Keytrade niet bereikbaar
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Keytrade niet bereikbaar
Hetzelfde probleem...… krijg melding uitgelogd door "inactiviteit" ??
Telefoon wordt niet opgenomen.
Telefoon wordt niet opgenomen.
Zojuist eens geprobeerd: via website met hardkey.
Alles leek normaal tot ik de code ingetikt had, maar dan bleef het draaien zonder verder te geraken.
Geen speciale melding op het scherm.
Alles leek normaal tot ik de code ingetikt had, maar dan bleef het draaien zonder verder te geraken.
Geen speciale melding op het scherm.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Juist geprobeerd met de app. Ingelogd en overschrijving gemaakt zonder probleem.
In mijn omgeving zijn er alleen nog maar een paar splinternieuwe, ultramoderne bankkantoren, waar je niet meer persoonlijk geholpen wordt. Je bent er een nummer; de medewerkers weten dikwijls minder over financiële problemen dan jijzelf.RantingDuck schreef: ↑29 juli 2021, 09:58 ... , dringend al dat digitaal gedoe afsluiten en naar een bank met een kantoor dat alle dagen open is en waarvan ik alle bedienden weet wonen. Grrr.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
En die die er wel tussen staan, reageren niet meerRantingDuck schreef: ↑29 juli 2021, 09:58 Geen andere manier om met hun te communiceren. Ik wilde hier de vraag stellen in "vraag het aan de financiële instelling" maar Keytrade staat er niet tussen.
Ik kan het ze ook niet kwalijk nemen, als je soms ziet met wat voor bagger ze te maken krijgen.
Wat is er mis met gewoon een mail (indien niet dringend) of telefoon (indien dringend of geen antwoord via mail) naar de support ?
Even getest (enkele seconden geleden) en met de hardkey probleemloos kunnen inloggen.
Idem hier, heel de ochtend problemen gehad (zowel mobiel als op hun website en verschillende browsers). Rond 11 uur ongeveer kon ik aanmelden.
Waarschijnlijk IT storing ofzo. Voor zoiets neem ik typisch geen contact met hun op (tenzij het heel dringend is). Je merkt op zich wel dat het een algemeen probleem is dus bellen om te horen "we hebben algemene problemen" is naar mijn mening een waste of time.
Jammer dat ze wel niets publiceren op hun site.
Waarschijnlijk IT storing ofzo. Voor zoiets neem ik typisch geen contact met hun op (tenzij het heel dringend is). Je merkt op zich wel dat het een algemeen probleem is dus bellen om te horen "we hebben algemene problemen" is naar mijn mening een waste of time.
Jammer dat ze wel niets publiceren op hun site.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Had inderdaad maar diagonaal gelezen.
Soit... in zo'n geval is bellen de boodschap, als ze niet opnemen zal dat dan vermoedelijk zijn omdat iedereen aan't bellen is omdat er een algemeen probleem is...
Heb hier in verleden al diverse mailen gepost laat keytrade vallen.RantingDuck schreef: ↑30 juli 2021, 11:41
Trouwens, als het om geld gaat is het altijd dringend. Stel je voor dat ik gehackt word. Als digitale analfabeet weet ik toch compleet niet wat er gaande is, dan heb ik graag iemand aan de lijn die het even nakijkt of me vertelt dat de brol die ze in China gekocht hebben het een beetje te warm kreeg en hopelijk tijdelijk gecrasht is. Maar zelfs het Chinese telefoonsysteem lag plat want het belletje bleef maar rinkelen aan mijn kant. Zeer goed voor het vertrouwen allemaal.
Gezien hun luie onbekwame dienst verlening.
Ze zelf al vorig jaar vaarwel gezegd.
Maar ja volgens sommige believers hier op forum hebben ze nooit problemen met Keytrade.
Voor 5 cent verkopen ze hun ziel zeker.
Estate Guru believer.
Keytrade heeft redelijk waf problemen met hun helpdesk. Je kan soms superlang moeten wachten aan de telefoon, om dan te horen er zal iemand je terug bellen ivm je probleem (wat zelden gebeurd, dat terugbellen).
Dus na 2 dagen terug zelf bellen en vragen om je ticket te escaleren. Zo op en neer voor weken tot de etterbult bijna ontploft en het ticket richting klachtendienst febelfin gaat, om dat ineens opgelost te worden
Het is een beetje zoals bij Scarlet als het werkt en je hebt niemand nodig is het top.
Dus na 2 dagen terug zelf bellen en vragen om je ticket te escaleren. Zo op en neer voor weken tot de etterbult bijna ontploft en het ticket richting klachtendienst febelfin gaat, om dat ineens opgelost te worden
Het is een beetje zoals bij Scarlet als het werkt en je hebt niemand nodig is het top.
Op 14/07 mail gezonden met verzoek uittreding Keyplan. Op 15/07 reactie gekregen van de helpdesk. "We hebben alles ontvangen. We hebben de procedure gestart om uw Keyplan af te sluiten."
...en nu ben ik nu nog steeds aan het wachten. Geen verdere reactie ontvangen. Toch wat te lang naar mijn mening.
...en nu ben ik nu nog steeds aan het wachten. Geen verdere reactie ontvangen. Toch wat te lang naar mijn mening.
Geen idee hoe ze het doen als je ermee stopt, maar misschien zijn de verkopen dan ook gewoon de 15e van de maand. In dat geval was je eigenlijk een dag te laat...
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Bij stopzetten van een Keyplan worden de fondsen gewoon verhuist naar je trading account.
Vervolgens moet je ze dan zelf verkopen vanaf je trading account indien je ze wil verkopen.
Kan dan nog steeds zijn dat ze een vaste datum (de 15de of andere) hebben om keyplannen te stoppen natuurlijk, maar dat betwijfel ik.
Dat is het leuke aan zoveel aanbod te hebben, je gaat en staat waar je maar wil.platin schreef: ↑30 juli 2021, 12:09Heb hier in verleden al diverse mailen gepost laat keytrade vallen.RantingDuck schreef: ↑30 juli 2021, 11:41
Trouwens, als het om geld gaat is het altijd dringend. Stel je voor dat ik gehackt word. Als digitale analfabeet weet ik toch compleet niet wat er gaande is, dan heb ik graag iemand aan de lijn die het even nakijkt of me vertelt dat de brol die ze in China gekocht hebben het een beetje te warm kreeg en hopelijk tijdelijk gecrasht is. Maar zelfs het Chinese telefoonsysteem lag plat want het belletje bleef maar rinkelen aan mijn kant. Zeer goed voor het vertrouwen allemaal.
Gezien hun luie onbekwame dienst verlening.
Ze zelf al vorig jaar vaarwel gezegd.
Maar ja volgens sommige believers hier op forum hebben ze nooit problemen met Keytrade.
Voor 5 cent verkopen ze hun ziel zeker.
Iedereen klaagt over Ryanair, maar toch bolt het zeer goed. Ben je tegen hoe ze hun passagiers behandelen, dan ga je daar niet hé.
Zelfde met Keytrade. Het is een 100% ONLINE, low cost bank, daar is geen kantoor om te gaan klagen en je moet niet naïef zijn, als ze plat gaan voor alle gebruikers zal hun helpdesk roodgloeiend zijn (want iedereen zal bellen op hetzelfde moment). Een helpdesk kan je niet op 5 minuten tijd extra bemannen met 10 mensen die als papegaaien allemaal kunnen zeggen "Ja het is een gekend probleem, we werken eraan".
Ja, ik heb ook al gevloekt op Keytrade. Foute informatie krijgen van de helpdesk (een actie kon nog geannuleerd worden maar een dag later bleek het plots niet meer mogelijk) of het feit dat mijn vader al 2 maand wacht op zijn VISA kaart (blijkbaar komen die uit het zuiden van Frankrijk). Dat zijn zeer pijnlijke blunders en als je hier op rekent dan zijn die extra pijnlijk.
Ik ga dus zeker niet iedereen Keytrade aanraden want het is sterk afhankelijk van het profiel van iemand.
Wil je premium support, ga dan naar KBC ofzo en betaal dan ook de premium prijs die erbij hoort.
Maar finaal is voor mij Keytrade een goede keuze.
Hun online banking en app zitten goed in elkaar, alles kan online (heb ik gevloekt op de openingsuren van banken om "eens langs te komen om mijn adres te wijzigen"), hun product aanbod is zeer competitief,...
En op momenten waar het echt toe doet stellen ze meestal niet teleur: De bugs in hun online banken die ik heb gemeld zijn nagenoeg allemaal opgelost, een negatieve rente die ze hebben aangerekend hebben ze rechtgezet toe ze zagen dat ik de juiste balans niet had kunnen zien omdat ze een vertraging hadden bij hun rekeninginformatie en bij mijn lening hebben ze hun telefonisch woord gehouden wat mij finaal EUR 1.000 heeft kunnen besparen.
Niet 100% van alles wat ze doen (maar dat was ik bij ING en Belfius ook niet), maar tevreden genoeg om geen andere oorden op te moeten zoeken.
Voor mij valt Keytrade wel mee. Past goed bij mijn manier van doen vind ik.
Alleen de helpdesk kan soms wel veel beter.
Alleen de helpdesk kan soms wel veel beter.