. Onder de nieuw besmette mensen zijn er veel jongere mensen en vele reeds ingeënte mensen.
Here we go again
Inderdaad, geebee. Ground hog day.geebee schreef: ↑25 juni 2021, 11:03 Intussen in Israël :
...
Here we go again
Pizza-Cathy staat al klaar om in augustus de boel op stelten te zetten !
Dju... ik had die dozen maskers van EUR 5 per 50 bij de Auchan toch moeten kopen...
Nu is natuurlijk wel de vraag wat de gevaccineerden van hun besmetting ondervinden. Als dat slechts een snotneusje is, dan zal dat de ziekenhuiszorg niet overbelasten.
-
- Verbannen Gebruiker
Niet echt.
Men deed gewoon, op een enkeling* na, of het er niet meer was en de vaccins 100% proof waren.
Een virus, herhaaldelijk versterkt door de onachtzaamheid van de mens, heeft lak aan de hoogmoed van zijn verspreider.
Het gedijt er zelfs uitzonderlijk goed door.
In Lissabon volgt dit WE ook al de zoveelste reprise van de lock down.
In de UK blijkt nu dat het versneld vaccineren met één prik toch niet de beste oplossing was.
Immuniteit tegen de D-variant is alleen relatief effectief vanaf 2 weken na de tweede prik. En ik de UK werken ze hoofzakelijk met een 2 prikken vaccin. Resultaat is dat de aangekondigde versoepelingen er nu met een maand moeten uitgesteld worden.
Standvastig is de Britse regering ook al niet. Ondanks de kennis die ze krijgen aangereikt toch gezwicht voor koning voetbal en tijdelijke economische voordelen.
Nogmaals mijn respect voor de standvastige lokale mandatarissen van de Rupelgemeenten.
En een extra persoonlijk dankwoord voor de standvastigheid van onze federale minister van volksgezondheid en de kundige** experts waarmee hij zich heeft laten omringen.
* Lees er lijn eerdere posts over dit onderwerp maar eens op na.
** Wat iets totaal anders is dan onfeilbaar. De meeste wetenschap leert uit voortschrijdend inzicht en stuurt bij waar nodig.
Onfeilbaren vind je meestal alleen onder de anonieme klavierhelden.
Ik begrijp je reactie niet goed.
Ik had het over Israël - die maanden geleden de eersten waren om het grootste deel van de bevolking te vaccineren (mede doordat ze aan de vaccinproducenten de hoogste prijs hebben betaald) ... alles ging goed, cijfers daalden, land kwam uit lockdown ... alles peis en vree ... en van het eerste variantje dat er opduikt stijgen de cijfers weer, zowel onder niet-gevaccineerden (eigen schuld, dikke bult zoals je wellicht zou zeggen) maar ook onder de brave zielen die zich wel de spuit hebben laten zetten ... aangezien Israël de voorloper zou moeten zijn voor hoe onze "toekomst" er uit ziet is dit toch verre van een goed teken, toch ?
Wat Tomorrowland hiermee te maken heeft weet ik want voor zover ik weet ligt De Schorre niet in Jeruzalem
Ik had het over Israël - die maanden geleden de eersten waren om het grootste deel van de bevolking te vaccineren (mede doordat ze aan de vaccinproducenten de hoogste prijs hebben betaald) ... alles ging goed, cijfers daalden, land kwam uit lockdown ... alles peis en vree ... en van het eerste variantje dat er opduikt stijgen de cijfers weer, zowel onder niet-gevaccineerden (eigen schuld, dikke bult zoals je wellicht zou zeggen) maar ook onder de brave zielen die zich wel de spuit hebben laten zetten ... aangezien Israël de voorloper zou moeten zijn voor hoe onze "toekomst" er uit ziet is dit toch verre van een goed teken, toch ?
Wat Tomorrowland hiermee te maken heeft weet ik want voor zover ik weet ligt De Schorre niet in Jeruzalem
Ik heb het eens opgezocht en jawel, er is een Isrealische nederzetting.
Daarmee dat we zoveel aandacht hadden voor de discussie tussen de Israeli's en de Palestijnen, ook de inwoners van Boom zijn betrokken bij dit conflict.
Israël is België niet, hoewel ze als eerste volle bak aan het vaccineren waren zijn ze maar net boven de 60% vaccinatiegraad geraakt, dat is wellicht wat te weinig om de nieuwe varianten kort te houden. Wij zitten intussen ook rond de 60% maar gaan een stuk hoger eindigen. Die 10 a 15% extra zullen een wereld van verschil maken. Tegen het eind van de zomer gaan de eerste ge-update booster vaccins op de markt verschijnen. Dus niet te pessimistisch zijn, het is niet omdat Van Ranst weer los is dat we meteen moeten gaan doemdenken hé
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Natuurlijk niet. En wat meer is: dat de vastgestelde besmettingen omhoog gaan is minder erg. Er belanden steeds minder mensen in 't ziekenhuis, op IZ of op het kerkhof. En het is dat dat telt.