instapkosten Carmignac Gestion
TIP
-
biese37
instapkosten Carmignac Gestion
Geachte,
Dit alléén geldig voor intekeningen die gespreid in de tijd verlopen (bestendige opdracht om bvb. maandelijks voor 100 eur Carmignac te kopen).
Allerbeste groeten.
Christiaan De Ron
Financial Advisor
Dit alléén geldig voor intekeningen die gespreid in de tijd verlopen (bestendige opdracht om bvb. maandelijks voor 100 eur Carmignac te kopen).
Allerbeste groeten.
Christiaan De Ron
Financial Advisor
Re: instapkosten Carmignac Gestion
Wat is alleen geldig voor gespreide intekening? Er ontbreekt iets in uw zijn lijkt me?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
biese37
DB rekent alleen voor gespreide intekeningen geen instapkosten.Dit lijkt mij totaal onlogisch vermits een storting van een groot bedrag toch minder administratiekosten meebrengt dan meerdere kleine intekeningen
Bij sommige andere banken waar je via deelbewijzen in fondsen kan stappen, kan je zo ook de kosten uitsparen.biese37 schreef: DB rekent alleen voor gespreide intekeningen geen instapkosten.Dit lijkt mij totaal onlogisch vermits een storting van een groot bedrag toch minder administratiekosten meebrengt dan meerdere kleine intekeningen
Dit topic is wel niet al te duidelijk. Gaat het hier over de tarieven van DB of de kosten verbonden aan de instap van een Carmignac fonds eender waar ?
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
-
biese37
Het gaat over de instapkosten die DB aanrekend bij de aankoop van Carmignac deelbewijzen.Volgens een reactie van DB zou dit een tijdelijke maatregel geweest zijn die nu niet meer geldt.