Holdings
TIP
Re: Holdings
Me zorgen maken doe ik ook niet, maar ondertussen staan er wel dubbelrode Prosus cijfers tov mijn GAK. En dit ondanks het feit dat Tencent toch wel mooie cijfers laat zien. Korting loopt ook op naar zo'n 45%? Zucht.
25%ACKB - BFIT - BREB - COFB - COLR - ONTEX - PRX - SOF - SOLB - SYENS - UNA - VGP - WDP - WKL
16%IMIE - 15%SWRD&IWDA - 13%CSPX - 4%EMIM
21%Bonds - 2%IEGA - 4%CASH Updated 01/11/2024
16%IMIE - 15%SWRD&IWDA - 13%CSPX - 4%EMIM
21%Bonds - 2%IEGA - 4%CASH Updated 01/11/2024
Analisten kunnen er toch ook een potje van maken.
Lees nu net bij Diericxk schrijft de analist op :
19/03/2021 240.8 USD Houden
27/07/2021 192 USD Verkopen
Nu geeft hij als koopzone zelfs onder de $113 mee.
Ik lees zelfs als bedreiging :
Chinese overheid zou de huidige financieel-juridische structuur kunnen torpederen waardoor de aandeelhouders met een lege schelp achterblijven.
Kijk ik dan bij KBC :
Brussels - Op 04 aug herhalen de analisten van KBC Securities hun koopadvies voor Alibaba (Mnemo: BABA). Het 12-maands koersdoel wordt neerwaarts bijgesteld van 300.0 USD naar 250.0 USD.
Lees nu net bij Diericxk schrijft de analist op :
19/03/2021 240.8 USD Houden
27/07/2021 192 USD Verkopen
Nu geeft hij als koopzone zelfs onder de $113 mee.
Ik lees zelfs als bedreiging :
Chinese overheid zou de huidige financieel-juridische structuur kunnen torpederen waardoor de aandeelhouders met een lege schelp achterblijven.
Kijk ik dan bij KBC :
Brussels - Op 04 aug herhalen de analisten van KBC Securities hun koopadvies voor Alibaba (Mnemo: BABA). Het 12-maands koersdoel wordt neerwaarts bijgesteld van 300.0 USD naar 250.0 USD.
De (koop)adviezen volgen de koers en niet omgekeerd
Luxempart loopt als een trein. We bereiken bijna de 70 euro. Ook Alba en Sonae en TEXAF goed op dreef ondanks een mindere beursdag.
Belreca bereikt nieuwe ATH.
Belreca bereikt nieuwe ATH.
Tja er zullen er ongetwijfeld nog wel zijn maar deze laatste volg ik niet.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ter uwer info heb ze ingezet op Euro 555,-- kan ze nog altijd lager inzetten........Carnaygee schreef: ↑19 augustus 2021, 11:52Ik heb er geen last van jongen, heb ze niet eens in m'n port.Jij bent blijkbaar tevreden met een dode mus. Bovendien een gezonde correctie van een aandeel die momenteel(nog) te duur staat .Ze mogen van mijn part nog een eindje dalen vooraleer ik mijn lijntje gooi .
Op 13 augustus 2021 kondigde Zooplus AG aan dat het een strategische samenwerkingsovereenkomst
is aangegaan met fondsen geadviseerd door Hellman & Friedman. Deze fondsen brengen nu een
vrijwillig openbaar overnamebod uit op alle uitstaande aandelen van Zooplus ter waarde van 390 euro
per aandeel (126,2% boen de slotkoers op 31 december 2020). Luxempart zal een deel van haar
aandelen inbrengen en heeft zo zicht op 93 miljoen euro winst. Dat is goed voor een “money multiple”
van bijna 2,2x over de investeringsperiode van ongeveer 5 jaar.
Tjonge tjonge waarom ik deze parel verkocht heb beklaag ik nog altijd.
is aangegaan met fondsen geadviseerd door Hellman & Friedman. Deze fondsen brengen nu een
vrijwillig openbaar overnamebod uit op alle uitstaande aandelen van Zooplus ter waarde van 390 euro
per aandeel (126,2% boen de slotkoers op 31 december 2020). Luxempart zal een deel van haar
aandelen inbrengen en heeft zo zicht op 93 miljoen euro winst. Dat is goed voor een “money multiple”
van bijna 2,2x over de investeringsperiode van ongeveer 5 jaar.
Tjonge tjonge waarom ik deze parel verkocht heb beklaag ik nog altijd.
Belreca? Gaan die niet in vereffening?
Portefeuille:
EBR: AED - ABI - GBLB - BEKB - TINC - EVS - DIE
AMS: NN - UNA
NYSE: ASG - JNJ - USB - CNI- BABA - O - V - GDV-H
EPA: SAN - TTE
LON: BNKR - CTY - CSN - TRY
BME: IBE
NASDAQ: TROW
TSE: BIPC
STO: CAST - XACTHDIV
XOSL:EQNR
EBR: AED - ABI - GBLB - BEKB - TINC - EVS - DIE
AMS: NN - UNA
NYSE: ASG - JNJ - USB - CNI- BABA - O - V - GDV-H
EPA: SAN - TTE
LON: BNKR - CTY - CSN - TRY
BME: IBE
NASDAQ: TROW
TSE: BIPC
STO: CAST - XACTHDIV
XOSL:EQNR
Klopt door de jaren heen al verschillende keren uit en ingestapt. Altijd met succes maar nu sla ik de bal mis. Ben uitgestapt aan 61 euro.
Bij Vivendi zijn ze de recente top aan het testen. Indrukwekkende klim de laatste weken. Bollore holdings volgen de stijging nog niet.