kan het professioneler?
kan het professioneler?
ik ben zwaar ontgoocheld in MeDirect.
een rekening openen met mijn echtgenote was niet evident, maar toch over de hindernissen geraakt
ik wil aandelen in USA kopen, heb document ingevuld en opgestuurd, geen verdere opvolging, geen succes.
ik wil de een beleggingsplan nemen, in online website loop je vast op het accepteren van de algemene voorwaarden
ik wilde feedback geven mbt hun support, ze sluiten hun ticket af en sturen je een anonieme mail waar ze spreken van een link voor je feedback, maar die link staat niet in de mail. op een klachtmail nooit reactie gehad.
Ik ga mijn geld er weghalen en de rekeningen afsluiten.
een rekening openen met mijn echtgenote was niet evident, maar toch over de hindernissen geraakt
ik wil aandelen in USA kopen, heb document ingevuld en opgestuurd, geen verdere opvolging, geen succes.
ik wil de een beleggingsplan nemen, in online website loop je vast op het accepteren van de algemene voorwaarden
ik wilde feedback geven mbt hun support, ze sluiten hun ticket af en sturen je een anonieme mail waar ze spreken van een link voor je feedback, maar die link staat niet in de mail. op een klachtmail nooit reactie gehad.
Ik ga mijn geld er weghalen en de rekeningen afsluiten.
Re: kan het professioneler?
De goede oude telefoon of gsm gebruiken doet soms wonderen.
Je moet eens klant worden bij Keytrade, pas reden tot klagen 10 x ID-kaart vraag is daar normaal.
Je moet eens klant worden bij Hello bank, zonder naar een Fortiskantoor niet werkend te krijgen om uw ID-kaart te laten inlezen.
Och ja zonder bellen en geduld komt men het ook niet te weten.
Zomaar van die probleempjes waar nooit iets over te lezen is. (of zou ik de enige zijn bij Fortis als nooit klant geweest).
Estate Guru believer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: kan het professioneler?
10x ID-kaart vragen heb ik ook meegemaakt bij Keytrade.platin schreef: ↑6 september 2021, 12:31
De goede oude telefoon of gsm gebruiken doet soms wonderen.
Je moet eens klant worden bij Keytrade, pas reden tot klagen 10 x ID-kaart vraag is daar normaal.
Je moet eens klant worden bij Hello bank, zonder naar een Fortiskantoor niet werkend te krijgen om uw ID-kaart te laten inlezen.
Och ja zonder bellen en geduld komt men het ook niet te weten.
Zomaar van die probleempjes waar nooit iets over te lezen is. (of zou ik de enige zijn bij Fortis als nooit klant geweest).
Op emails antwoord geen enkele bank. Mischien via online platforms zoals bij KBC. Maar telefonisch zijn Keytrade en Hello Bank wel efficient, gebaseerd op mijn eigen ervaring.