Apotheek aan Nederlandse grens biedt spotgoedkope medicijnen
Apotheek aan Nederlandse grens biedt spotgoedkope medicijnen
Hallo,
Ik hoor iedereen vertellen over Nederland medicijnen beterkoop!
Is dit zo? En kan bv de medicatie die ik neem daar met een Belgisch voorschrift krijgen?
Ik gebruik bv Tildiem Retard 200 mg 28 stuks, Captopril 100 mg 60 stuks, Simvastitine 20 mg 84 stuks, en Zyrtec 10 mg 40 stuks!
Op deze site heb ik een link gezien waar het beschreven staat, maar is verouderd.
Hier
https://www.spaargids.be/sparen/index.p ... .0&lang=nl
Wie weet raad en tips?
mvg
Jempi
Ik hoor iedereen vertellen over Nederland medicijnen beterkoop!
Is dit zo? En kan bv de medicatie die ik neem daar met een Belgisch voorschrift krijgen?
Ik gebruik bv Tildiem Retard 200 mg 28 stuks, Captopril 100 mg 60 stuks, Simvastitine 20 mg 84 stuks, en Zyrtec 10 mg 40 stuks!
Op deze site heb ik een link gezien waar het beschreven staat, maar is verouderd.
Hier
https://www.spaargids.be/sparen/index.p ... .0&lang=nl
Wie weet raad en tips?
mvg
Jempi
Re: Apotheek aan Nederlandse grens biedt spotgoedkope medicijnen
Ik ben gisteren weer mijn voorraad doctamsulosine gaan halen in een apotheek in Maastricht. Je kan dit gewoon met een Belgisch voorschrift krijgen.
Een dosis voor 3 maanden kost daar 15 €, bij ons bijna de helft meer.
Wat blijkbaar vroeger lukte: als je je eurocrosskaart liet zien moest je blijkbaar helemaal niets betalen, de kosten werden terug gevorderd van het RIZIV?
Maar dit lukt dus niet meer.
In Nederland is men altijd wel klantvriendelijk. Stap gewoon een apotheek binnen en vraag wat het je zou kosten en vergelijk.
Een dosis voor 3 maanden kost daar 15 €, bij ons bijna de helft meer.
Wat blijkbaar vroeger lukte: als je je eurocrosskaart liet zien moest je blijkbaar helemaal niets betalen, de kosten werden terug gevorderd van het RIZIV?
Maar dit lukt dus niet meer.
In Nederland is men altijd wel klantvriendelijk. Stap gewoon een apotheek binnen en vraag wat het je zou kosten en vergelijk.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.