MeDirect : Inloggen is niet mogelijk
Re: MeDirect : Inloggen is niet mogelijk
Zojuist voor het eerst sinds de nieuwe site nog eens ingelogd bij MeDirect.
Bij mij was het zelfs mogelijk om mijn paswoord te plakken.
Geen enkel probleem ondervonden.
Bij mij was het zelfs mogelijk om mijn paswoord te plakken.
Geen enkel probleem ondervonden.
Iemand een idee of inloggen op de site telt om bv. geen "slapende rekening" te worden ?
Bij Rabobank is het voldoende.
Misschien eens zoeken op Medirect?
Rabobank:
Hoe vermijdt u een slapende rekening?
De gemakkelijkste manier is om in de loop van 5 jaar in te loggen op het online platform van uw bank waar de rekening zich bevindt. Bij Rabobank.be hebt u als klant de geruststelling dat wij u tijdig vragen om in te loggen op uw online account.
Een andere mogelijkheid is zelf contact op te nemen met de bank (via brief, e-mail of telefoon) met de vraag om uw slapende rekening(en) opnieuw te activeren.
-
- VIP member
- Contacteer:
Ik heb problemen met het openen van een termijnrekening in ponden en dollars. Al meer dan een week. Nog iemand last van?
Ik denk dat het openen van een termijnrekening in USD en GBP niet mogelijk is tijdens de weekends en 's avonds na een bepaald uur. Heeft iets te maken met wanneer wisselkoersen op en neer gaan.Sebastiaan1985 schreef: ↑21 november 2020, 16:06 Ik heb problemen met het openen van een termijnrekening in ponden en dollars. Al meer dan een week. Nog iemand last van?
-
- VIP member
- Contacteer:
Ik probeer het van de dollar zichtrekening, er moet niks meer omgewisseld worden. Eens vragen aan de klantendienst dan maar.
Op 22/11/2020 om 17h15 inloggen niet mogelijk.
Bij mij lukte deze voormiddag het inloggen binnen een paar seconden (via PC).
Het was de eerste keer sinds hun vernieuwde website en deze vind ik op het eerste zicht minder overzichtelijk dan de vorige.
Het was de eerste keer sinds hun vernieuwde website en deze vind ik op het eerste zicht minder overzichtelijk dan de vorige.
Ik kan niet inloggen op Medriect momenteel. Verschillende browsers geprobeert alsook op mijn smartphone. Nog iemand problemen ?
Ik heb hier geen problemen bij het inloggen.
Vreemd..... Ik heb het op 2 verschilende computers en op mijn smartphone geprobeerd met mijn gebruikersnaam 00525xxxx
en ik raak er niet in. Ik kan niet op het vakje 'versturen' klikken. Ik heb hen telefonsich gecontacteerd en ze gaan het nakijken en iets laten weten. Dit wekt allemaal weinig vetrouwen vind ik.....
en ik raak er niet in. Ik kan niet op het vakje 'versturen' klikken. Ik heb hen telefonsich gecontacteerd en ze gaan het nakijken en iets laten weten. Dit wekt allemaal weinig vetrouwen vind ik.....
Probleem gedeeltelijk opgelost : wifi even uitgeschakeld op de smartphone en proberen in te loggen via 3G en dat lukt wel. Iemand hier een verklaring voor ? Ik heb dit ook zo doorgegeven aan Medirect .
Zonet ingelogd zonder probleem