Veranderingen op het forum
Re: Veranderingen op het forum
Begrijpelijk, Voodoo. Het forum van vandaag ga je niet missen. Take care.
-
- Verbannen Gebruiker
Dan zal ik nog eens een poging wagen:
Ik begrijp nog altijd niet dat iemand zomaar tussenkomsten van een lid uit een lopend topic kan plukken en zomaar in het wilde weg in een ander topic kan plakken waar dat lid niets mee te maken wenst te hebben.David_DeWa schreef: ↑22 mei 2021, 15:24Aan de moderator en de beheerders van dit forum/topic:
Wie heeft er het initiatief genomen om de titel van een een topic gewoon te veranderen in een totaal ander onderwerp?
Dit is toch ongezien?
Krijg je ineens voor dat je blijkbaar in een topic hebt gepost zonder dat dit je intentie was en zonder dat je dat zelfs weet?
Mag ik de moderator vragen zijn werk ernstig te nemen? Toch als dit een initiatief is van de moderator want ik kan nergens de oorzaak in dit topic terugvinden.
En als je dit doet de bijdragen die wel in het origineel topic thuishoren daar te laten staan en niet mee te verhuizen naar een ander onderwerp dat er totaal niets mee te maken heeft.
Ik heb totaal geen zin om straks weer een waarschuwing te krijgen omdat ik zogezegd heb gepost in een uit de hand gelopen topic en dit doordat derden (moderator?) hebben zitten knoeien in het oorspronkelijke topic.
En dan als moderator (?) bij gelegenheid aan iedereen een algemene waarschuwing sturen omdat ze toevallig in een topic eens iets geschreven hebben?
Zo te zien is het fenomeen 'tijdelijke ban' ingevoerd..
Dat is nieuw op het forum.
Dat is nieuw op het forum.
Was jij de eerste die het mocht testen haelewyn?
Haa Neen he. Ik ben er nog.
En ik ben een brave spaargidser ..
Alleen val ik wat uit de toon hier omdat ik niet sympathiseer met die kant waar mijn (ook jouw) grote teen links staat.
Ik zag het daarnet bij Dean2, fka GreenDean..
Dat hij een tijdelijke ban heeft gekregen.
En ik ben een brave spaargidser ..
Alleen val ik wat uit de toon hier omdat ik niet sympathiseer met die kant waar mijn (ook jouw) grote teen links staat.
Ik zag het daarnet bij Dean2, fka GreenDean..
Dat hij een tijdelijke ban heeft gekregen.
Het verschil met vroeger is dat het nu expliciet zichtbaar is bij elke forumpost.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Verbannen >< tijdelijke ban: wat is het verschil? Of nog, wat is tijdelijk?
Wel triest dat je zo aan iemands posts zit te prutsen. Met gericht knipwerk verdraai je totaal iemand zijn post. Haal de post dan weg ... en jaag nog meer Gidsers naar buiten ...
Wel triest dat je zo aan iemands posts zit te prutsen. Met gericht knipwerk verdraai je totaal iemand zijn post. Haal de post dan weg ... en jaag nog meer Gidsers naar buiten ...
Pas maar op dat er enkelen zullen zijn die het zullen beschouwen als een "badge of honour"
Een virtuele badge. Het hoogst haalbare voor sommigen. Veel plezier ermee.
Waar zou dit het geval zijn? Met het laatste knipwerk werd vooral taalgebruik weggehaald die inhoudelijk niets bijdroegen aan de post. Als dat niet lukt zonder de inhoud helemaal om te draaien, zal het eerder verwijderd worden inderdaad.
Dan zal dat een rode kleur zijn ipv een oranje. Verschil zal wel duidelijk zijn.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
- DeanThe2nd
- Verbannen Gebruiker
Blijkbaar is mijn tijdelijke ban tijdelijk opgeheven. Daar zal ik dan tijdelijk gebruik van maken om een tijdelijk zegje te doen, voordat de huiscensurator mijn politiek incorrect gebazel bij tijds permanent verwijdert.
Het probleem zat hem dus duidelijk in het durven aankaarten wat precies de duivelse opzet van die vent is. Met name de zoveelste, ondertussen niet meer te tellen, ondermijning van de democratie en de rechtstaat. Volgens die vent moeten inbreuken(?) op persvrijheid en vrijheid van meningsuiting door beroepsmagistraten beoordeeld worden i.p.v. door een volksjury zoals het in een democratische rechtstaat hoort, en hij is al hard bezig stappen te zetten in die richting.
Dit, uiteraard, omdat Jan met de Pet de diaree aan wetgeving "niet begrijpt". Zo komen we dus tot de kern van het probleem, met name een onleesbare, inconsistente en dikwijls tegenstrijdige plethora aan wetjes en regeltjes. Dit is, uiteraard, opzettelijk zo, want ieder kind kan zien dat het zovele malen simpeler is iets consistent, leesbaar en zonder tegenstrijdigheden op te schrijven. Dit toont dan ineens ook het overbodige gekakel in onze talloze praatbarakken aan, die er enkel zijn om zichzelf interessant te maken, zich een 'bestaansrecht' te verschaffen en zich verheven voor te doen t.o.v. het plebs.
https://www.monticello.org/site/researc ... -quotation
Triest en crimineel, om het minste te zeggen. Uiteraard helemaal uit zijn context getrokken en verdraaid. Maar dat zal wel de hele opzet en bedoeling geweest zijn, daar twijfel ik geen moment aan. Ik noemde die welbepaalde vent bij naam en samenstelling. Als die samenstelling, onder het mom van taalgebruik, het probleem was, kon enkel dat deel weggecensureerd worden.
Het probleem zat hem dus duidelijk in het durven aankaarten wat precies de duivelse opzet van die vent is. Met name de zoveelste, ondertussen niet meer te tellen, ondermijning van de democratie en de rechtstaat. Volgens die vent moeten inbreuken(?) op persvrijheid en vrijheid van meningsuiting door beroepsmagistraten beoordeeld worden i.p.v. door een volksjury zoals het in een democratische rechtstaat hoort, en hij is al hard bezig stappen te zetten in die richting.
Dit, uiteraard, omdat Jan met de Pet de diaree aan wetgeving "niet begrijpt". Zo komen we dus tot de kern van het probleem, met name een onleesbare, inconsistente en dikwijls tegenstrijdige plethora aan wetjes en regeltjes. Dit is, uiteraard, opzettelijk zo, want ieder kind kan zien dat het zovele malen simpeler is iets consistent, leesbaar en zonder tegenstrijdigheden op te schrijven. Dit toont dan ineens ook het overbodige gekakel in onze talloze praatbarakken aan, die er enkel zijn om zichzelf interessant te maken, zich een 'bestaansrecht' te verschaffen en zich verheven voor te doen t.o.v. het plebs.
Thomas Jefferson, Letter to William Stephens Smith (13 November 1787) schreef: I do not know whether it is to yourself or Mr. Adams I am to give my thanks for the copy of the new constitution. I beg leave through you to place them where due. It will be yet three weeks before I shall receive them from America. There are very good articles in it: and very bad. I do not know which preponderate. What we have lately read in the history of Holland, in the chapter on the Stadtholder, would have sufficed to set me against a Chief magistrate eligible for a long duration, if I had ever been disposed towards one: and what we have always read of the elections of Polish kings should have forever excluded the idea of one continuable for life. Wonderful is the effect of impudent and persevering lying. The British ministry have so long hired their gazetteers to repeat and model into every form lies about our being in anarchy, that the world has at length believed them, the English nation has believed them, the ministers themselves have come to believe them, and what is more wonderful, we have believed them ourselves. Yet where does this anarchy exist? Where did it ever exist, except in the single instance of Massachusets? And can history produce an instance of a rebellion so honourably conducted? I say nothing of it's motives. They were founded in ignorance, not wickedness. God forbid we should ever be 20. years without such a rebellion.[1] The people can not be all, and always, well informed. The part which is wrong will be discontented in proportion to the importance of the facts they misconceive. If they remain quiet under such misconceptions it is a lethargy, the forerunner of death to the public liberty. We have had 13. states independant 11. years. There has been one rebellion. That comes to one rebellion in a century and a half for each state. What country ever existed a century and a half without a rebellion? And what country can preserve it's liberties if their rulers are not warned from time to time that their people preserve the spirit of resistance? Let them take arms. The remedy is to set them right as to facts, pardon and pacify them. What signify a few lives lost in a century or two? The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. It is it's natural manure.
https://www.monticello.org/site/researc ... -quotation
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
There is one thing more wicked in the world than the desire to command, and that is the will to obey. W.K. Clifford.
There is one thing more wicked in the world than the desire to command, and that is the will to obey. W.K. Clifford.
Gisteren hebben we op Spaargids de kaap van 500.000 berichten overschreden.
Wie heeft dat 500 000,00 berichtje geplaatst ?
De Pressgroep mag die wel een geschenkje van 500 000,00 eurokes aanbieden
De Pressgroep mag die wel een geschenkje van 500 000,00 eurokes aanbieden
Ik wou het onderwerp op pocketveren-matras-t27018.html eens herbekijken, maar ik krijg nu het bericht: "Informatie. Je hebt geen toestemming om dit forum te lezen."
Waar kan dit aan liggen?
Ik heb die conversatie enkele maanden geleden nog gelezen. Nu geraak ik er niet meer in.
Het staat in de Kroeg, en daar kan ik wel alles gewoon lezen.
Ligt dat aan mijn profiel? Hebben jullie dit ook? LIgt het aan de instelingen van het forum zelf?
Bv lattoflex-matras-hoge-korting-waar-t30426.html kan ik wel gewoon lezen,
molton-matrasbeschermer-of-niets-t27315 niet.
Niet dat ik van plan ben een bed te kopen hoor
Waar kan dit aan liggen?
Ik heb die conversatie enkele maanden geleden nog gelezen. Nu geraak ik er niet meer in.
Het staat in de Kroeg, en daar kan ik wel alles gewoon lezen.
Ligt dat aan mijn profiel? Hebben jullie dit ook? LIgt het aan de instelingen van het forum zelf?
Bv lattoflex-matras-hoge-korting-waar-t30426.html kan ik wel gewoon lezen,
molton-matrasbeschermer-of-niets-t27315 niet.
Niet dat ik van plan ben een bed te kopen hoor
Zou het kunnen dat dat topics zijn die ze gesloten hebben ?