De toekomstplannen van MeDirect.be
Re: De toekomstplannen van MeDirect.be
https://my.itsme.be/nl/register
Daar je GSM nummer ingeven en da zal je de controle check kunnen doorlopen.
Zo heb ik het 3 maanden geleden gedaan voor mijn moeder die ook geen smartphone heeft maar wel een tablet.
Heb je wel nog een e-ID kaartlezer nodig om de identiteitskaart uittelezen om je identiteit te koppelen.
Daar je GSM nummer ingeven en da zal je de controle check kunnen doorlopen.
Zo heb ik het 3 maanden geleden gedaan voor mijn moeder die ook geen smartphone heeft maar wel een tablet.
Heb je wel nog een e-ID kaartlezer nodig om de identiteitskaart uittelezen om je identiteit te koppelen.
Re: De toekomstplannen van MeDirect.be
Ha ha, moet je nog een kaartlezer kopen die je nadien nooit meer zult gebruiken. Hoe sluit je de kaartlezer aan op een iPad? Die heeft geen USB-aansluiting.
-
- Verbannen Gebruiker
- Berichten: 247
- Lid geworden op: 13 dec 2020
Re: De toekomstplannen van MeDirect.be
Thx.6ilverfox schreef: ↑2 juli 2021, 16:31 https://my.itsme.be/nl/register
Daar je GSM nummer ingeven en da zal je de controle check kunnen doorlopen.
Zo heb ik het 3 maanden geleden gedaan voor mijn moeder die ook geen smartphone heeft maar wel een tablet.
Heb je wel nog een e-ID kaartlezer nodig om de identiteitskaart uittelezen om je identiteit te koppelen.
Heb hier nog een paar ongebruikte tablets met ingebouwde e-ID kaartlezer liggen. Dat is dus het probleem niet.
Ik zal het eens via deze weg uitproberen, gewoon uit nieuwsgierigheid, en het resultaat laten weten.
Re: De toekomstplannen van MeDirect.be
Je start de registratie via een vaste pc of laptop waar je een e-id kaartlezer op aansluit.
Via de link boven jouw post.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Berichten: 6851
- Lid geworden op: 13 dec 2020
- Contacteer:
Re: De toekomstplannen van MeDirect.be
Nu we de randdebatten over itsme en zo achter de rug hebben, is er misschien iemand die een mening heeft over de toekomstplannen van Medirect ?EarthNvstr1 schreef: ↑27 juni 2021, 14:54Ik hoop dan dat ze focussen op "een breed aandelenhandelsplatform in de aard van Bolero, Binck en Keytrade", dan krijgen die anderen misschien wat concurrentie waardoor ze hun kosten misschien ook wat scherper stellenYaris schreef: ↑27 juni 2021, 09:27 In een interview heeft Tim Rooney, de CEO van MeDirect België, de toekomstplannen voor MeDirect uit de doeken gedaan. Die zijn ambitieus. Tegen 2025 wil MeDirect België het aantal klanten vervijfvoudigen van 55.000 naar 250.000. Daartoe wil ze het volgende gaan aanbieden:
...
Edit: nuja, een "race to the bottom" moet het voor mij ook niet worden hoor
De andere dingen ben ik niet zo direct in geïnteresseerd, maar ben anders wel benieuwd wat ze ervan gaan maken.
Re: De toekomstplannen van MeDirect.be
Even hun plannen in herinnering brengen:
- attractieve spaarrentes
- een breed aandelenhandelsplatform in de aard van Bolero, Binck en Keytrade
- pensioen- en verzekeringsproducten van partners
- een virtuele kaart om transacties uit te voeren op een gelijkaardige manier als bij een klassieke zichtrekening waardoor klanten MeDirect als hun eerste bank kunnen gebruiken
- hypotheken
Re: De toekomstplannen van MeDirect.be
Ik vind het belangrijk dat MeDirect haar aanbod aan fondsen en ETF's verder uitbreidt.
Re: De toekomstplannen van MeDirect.be
Ik hoop dat hun nieuw trading platform hand in hand gaat met scherpere tarieven. Wat betreft de fondsen zit het goed met transactiekosten maar voor al de rest toch vrij duur.
Port 1: IWDA (80%) - EMIM (10%) - IUSN (10%)
Port 2: SWRD (50%) - AVWS (25%) - JPGL (15%) - 5MVL (10%)
Port 2: SWRD (50%) - AVWS (25%) - JPGL (15%) - 5MVL (10%)
Re: De toekomstplannen van MeDirect.be
Pensioensparen zou top zijn!
Dan kan ik weg bij keytrade, dankzij rabo zit ik daar.
Dan kan ik weg bij keytrade, dankzij rabo zit ik daar.
Re: De toekomstplannen van MeDirect.be
Leuk. Ik mocht een online vragenlijst invullen van MeDirect. Ik vul hem helemaal in (zeven vragen), druk op "Gereed" en krijg een error:
Ik probeer het nog eens binnen een paar dagen. Als ik dan weer een error krijg geef ik het op.502 ERROR
The request could not be satisfied.
The origin closed the connection. We can't connect to the server for this app or website at this time. There might be too much traffic or a configuration error. Try again later, or contact the app or website owner.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Berichten: 6851
- Lid geworden op: 13 dec 2020
- Contacteer:
Re: De toekomstplannen van MeDirect.be
Veel vragen over "de persoon" ipv over "hun potentiele service(s)" vind ik ... geen goed teken als je't mij vraagt.
Re: De toekomstplannen van MeDirect.be
Ja, ze vragen waar je je financiële informatie haalt en over welke onderwerpen je graag leest (mode, kunst, sport, ...). Hoe ze daarmee hun aanbod willen verbeteren weet ik ook niet. Hopelijk wordt het geen app zoals KBC Mobile waarmee je tickets voor de trein of de cinema kunt kopen.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Berichten: 6851
- Lid geworden op: 13 dec 2020
- Contacteer:
Re: De toekomstplannen van MeDirect.be
Was snel ingevuld bij mij: "andere: broker moet zich daar niet mee bezig houden"
Re: De toekomstplannen van MeDirect.be
De geste is mooi maar de foto niet. Waarom hebben ze bloed aan hun handen?