Coronavaccinaties en de cijfers
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
Ik heb geen probleem met je suggestie of verklaring. Integendeel, het lijkt me zelf een logische verklaring: mensen sterven maar 1 keer. Wie zwak is en tijdens de 1e golf al gestorven is aan het virus, kan niet opnieuw bij een 2e of 3e golf nog eens aan dat virus sterven.EarthNvstr1 schreef: ↑11 juli 2021, 00:12Ik betwist niet dat vaccinaties hebben geholpen hoor. Ik heb geen verklaring gegeven, ik heb enkel een suggestie gedaan![]()
Die cijfers van https://corona-scanner.com/ vertellen mij niet het hele verhaal, want is gebaseerd op data die je in vraag zou kunnen stellen door gebrekkige rapportering. Maar goed, ik wil geen discussie starten over de waarde van die data.
Ik wil de evolutie van de volledige mortaliteit zien, zoals ik gepost heb voor België. Als iemand weet waar je dat kan vinden voor "de wereld", laat het weten. Met de volledige mortaliteit is het minder eenvoudig om verkeerde data te rapporteren (bewust of onbewust) lijkt mij.

Er zijn misschien nog heel veel zwakke medeburgers niet besmet geraakt in de eerste golf..
Ik heb dit balletje al eerder opgegooid maar vinden jullie niet dat de uitbraak van ebola in Afrika er ongeveer zo ongeregeld aan toe ging als hier met Corona ?
Ik heb dit balletje al eerder opgegooid maar vinden jullie niet dat de uitbraak van ebola in Afrika er ongeveer zo ongeregeld aan toe ging als hier met Corona ?
Wetenschappelijk bewijs spreekt u tegen

Dr Ian Stevenson, former Professor of Psychiatry at the University of Virginia School of Medicine and former chair of the Department of Psychiatry and Neurology, dedicated the majority of his career to finding evidence of reincarnation, until his death in 2007.
Dr Stevenson claims to have found over 3,000 examples of reincarnation during his time which he shared with the scientific community.
In a study titled ‘Birthmarks and Birth Defects Corresponding to Wounds on Deceased Persons’, Dr Stevenson used facial recognition to analyse similarities between the claimant and their alleged prior incarnation, while also studying birth marks.
He wrote in his study: “About 35 per cent of children who claim to remember previous lives have birthmarks and/or birth defects that they (or adult informants) attribute to wounds on a person whose life the child remembers. The cases of 210 such children have been investigated.
Ongeregeld? Tot nu toe is men er bij elke ebola uitbraak in geslaagd om die te stoppen, kun je over covid niet zeggen. Natuurlijk zit er in Afrika geen regering met zevenentwintig niveau's in de weg of moet er niet gediscussieerd worden tussen TV-virologen, economen, politiekers, psychologen en spaargids forumgangers om te beslissen dat op een bankje zitten in het park verboden moet worden of dat je op de trein richting kust aan het raam moet zitten.

Nee, serieus, de WHO doet daar uitstekend werk, monitoring via lokale ziekenhuizen, een goed werkende opsporing van contacten, een draaiboek, ze krijgen ondanks het terrein en soms lokale tegenstand materiaal en personeel ter plaatse,... Zeker niet te omschrijven met ongeregeld, in tegendeel, zouden ze hier nog iets van kunnen leren.
Complotdenkerbantsee schreef: ↑11 juli 2021, 10:46Wetenschappelijk bewijs spreekt u tegen
Dr Ian Stevenson, former Professor of Psychiatry at the University of Virginia School of Medicine and former chair of the Department of Psychiatry and Neurology, dedicated the majority of his career to finding evidence of reincarnation, until his death in 2007.
Dr Stevenson claims to have found over 3,000 examples of reincarnation during his time which he shared with the scientific community.
In a study titled ‘Birthmarks and Birth Defects Corresponding to Wounds on Deceased Persons’, Dr Stevenson used facial recognition to analyse similarities between the claimant and their alleged prior incarnation, while also studying birth marks.
He wrote in his study: “About 35 per cent of children who claim to remember previous lives have birthmarks and/or birth defects that they (or adult informants) attribute to wounds on a person whose life the child remembers. The cases of 210 such children have been investigated.

You only live twice.
- Complotdenkers, ..
- Bijgeloof,...
- De facto weigering om zich te schikken naar de regels die worden opgelegd om verspreiding te voorkomen..
Geen vertrouwen in de overheid en zelfs niet in virologen of vaccinologen. Iedere aap in de jungle beweert het beter te weten..
- Wie de regels wel verdedigd is een angsthaas (?), hypochonder (?), etc etc
- Na een tijdje maatregelen te volgen is iedereen het moe en moet men weer terug naar het gewone leven, virus of geen virus..
Want onze jeugd kan niet meer 'rondhangen' (wat ik op zichzelf een positieve evolutie zou vinden).
- Mensen die van zichzelf vinden dat ze overal boven staan en mogen doen wat hen belieft : Zoontjes (of de krapuleuze, zo niet ultra domme ouders) die een vliegtuigreis boeken na positieve test.. Verheerlijken van het tuig dat in een Brussels park gewoon de boel op stelten komt zetten..
Verheerlijken van het tuig dat op een vliegtuig gaat zitten terwijl ze besmet zijn is waarschijnlijk niet veraf. In Afrika kwam het nooit zo ver en net daardoor kreeg men Ebola misschien onder controle en Covid niet.
- Als men het virus niet op 1,2,3 klein krijgt moet het wel de schuld zijn van de ziekenhuizen maar eigenlijk toch van de politiek die daarvoor verantwoordelijk is..
Is dat zo ? Ik zie alleen maar afbouw van de zorg door de politiek, kapotbesparing.. en ik zie tegelijk de partijen die daarvoor zorgen geprezen worden want zij zouden het zogezegd anders hebben aangepakt.
God Lieven Heer, spaar ons daarvan !
Vanaf september 'min of meer normaal leven' volgens de overheid waar jij zo groot vertrouwen in hebt

Thanks Bantsee voor je opzoekingen! Dat zo iemand er ten onrechte een nobelprijswinnaar bij betrekt is inderdaad not done.
Dank u voor de feedback. Daar dient forum voor. Ideeen en gedachten uitwisselen, discussiëren soms heftig en uiteindelijk samen slimmer worden

Ik mag deze week eindelijk gaan voor mijn eerste prik in Gent Flanders Expo. Weet niet of hier nog mensen (van Gent) daar geweest zijn maar vroeg mij af of diegene die die prik zet handschoenen draagt en die wisselt na elke persoon? Als ze een prik zetten riskeer je toch altijd dat het wat bloed en zou toch niet hygienisch zijn als ze dat bloed aan hun vingers dan overzetten bij de volgende die ze prikken.
Niet meer bloed dan in slachthuis anderlecht.Nikki01 schreef: ↑11 juli 2021, 13:53 Ik mag deze week eindelijk gaan voor mijn eerste prik in Gent Flanders Expo. Weet niet of hier nog mensen (van Gent) daar geweest zijn maar vroeg mij af of diegene die die prik zet handschoenen draagt en die wisselt na elke persoon? Als ze een prik zetten riskeer je toch altijd dat het wat bloed en zou toch niet hygienisch zijn als ze dat bloed aan hun vingers dan overzetten bij de volgende die ze prikken.
Grapje. U mag op beide oren slapen.
Veel bloed zal het normaal niet zijn maar als er toch beetje bloed is zou toch niet hygienisch zijn als men daarmee dan de volgende persoon aanraakt, dus dragen zij telkens nieuwe handschoenen of hoe gaat dat? Ben daar toch wat ongerust over. Wil vooral weten hoe ze het in Flanders Expo doen want is mss niet overal zelfde procedure.bantsee schreef: ↑11 juli 2021, 14:02Niet meer bloed dan in slachthuis anderlecht.Nikki01 schreef: ↑11 juli 2021, 13:53 Ik mag deze week eindelijk gaan voor mijn eerste prik in Gent Flanders Expo. Weet niet of hier nog mensen (van Gent) daar geweest zijn maar vroeg mij af of diegene die die prik zet handschoenen draagt en die wisselt na elke persoon? Als ze een prik zetten riskeer je toch altijd dat het wat bloed en zou toch niet hygienisch zijn als ze dat bloed aan hun vingers dan overzetten bij de volgende die ze prikken.
Grapje. U mag op beide oren slapen.
Ik begeleid mensen naar vaccincentra. Ben in meerdere geweest in O en W Vlaanderen. Ook in Flanders Expo. Overal goed georganiseerd. Heel klein prikje. Amper druppeltje bloed. Na prik moet men watje op prikplaats duwen terwijl prikker een plakkertje neemt. Dikwijls zoekt men naar prikplaats om plakkertje te plaatsen. Zo klein is prikgaatje.Nikki01 schreef: ↑11 juli 2021, 14:15 Veel bloed zal het normaal niet zijn maar als er toch wat bloed is zou toch niet hygienisch zijn als men daarmee dan de volgende persoon aanraakt, dus dragen zij telkens nieuwe handschoenen of hoe gaat dat? Ben daar toch wat ongerust over. Wil het vooral weten hoe ze het in Flanders Expo doen want is mss niet overal hetzelfde.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer: