Testaankoop geschenk bij abo
-
- Full Member
- Contacteer:
Testaankoop geschenk bij abo
Iemand ervaring met wat de cadeaus zijn?
https://geschenk-aanbod.test-aankoop.be ... Ak#!/login
En hoe pak je de opzeg goed aan? Zijn er adertjes onder het gras?
https://geschenk-aanbod.test-aankoop.be ... Ak#!/login
Re: Testaankoop geschenk bij abo
Haarvaatjes misschien.
Geen adertjes of ook geen slagaders.
Geen adertjes of ook geen slagaders.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
De cadeau lijkt me iets van een €30 - 40 waarde ofzo.
Een Chromecast, bluetooth speakers of koffiezet machine liggen zo rond die prijs.
Ik zou aanraden niet voor "te goede cadeau's" te gaan. Een tablet is die prijscategorie zal sterk tegenvallen lijkt mij.
Je abonneren om er nadien vandoor te gaan met de prijs lijkt me een kleine kans op slagen. Het dan ook test aankoop, die zullen hun kleine lettertjes wel goed hebben nagelezen
Een Chromecast, bluetooth speakers of koffiezet machine liggen zo rond die prijs.
Ik zou aanraden niet voor "te goede cadeau's" te gaan. Een tablet is die prijscategorie zal sterk tegenvallen lijkt mij.
Je abonneren om er nadien vandoor te gaan met de prijs lijkt me een kleine kans op slagen. Het dan ook test aankoop, die zullen hun kleine lettertjes wel goed hebben nagelezen

Persoonlijke ervaringen: dit is dikke rommel.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
ik doe met zulke bazaar niet mee maar het lijkt mij nogal eenvoudig om er onderuit te geraken:
Je kunt je abonnement eenvoudig opzeggen door ons te bellen op 02 891 37 00 of ons contactformulier in te vullen.
Het heeft geen zin om tegen je zin lid te blijven van Test Aankoop. Dankzij onze tevredenheidsgarantie ben je vrij om je abonnement stop te zetten wanneer je dat wenst. Je verwittigt ons ten laatste 15 werkdagen voor het einde van elke maandelijkse vervaldag*. Er is dus geen enkele aankoopverplichting en je bent ons geen verklaring verschuldigd.
*Opgelet: elke begonnen maand wordt beschouwd als een volledige maand.
Je kunt je abonnement eenvoudig opzeggen door ons te bellen op 02 891 37 00 of ons contactformulier in te vullen.
Het heeft geen zin om tegen je zin lid te blijven van Test Aankoop. Dankzij onze tevredenheidsgarantie ben je vrij om je abonnement stop te zetten wanneer je dat wenst. Je verwittigt ons ten laatste 15 werkdagen voor het einde van elke maandelijkse vervaldag*. Er is dus geen enkele aankoopverplichting en je bent ons geen verklaring verschuldigd.
-
- Full Member
- Contacteer:
Kijk daar heb je het al elke begonnen maand... typisch kom ik nu pas die advertentie tegen... 28steJamesken schreef: ↑28 juni 2021, 10:58 ik doe met zulke bazaar niet mee maar het lijkt mij nogal eenvoudig om er onderuit te geraken:
ze zoeken u jong , Verviertig! Laat u zeker niet doen.
Als je het alleen wil doen voor de geschenkjes, dan blijf je er beter weg.
Het zijn inderdaad geen dure toestellen, maar goedkope gadgets waar je niet te veel kunt van verwachten.
De échte winst haal je er op termijn uit, door lid te blijven.
En zoals sommigen denken: een abonnement gaat niet alleen over de magazines die je gratis kunt nalezen in de BIB, maar het is online dat je moet zijn voor de échte voordelen.
Het zijn inderdaad geen dure toestellen, maar goedkope gadgets waar je niet te veel kunt van verwachten.
De échte winst haal je er op termijn uit, door lid te blijven.
En zoals sommigen denken: een abonnement gaat niet alleen over de magazines die je gratis kunt nalezen in de BIB, maar het is online dat je moet zijn voor de échte voordelen.
Wat testaankoop aanklaagt bij anderen doen ze ook zelf !
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Addertje is dat je moet bellen om op te zeggen. Een onvriendelijke vrouw vraagt dan of dat je het niet voor de cadeau deed.Verviertig schreef: ↑28 juni 2021, 09:30
Mijn antwoord was, mevrouw, dat ligt allang in de vuilbak.

Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Ja maar je kan ook opzeggen via het contactformulier. 

Wie "het slimmeke" wil uithangen en intekent om van gratis geschenkjes (of goederen) te kunnen profiteren, moet ook "slim" genoeg zijn om grondig de voorwaarden te lezen én deze ook stipt na te leven.
Zelf heb ik jaren geleden ook wel eens geprofiteerd van gratis gadgets door een abo te nemen van Test-Gezondheid (op de andere magazines wás ik al geabonneerd) en nadien tijdig op te zeggen. (Omdat dit voor mij persoonlijk niet de info bood, die ik ervan verwachtte).
Die opzeg werkt perfect, want ze zijn daar eerlijk in. Maar je kunt achteraf niet komen klagen als je de voorwaarden niet respecteerde.
Ook bij andere bedrijven heb ik ooit van soortgelijke systemen gebruik gemaakt (vb: Tono; gratis proefpakket kwaliteitsondergoed 'voor hem', en ook Miriale; gratis proefpakket Luxury lingerieset 'voor haar'.)
De voorwaarden goed nalezen en tijdig opzeggen is de boodschap.
-
- Full Member
- Contacteer:
Voorwaarden zijn duidelijk 15 werkdagen voor eine van de maandelijkse vervaldag. Dus maw bijna begin van de 2de begonnen maand.Nefertari schreef: ↑28 juni 2021, 19:38Wie "het slimmeke" wil uithangen en intekent om van gratis geschenkjes (of goederen) te kunnen profiteren, moet ook "slim" genoeg zijn om grondig de voorwaarden te lezen én deze ook stipt na te leven.
Zelf heb ik jaren geleden ook wel eens geprofiteerd van gratis gadgets door een abo te nemen van Test-Gezondheid (op de andere magazines wás ik al geabonneerd) en nadien tijdig op te zeggen. (Omdat dit voor mij persoonlijk niet de info bood, die ik ervan verwachtte).
Die opzeg werkt perfect, want ze zijn daar eerlijk in. Maar je kunt achteraf niet komen klagen als je de voorwaarden niet respecteerde.
Ook bij andere bedrijven heb ik ooit van soortgelijke systemen gebruik gemaakt (vb: Tono; gratis proefpakket kwaliteitsondergoed 'voor hem', en ook Miriale; gratis proefpakket Luxury lingerieset 'voor haar'.)
De voorwaarden goed nalezen en tijdig opzeggen is de boodschap.