Santander bank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Santander bank
Zie ook de beoordelingen op Spaargids: https://www.spaargids.be/sparen/spaarta ... tml?id=257
Bedankt voorn de info .
vg,
vg,
Om een beetje te spreiden heb ik een spaarrekening, Vision+, bij hen geopend; ging zeer vlot. Testoverschrijvingen uitgevoerd en alles prima. Eenvoudige en overzichtelijke site; een dikke plus daarvoor. PS zij behoren tot de "top"spaarrekeningen kwestie intrest...
De beoordelingen zijn over het algemeen slecht voor alle banken, dus daar zou ik mij niet te veel op baseren. Wat Santander betreft, kan ik enkel zeggen dat de online opening van een rekening vlot ging, en ik er sindsdien geen last meer van heb gehad. De klantendienst heb ik nog niet moeten contacteren.Yaris schreef: ↑4 juli 2021, 13:26 Zie ook de beoordelingen op Spaargids: https://www.spaargids.be/sparen/spaarta ... tml?id=257
Hier stopt het verzenden reageert niet. ......kan alleen opnieuw beginnen.....en stopt weer hier.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Men kan wel verder gaan als men eerst op de download-link (onderlijnde tekst: privacybeleid) klikt (en het document download).Hier stopt het verzenden reageert niet. ......kan alleen opnieuw beginnen.....en stopt weer hier.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Het staat zelfs in de screenshot ... "Lees het privacybeleid"
Wie leest dat ?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Laat Santander Bank haar klanten tijdig weten als er rente-wijzigingen (-dalingen) worden doorgevoerd?
Momenteel zijn de rentes er hoog, maar als die bijvoorbeeld plots morgen zouden zakken, zonder dat dit op voorhand aangekondigd werd: dan zijn de spaarders 'gezien' indien die bij hun oude bank eerst de getrouwheidspremie willen afwachten.
Momenteel zijn de rentes er hoog, maar als die bijvoorbeeld plots morgen zouden zakken, zonder dat dit op voorhand aangekondigd werd: dan zijn de spaarders 'gezien' indien die bij hun oude bank eerst de getrouwheidspremie willen afwachten.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ja.Nefertari schreef: ↑5 juli 2021, 19:44 Laat Santander Bank haar klanten tijdig weten als er rente-wijzigingen (-dalingen) worden doorgevoerd?
Spaarrente zal zakken als veel klanten van Rabobank overstappen denk ikEarthNvstr1 schreef: ↑5 juli 2021, 19:48Ja.Nefertari schreef: ↑5 juli 2021, 19:44 Laat Santander Bank haar klanten tijdig weten als er rente-wijzigingen (-dalingen) worden doorgevoerd?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Kan goed zijn inderdaad als de inflow bij Santander te hoog wordt, maar ik vermoed dat dat dan een "zachte" (en "voldoende op voorhand aangekondigde") aanpassing zal zijn.
Als Santander al te veel spaargeld zou hebben, dan hadden ze hun intrestvoeten al eerder verlaagd, lijkt mij.
Heb dus de voorwaarden "gedownload" en de volgende stap zijn de gegevens van de medebeheerder (echtgenote) Met de itsme code/gegevens van mijn echtgenote lukt dat niet.
Zal later nog eens proberen met de laptop met kaartlezer....
"Het veiligheidsmodel van itsme® draait om de unieke combinatie van je smartphone, je itsme®-app en je itsme®-code. Je account is dus verbonden aan uitsluitend 1 mobiel toestel." dus volgens mij kan je GEEN Santander rekening openen met itsme met 2 medehouders (ikzelf en mijn echtgenote) die elk een gsm hebben.