Coronavaccinaties en de cijfers
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
Heb je daar bronnen voor? Dat is niet wat westerse media communiceren over Pfizer.
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024
Laatste update: 1/1/2024
Ja, dat is evident, als die 64% ruimschoots volstonden om de Chinese en Britse klein te krijgen maar er niet meer in slagen de delta kort te houden, kan het niet anders dan dat de bescherming tegen delta lager is. Gaat niet specifiek een probleem van Pfizer zijn, ook van andere vaccins valt te verwachten dat ze minder bescherming bieden.
Toch wel, je moet alleen aandachtig lezen. De eerste testresultaten hadden het altijd over +/-90% bescherming tegen ziek worden, als het over de Delta variant gaat hebben ze het over +/- 90% bescherming tegen hospitalisatie
In westen nog te weinig delta variant. Nog geen gegevens.
Times of Israël
EFFECTIVENESS IN PREVENTING SYMPTOMATIC COVID FALLS TO 64%
Israel confirms vaccine less effective against Delta variant, eyes third dose
PM Bennett instructs Health Ministry to promote medical studies into long-term efficacy of Pfizer vaccine to provide decision-makers with 'vital information' on booster shots
Israel’s Health Ministry released data on Monday showing that the Pfizer-BioNTech COVID vaccine appears to largely prevent hospitalization and serious cases, but is significantly less effective against preventing the spread of the Delta variant of the coronavirus.
According to the ministry, the Pfizer vaccine’s effectiveness in preventing symptomatic COVID-19 has dropped by some 30 percent to 64%, given the spread of the Delta variant. The data shows that during May, when the strain was less prevalent, the vaccine was 94.3% effective.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Wat de consumptieprijs betreft kunnen we niet langer opboksen tegen al dat jeugdig geweld van chiro- en andere gelegenheidsploegen. Maar we proberen nog steeds
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Een quiz van een half uur ... een gemiddelde vrijdag- of zaterdagavondquiz duurt zo'n 4 uurhaelewyn schreef: ↑6 juli 2021, 12:23 Een kwis van een half uur waar CN aan meedoet duurt vast drie keer zolang want bij ieder fout antwoord komt den andere met statistiekjes , prentjes, omgedraaide stellingen en waarheden, tot de jury van pure miserie en om er vanaf te zijn bijna oordeelt dat hij toch gelijk heeft.
En jury's bestaan meestal uit schooljuffen opgetrommeld door de quizmaster en die rekenen alleen goed wat op het correctieblad staat ... discussiëren over alternatieve antwoorden of antwoorden die wel correct zijn maar niet passen in de link is vaak nutteloos, het staat zo niet op hun blad ...
Ik had het nog ruim ingeschat want ik zag voor mij, in mijn fantasie, een beeld van jou en CN bij Ben Crabbé in blokken.
Het was niet echt van pool tot evenaar waar ik aan dacht.
Blokken ? Dat is geen quiz
Een gemiddelde vraag in Blokken : Wat is de hoofdstad van Frankrijk ? Pa ........ en vult de quizzer aan Rijs.
Op een quiz zou men vragen op welke twee eilanden het historisch centrum van Parijs is gebouwd.
Het enige "moeiljke" in Blokken is al of niet het geluk te hebben om het woord te zien op het einde en op het juiste kruisje te staan aan het einde van de uitzending want Ben is daar heel strikt in
-
- Verbannen Gebruiker
Update vanuit de echte wereld en on topic:
Onder voorbehoud van genoeg beschikbare Pfizer vaccins zou in Vlaanderen tegen begin september 2022 iedereen tot de leeftijd van 12 jaar volledig gevaccineerd kunnen zijn. Bijkomende voorwaarde is dat de wachttijd voor Pfizer-2 van 5 naar 3 weken mag en kan worden teruggebracht. Streefdoel: iedere middelbare scholier gevaccineerd bij aanvang van volgend schooljaar.
Onder voorbehoud van genoeg beschikbare Pfizer vaccins zou in Vlaanderen tegen begin september 2022 iedereen tot de leeftijd van 12 jaar volledig gevaccineerd kunnen zijn. Bijkomende voorwaarde is dat de wachttijd voor Pfizer-2 van 5 naar 3 weken mag en kan worden teruggebracht. Streefdoel: iedere middelbare scholier gevaccineerd bij aanvang van volgend schooljaar.
-
- Verbannen Gebruiker
Ik heb het gelezen, met alle respect, als zijnde jouw mening en die van je omgeving.
De deegwaren mag je laten liggen waar ze thuishoren.
Zoals ik ook reeds schreef, we verkeren beiden in andere middens. Nadat ik jouw repliek gelezen heb kunnen we er van uitgaan dat we het daar al over eens zijn. Er is dus vooruitgang.
Dat van die zelfisolatie plaats ik maar onder dezelfde noemer als jouw ark idee. Leeft uitsluitend in jouw fantasie.
-
- Verbannen Gebruiker
Hoe het er achter de schermen in Israël aan toegaat ga ik hier niet uit de doeken doen (van het weinige dat ik er van weet) maar in Vlaanderen is dat een optie die wel overwogen wordt. De enige onbekende factor is het aantal beschikbare dubbele Pfizer vaccins. Want ook in Vlaanderen zal het voor de min 16-jarigen voornamelijk Pfizer zijn.
-
- Verbannen Gebruiker
-
- Verbannen Gebruiker
Als er een derde vaccinatiegolf komt zal dat volgens de huidige kennis en in eerste instantie voor + 55 jarigen en risicogroepen zijn. En hoogstwaarschijnlijk ook niet meer in centra.vortex schreef: ↑6 juli 2021, 12:38 Ja uiteraard om een zo hoog mogelijke vaccinatiegraad te bekomen, de 64% vaccinatiegraad in Israël lijken onvoldoende om de delta variant in toom te houden. Indien het met 75 a 80% niet lukt, zal een derde spuit rap ter sprake komen, reserveer maar al wat tijd om tegen het jaareinde een nieuwe vaccinatieronde te assisteren
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Als je afleveringen van meer dan 20 jaar terug kunt bekijken kan je mij daar wel nog in beeld zien
Daar was ik dan ook jammerlijk genoeg gefaald
Wel 10.500 oude BEF's mee naar huis gekregen.
Op de commerciële TV waren ze vrijgeviger. Daar met 40.000 BEF huiswaarts getrokken. Wel te besteden in één of andere meubelzaak in het Antwerpse
Ik heb daarna dan maar mijn TV-loopbaan aan de wilgen gehangen.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Wat ik er van gelezen hebben zijn de vaccinatiecentra te duur om open te houden met zoveel volk (aan vrijwilligers).
Er werden enige tijd geleden alleen maar andere pistes besproken :
bv. iedereen naar de huisarts of naar de apotheker, etc...
De vaccinatiecentra zullen mij in de derde prikronde niet meer aan een plezant jobke helpen vrees ik.