Coronavaccinaties en de cijfers
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
Antwoord jij ooit niet naast de kwestie ? We hebben er hier nog zo eentje gehad, maar die heeft zichzelf ondertussen al meermaals buitengewerkt. We zitten ofwel met een copycat ofwel met gewoon terug de enige echte denk ik.
Wat voor zin heeft het om iemand die volledig gevaccineerd is te belonen om een 3e vaccin te nemen. Gaan zeggen dank u voor beloning want zouden zich anders ook 3e keer vaccineren. Als u weet dat er daarnaast veel zijn die zich helemaal niet laten vaccineren. Is als iemand belonen om 11e jaar een griepvaccin te nemen als reeds 10 jaar op rij een griepvaccin genomen
Toegevoegd: iemand die zich laat vaccineren heeft al beloning. Namelijk gezondheid.
Laatst gewijzigd door bantsee op 9 augustus 2021, 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Elektrisch rijden verplicht? In EU wel ja, maar de vuiligheid van pakweg Noord-Amerika, Azië zal hier vrolijk blijven binnenwaaien. En wat met vliegtuigen bvb.? Trouwens, weet een simpele duif als jij niet dat ook een elektrische wagen fijnstof veroorzaakt?bantsee schreef: ↑9 augustus 2021, 15:45Uw wens wordt vervuld. Elektrisch rijden wordt verplicht de komende jaren.Al vele jaren zijn ze hiermee bezig. Elk jaar worden normen strenger en strengerhet opdoeken van de petrochemische industrie,Idem idem idemvliegverbod, stookverbod, afvalproductie (wegwerpluiers etc.),...Groot gelijk. Alleen vraag ik me af op welke planeet u leeft als u bovenstaande maatregelen niet weet. Aangezien ze allemaal uw leven bedreigen en u daarmee inzit is dat blijkbaar toch geen reden om u te informeren.Dit alles brengt mijn leven en dat van anderen ernstig in gevaar.
Wat u ook compleet ontgaat is dat het tijd en veel geld kost om de hele industrie aan te passen. Terwijl een simpel spuitje een simpel spuitje is. Minimale moeite. Wie geen wil is van kwade wil behalve indien medische reden
Weet dus niet of u ernstig bent of de zoveelste antivaxxer die zieltjes probeert te winnen voor een ziekelijke zaak
Meen je dat nu of ben je aan het zwanzen? Je kan toch perfect de 3e spuit (de "booster"vaccinatie) weigeren omdat je meent dat je voldoende beschermt bent met de eerste 2 inspuitingen. En neen, als je geen 1e of 2e spuit hebt gehadn dan kan je geen 3e krijgen (want dan is die 3e in feite de 1e).bantsee schreef: ↑9 augustus 2021, 15:54Je kunt moeilijk een 3e spuit weigeren als je geen 1e of 2e heb gehad. Zou beetje belachelijk zijn. "Ik wil geen 1e en 2e maar wel een 3e".m-peeters schreef: ↑9 augustus 2021, 15:51
Beter lezen en/of quoten, mijn beste. Het gaat om de eventuele voordelen in de vorm van een coronapas die mogelijk aan de 3e spuit (het "booster"vaccin) verbonden zijn. Voor zover ik weet zijn er nog nergens gevolgen verbonden aan het al dan niet aanvaarden of weigeren van de 3e spuit.
Waar het om gaat: zijn de voordelen van een vaccinatiepas verbonden aan de eerste 2 inspuitingen of aan de 3e spuit. Stel dat je de 3e spuit weigert: vervallen dan de voordelen van de vaccinatiepas of niet? Daar gaat het om. Als ze vervallen omdat je de 3e spuit hebt geweigerd dan worden mensen in feite bijna gedwongen om die 3e spuit te nemen. Snappie??
Weverke? Amturingas? Voor zover dat niet 1 en dezelfde persoon is ...
Leven is ongezond. Ademen verwekt co2 !!!!!
Dus allemaal stoppen met ademen. Mens en dieren doden. Planten maken 02 en mogen dus blijven.
Is duidelijk u antivaxxer. Mag hoor. Vrij land.
Snappie. Maar ik zou eerst concentreren om zoveel mogelijk mensen te vaccineren. En dan concentreren zoveel mogelijk 3e spuit. En daarnaast: coronapas ivm 3e eerst afspreken binnen Europa. Indien geen consensus over 3e is waarde vaccinpas weer beperkt. Belgie piepklein en veel buitenland waar Belgen graag gaan.m-peeters schreef: ↑9 augustus 2021, 16:14 Waar het om gaat: zijn de voordelen van een vaccinatiepas verbonden aan de eerste 2 inspuitingen of aan de 3e spuit. Stel dat je de 3e spuit weigert: vervallen dan de voordelen van de vaccinatiepas of niet? Daar gaat het om. Als ze vervallen omdat je de 3e spuit hebt geweigerd dan worden mensen in feite bijna gedwongen om die 3e spuit te nemen. Snappie??
De mensen die zich nu nog niet hebben laten vaccineren, gaan dat heus niet meer doen.
Die zien er het nut niet van in, voelen zich veilig genoeg, kunnen niet om hun gezondheid, ..., redenen genoeg.
Of ga je die mensen geld geven om zich alsnog te laten vaccineren? Dan wil ik ook wel die premie krijgen.
Die zien er het nut niet van in, voelen zich veilig genoeg, kunnen niet om hun gezondheid, ..., redenen genoeg.
Of ga je die mensen geld geven om zich alsnog te laten vaccineren? Dan wil ik ook wel die premie krijgen.
Aanvulling
En dan kijken repressie ipv belonen? Zoals usa: ontslaan. Frankrijk: mag nergens binnen
Moet gezond evenwicht zijn tussen informeren, motiveren, belonen. En straffen onder vorm van beperking waar je mag komen? Morele vraag en politiek te beslissen.
En dan kijken repressie ipv belonen? Zoals usa: ontslaan. Frankrijk: mag nergens binnen
Moet gezond evenwicht zijn tussen informeren, motiveren, belonen. En straffen onder vorm van beperking waar je mag komen? Morele vraag en politiek te beslissen.
Naast de antivaxxer zijn er ook twijfelaars. Antivaxxer gaat zich nooit laten vaccineren anderen wel.Predah schreef: ↑9 augustus 2021, 16:26 De mensen die zich nu nog niet hebben laten vaccineren, gaan dat heus niet meer doen.
Wat nu? Spijt dat u al gevaccineerd bent en u geen premie kunt krijgen? Rare redenering. Vaccineren doet u voor uzelf familie collega's vrienden en mensen die u niet kent: de medemens
Spijt, helemaal niet.
Maar als ze mensen gaan belonen om alsnog langs te gaan voor vaccinatie, mogen ze die premie ook nog aan mij doorstorten.
Of welke beloning had jij dan in gedachten? 5 kg gratis patatten?
Maar als ze mensen gaan belonen om alsnog langs te gaan voor vaccinatie, mogen ze die premie ook nog aan mij doorstorten.
Of welke beloning had jij dan in gedachten? 5 kg gratis patatten?
De "beloningen" gekoppeld aan een vaccinatiepas zijn eerder zaken zoals restaurantbezoek, evenementen, reizen ... zonder zich telkens eerst te moeten laten testen. Wie zo'n pas wil maar niet gevaccineerd is, moet zich telkens weer laten testen want de testresultaten zijn maar 48 tot maximaal 72 u geldig.
De beloning is dus geen staafje in je neusgat gepropt krijgen ...
Die twijfelaars kan je niet overtuigen met die pas.
Ik ken 1 koppel twijfelaars/antivaxxers. Zitten nu in NL. Hebben zich ook niet laten testen.
Ze gingen het risico wel nemen, en indien nodig de boete betalen.
Als de beloning met die pas niet de wortel is? Welke beloning dan wel?
Ik ken 1 koppel twijfelaars/antivaxxers. Zitten nu in NL. Hebben zich ook niet laten testen.
In VS wordt er in bepaalde staten waar de vaccinatie stokt een financiële beloning gegeven (tot 100 USD) aan mensen die zich alsnog laten vaccineren.Predah schreef: ↑9 augustus 2021, 17:12 Die twijfelaars kan je niet overtuigen met die pas.
Waar beweer ik een anivaxxer te zijn? U trekt zomaar in het wilde weg conclusies, niet enkel in dit draadje trouwens. Ik kan ook betrouwbare wetenschappelijke bronnen raadplegen en grafieken interpreteren om te besluiten dat het vaccin werkt. Ik verzet me enkel tegen een verplichte vaccinatie.