Holdings
TIP
Re: Holdings
Ondertussen boven 700 euro. Ik viel bijna van mijn stoel toen ik het zag. De laatste keer toen ik de holding bekeek zat de koers nog rond 240 euro (eind november 2020).
De Italiaanse voetbalclub Juventus maakt zich op voor een kapitaalverhoging van maximaal 400 miljoen
euro om het hoofd te kunnen bieden aan de gevolgen van de pandemie. Het team uit de Serie A is, net
als andere clubs in Europa, zwaar getroffen door COVID-19, dat fans weghield van het stadion en
marketing- en merchandisingmogelijkheden beperkte. Exor, de holdingmaatschappij van de Italiaanse
familie Agnelli die 63,8% van de club bezit, heeft toegezegd de operatie pro rata te onderschrijven.
Bron:kBC
euro om het hoofd te kunnen bieden aan de gevolgen van de pandemie. Het team uit de Serie A is, net
als andere clubs in Europa, zwaar getroffen door COVID-19, dat fans weghield van het stadion en
marketing- en merchandisingmogelijkheden beperkte. Exor, de holdingmaatschappij van de Italiaanse
familie Agnelli die 63,8% van de club bezit, heeft toegezegd de operatie pro rata te onderschrijven.
VIVENDI weer de ster in de CAC40. Koers loopt als een trein.
Iemand een mening over socfin? Weinig interesse aan aankoopkant ondanks goede prognoses in mei.
Niet bezorgd over een laag uitrookbod? Combinatie Fabri en Bolloré leek in 2017 al op 93% te staan.
Ik heb een paar regels waar ik mij aan vasthoud,om emoties zoveel mogelijk buitensluiten op de beurs.laeka schreef: ↑26 augustus 2021, 09:27 De Italiaanse voetbalclub Juventus maakt zich op voor een kapitaalverhoging van maximaal 400 miljoen
Eentje is dat ik alleen maar in een KV stap als dit dient om verder te groeien.Als het dient om een put te vullen vliegt het aandeel buiten.Heb ik dit jaar dan ook gedaan bij TUI.
een klein pakket Socfin van 600 stuks bijgekocht aan 19 euro.
Zolang er fantasten zijn die aan zeer lage koersen willen verkopen zal Fabri gretig blijven inkopen. Waarom een bod lanceren als men de stukken goedkoop op de beurs kan binnenrijven.
Belreca van 175 naar 155€, is dit ongeveer de koers bij vereffening - kosten, misschien beter nu verkopen of afwachten.
Hal Trust ook cijfers bekend gemaakt. NAV bedroeg op 30 juni 155, 33 euro. Korting is zo goed als nihil.
Geen spek voor de bek dus voor laeka.
Geen spek voor de bek dus voor laeka.
Dat is de NAV met Coolblue @250mln in de boeken.Normaal komt CB dit jaar nog naar de beurs tegen een prijs tussen 4a6 mld.waarvan 50% naar de HAL gaat.Dus er is nog veel potentieel.Ik hou mijn stukjes dan ook gewoon bij.
Buy and Hold(ing) belegger:Berkshire Hathaway,Brederode,GBL,Ackermans,Hal Trust,Sofina,Dieteren,Alphabet.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Volgens de belegger.be onderwaardering 7.34%, intrinsieke waarde E 162.10 en vervolgens was de belegger ook niet erg enthousiast over Hal Trust. De redenen teveel cash. Lijkt mij net een argumentatie om juist wel Hal Trust te kopen. Maar ieder zijn eigen onderzoek en gedachten.
https://www.fairfaxindia.ca/news/press- ... fault.aspx
Hmm... 14.90 Usd betaald. Koers noteert daar onder. Ik hou mijn stukjes stevig vast.
Hmm... 14.90 Usd betaald. Koers noteert daar onder. Ik hou mijn stukjes stevig vast.