Holdings
TIP
Re: Holdings
Arnaud Van De Put wil vereffening van de Belreca holding, zie persbericht
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
Omtrent Belreca : nog onlangs door Gert Baekelants omschreven als een echt buy and hold aandeel
Bron Mister Market.
Bron Mister Market.
- koendesmet
- Newbie
- Contacteer:
Bij Investor noteert men ook bijna met een premie. NAV bedroeg 215 SEK eind juni.
Nog maar eens een koersexplosie bij Financiere Moncey.
Lees ik dat nu juist dat Sofina met een premie noteert van 33% tov NAV 30/06?
Oftewel is de intrinsieke waarde laatste 2 maanden deftig gestegen met de aankondiging van enkele beursgangen…..
Oftewel is de intrinsieke waarde laatste 2 maanden deftig gestegen met de aankondiging van enkele beursgangen…..
Bron De Tijd.
De miniholding Belreca heeft ongeveer de helft van haar portefeuille op de beurs verkocht.
De belangen in BMW, Boskalis, Danone, Heineken, Intel, Roche, Shell en Solvay gingen de deur uit.
De miniholding Belreca heeft ongeveer de helft van haar portefeuille op de beurs verkocht.
De belangen in BMW, Boskalis, Danone, Heineken, Intel, Roche, Shell en Solvay gingen de deur uit.
BELRECA Naamloze Vennootschap
Zetel : Van Putlei 74/76 – 2018 Antwerpen – België
Ondernemingsnummer : 0.416.585.207
Beursnotering : Euronext Brussels
Isin code : BE0020575115
LEI-code 549300SCGRU5KSJ80H78
www.belreca.be
Gereglementeerde informatie / voorwetenschap
Datum : 23/07/2021
Uur : 08.06 uur
Ingevolge de stijging van de beurzen en de onzekerheden die wegen op de beurzen
heeft de Raad van Bestuur beslist om een groot deel van de portefeuille te verkopen
teneinde de latente resultaten grotendeels te vrijwaren.
U vindt dit persbericht eveneens terug op www.belreca.be onder de rubriek “Gevoelige
informatie”.
Zetel : Van Putlei 74/76 – 2018 Antwerpen – België
Ondernemingsnummer : 0.416.585.207
Beursnotering : Euronext Brussels
Isin code : BE0020575115
LEI-code 549300SCGRU5KSJ80H78
www.belreca.be
Gereglementeerde informatie / voorwetenschap
Datum : 23/07/2021
Uur : 08.06 uur
Ingevolge de stijging van de beurzen en de onzekerheden die wegen op de beurzen
heeft de Raad van Bestuur beslist om een groot deel van de portefeuille te verkopen
teneinde de latente resultaten grotendeels te vrijwaren.
U vindt dit persbericht eveneens terug op www.belreca.be onder de rubriek “Gevoelige
informatie”.
Ja u leest dat goed. Vond vanmorgen geen turbo short anders was ik hierin ingesprongen.
Belreca: nu toestemming vragen om eigen aandelen in te kopen met de cash....
Nog maar eens bijna 9% erbij voor Tramways du Var et du gard.
Je kon het maar proberen he, zeker wanneer de koers tegen de 400€ staat als je dan bedenkt dat je aan 147€ bent uitgestapt kan ik perfect begrijpen.
Buy and Hold(ing) belegger:Berkshire Hathaway,Brederode,GBL,Ackermans,Hal Trust,Sofina,Dieteren,Alphabet.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Zowel Jamo als nu Rabbie attenderen ons op ‘’leuke’’ investements trusts. Maar wanneer u woonachtig bent in België, Nederland etc…kan men die niet kopen laat staan bekijken! Wat begrijp ik nu weer niet?
En ja, heerlijk die Sofina’s, Brederode’s en Investors. Moet wel bekennen dat ik ook die fout heb gemaakt om ze te snel te verkopen. Maar door de jaren heen leert men. Laat ze nu mooi staan. Wie ben ik om beter te weten dan hen?
Ik kan die gewoon kopen bij mijn broker hoor (lynx bank), die noteren op de London Stock Exchange. Dit is nu toch niet de meest exotische beurs? Zal eens checken op Degiro.
EDIT: Ook te kopen via degiro.
EDIT: Ook te kopen via degiro.