Coronavaccinaties en de cijfers
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
Inderdaad.
Als zou blijken dat een booster compagne zinvol is, waarom dan niet zou ik zeggen.
Wie kiest om zich niet te laten vaccineren, moet aanvaarden dat er beperkingen kunnen zijn als gevolg daarvan.
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 9 augustus 2021, 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Niet noodzakelijk, want je kan nog steeds besmet raken en zwaar ziek worden of sterven na vaccinatie.
De beloning is mogelijks/waarschijnlijk minder beperkingen als je het mij vraagt. De vacciatiepas is een middel om dat in de praktijk te realiseren.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Waarom niet beide tegelijk als dat zinvol is ?
Die coronapas of vaccinatiepas bepaalt de beperkingen niet hé ...
Ah ja, wat weet u eigenlijk van mijn vaccinatiestatus? Opnieuw veronderstellingen...
Dat eerste argument komt uit de antivaxxer arsenaal. Men vraagt zich af waarom antivaxxers hun propaganda blijven voeren geen zinnig mens laat zich vangen maar kijk men heeft ongelijk en de antivaxxers krijgen extra motivatie.EarthNvstr1 schreef: ↑9 augustus 2021, 18:12Niet noodzakelijk, want je kan nog steeds besmet raken en zwaar ziek worden of sterven na vaccinatie.
De beloning is mogelijks/waarschijnlijk minder beperkingen als je het mij vraagt. De vacciatiepas is een middel om dat in de praktijk te realiseren.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Past in rijtje:EarthNvstr1 schreef: ↑9 augustus 2021, 18:12Niet noodzakelijk, want je kan nog steeds besmet raken en zwaar ziek worden of sterven na vaccinatie.
Allemaal roken want ook wie niet rookt kan longkanker krijgen
Allemaal ongezond leven want wie veel beweegt, op voeding alcohol let kan ook vroeg sterven
Statistiek is onbekend terrein?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ja. Dat vind ik niet zo direct een goede "oplossing".
Mij lijkt het opleggen van beperkingen aan niet-gevaccineerden toch zinvoller, maar die beperkingen moeten wel enkel opgelegd worden waar en wanneer zinvol uiteraard.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Beetje intellectueel oneerlijk, dat argument. Ja, je kan nog besmet worden en zwaar ziek worden of sterven na vaccinatie, maar je vergeet er wel bij te zeggen dat de kans daarop na vaccinatie véél kleiner is dan voor niet-gevaccineerden.EarthNvstr1 schreef: ↑9 augustus 2021, 18:12Niet noodzakelijk, want je kan nog steeds besmet raken en zwaar ziek worden of sterven na vaccinatie.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Moet ik altijd alles herhalen ?Charlesvdw schreef: ↑9 augustus 2021, 21:00Beetje intellectueel oneerlijk, dat argument. Ja, je kan nog besmet worden en zwaar ziek worden of sterven na vaccinatie, maar je vergeet er wel bij te zeggen dat de kans daarop na vaccinatie véél kleiner is dan voor niet-gevaccineerden.EarthNvstr1 schreef: ↑9 augustus 2021, 18:12
Niet noodzakelijk, want je kan nog steeds besmet raken en zwaar ziek worden of sterven na vaccinatie.
Ja, je hebt gelijk, maar daar ging het niet over.
Het ging over wat een mogelijke "beloning" zou kunnen zijn.
Edit: ik zie "mijn gezondheid" in ieder geval niet als "mijn beloning" om mij te laten vaccineren
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 9 augustus 2021, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Dat beloningsprincipe lijkt toch te werken voor sommigen.
Zie Frankrijk, waar na aankondiging van de augustusmaatregelen het aantal vaccinatieaanmeldingen sterk steeg.
Zie Frankrijk, waar na aankondiging van de augustusmaatregelen het aantal vaccinatieaanmeldingen sterk steeg.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Welk beloningsprincipe bedoel je nu ?Charlesvdw schreef: ↑9 augustus 2021, 21:06 Dat beloningsprincipe lijkt toch te werken voor sommigen.
Referentie aub, want ik weet niet waar je het over hebt.Charlesvdw schreef: ↑9 augustus 2021, 21:06 Zie Frankrijk, waar na aankondiging van de augustusmaatregelen het aantal vaccinatieaanmeldingen sterk steeg.
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 9 augustus 2021, 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.