Wat is uw YTD?
TIP
Re: Wat is uw YTD?
Jhn flexer: +19,94%
Jhn tracker: +24,84%
Jhn tracker: +24,84%
Goed begin van het jaar, sinds juni redelijk vlak verloop doordat heel wat grote posities het laten afweten (Norcros, Tessenderlo...) maar de cijfers van die bedrijven zijn wel steengoed dus dat is gewoon tijdelijk.
Cijfers Bolero:
YTD: +30%
1y: +43,9%
3y: +35,1%
5y: +80,5%
CAGR van alle lijnen in mijn portefeuille sinds start (aandelen+obligaties exc. cash): +14%
Cijfers Bolero:
CAGR van alle lijnen in mijn portefeuille sinds start (aandelen+obligaties exc. cash): +14%
72% aandelen, 17% obligaties, 11% cash
-
- Hero Member
- Contacteer:
Fantastisch resultaat - mocht je de samenstelling willen delen, ik vermoed dat je over een goed gebalanceerde samenstelling beschikt.reteiP schreef: ↑4 september 2021, 10:42 Goed begin van het jaar, sinds juni redelijk vlak verloop doordat heel wat grote posities het laten afweten (Norcros, Tessenderlo...) maar de cijfers van die bedrijven zijn wel steengoed dus dat is gewoon tijdelijk.
Cijfers Bolero:
Dat is natuurlijk dynamisch, dit jaar is er veel winst dankzij Gamestop en Moderna maar die zijn niet meer in port.contextbinder schreef: ↑4 september 2021, 14:10Fantastisch resultaat - mocht je de samenstelling willen delen, ik vermoed dat je over een goed gebalanceerde samenstelling beschikt.reteiP schreef: ↑4 september 2021, 10:42 Goed begin van het jaar, sinds juni redelijk vlak verloop doordat heel wat grote posities het laten afweten (Norcros, Tessenderlo...) maar de cijfers van die bedrijven zijn wel steengoed dus dat is gewoon tijdelijk.
Cijfers Bolero:
Huidige samenstelling deze tickers:
Obligatie TEVA 10/11/21
ETF SWRD
ETF UBUX
ETF iShares Healthcare Innovation
USA: ABUS, SWKS, UNFI en 2 geschreven calls op UNFI (covered maar de volledige positie is groter)
UK: NXR
BE: AGS, BPOST, COLR, KBCA, MIKO, MOUR, BNB, PIC, TESB, WDP
72% aandelen, 17% obligaties, 11% cash
YTD: 18,9%
CAGR sinds start mei 2015: 12,8%
Portefeuille nu:
- 66% IWDA/SWRD
- 15% IUSN
- 10% EMIM
- 9% cash
CAGR sinds start mei 2015: 12,8%
Portefeuille nu:
- 66% IWDA/SWRD
- 15% IUSN
- 10% EMIM
- 9% cash
7,5% gemiddeld per jaar sedert 1996.
Portefeuille is nu eigenlijk te groot. Volgende dagen/weken afbouwen.
Portefeuille is nu eigenlijk te groot. Volgende dagen/weken afbouwen.
Ytd: 164%
2020: 225%
Wel met een geconcentreerde portefeuille (Max 8-10 aandelen)
2020: 225%
Wel met een geconcentreerde portefeuille (Max 8-10 aandelen)
- troglodytes
- Hero Member
- Contacteer:
Mogen we weten over welke aandelen het gaat? Of ik stel voor dat je je aankooplijstje voor de volgende 12 maanden eens doorspeelt aan het forum. Je doet beter dan wie dan ook hier (en daarbuiten): show us what you got, please.
YTD: 19,44 (Wat holdings, beetje vastgoed & dan nog wat defensieve aandelen.)
Momenteel UPST, DDOG, CRWD, ZI, MNDY, LSPD en ZS.
* Of de komende 12 maanden zo goed gaan zijn zou ik ten zeerste betwijfelen, maar dat dacht ik vorig jaar ook
Voorlopig zit ik in bovenstaande
* Of de komende 12 maanden zo goed gaan zijn zou ik ten zeerste betwijfelen, maar dat dacht ik vorig jaar ook

Mja, als je de YTD van UPST ziet, dan kunnen die cijfers inderdaad wel kloppen 

En staat nog steeds niet zo heel duur vergeleken met andere groeiers.. ik verwacht elke dag een pullback maar voorlopig blijft het uit… (wel pas aangekocht tussen $80 en $100)
Dan kun jij toch nooit aan een YTD van 164% zitten als je ergens tussen 80 en 100 hebt aangekocht. Toch niet als je de YTD van die andere aandelen bekijkt. Of uw belang in UPST zou procentueel veel groter moeten zijn.
Trouwens, als je uw historiek bekijkt. In 2019 een resultaat van 42.57%, in 2020 225% en in 2021 een YTD van 164%. Nog een paar jaar en je kan met vervroegd pensioen
.
Trouwens, als je uw historiek bekijkt. In 2019 een resultaat van 42.57%, in 2020 225% en in 2021 een YTD van 164%. Nog een paar jaar en je kan met vervroegd pensioen

De aandelen hierboven zijn degene waar ik nu in zit
En qua pensioen, ja inderdaad als het zo nog even zou doorgaan dan zou ik theoretisch gezien misschien op pensioen kunnen, maar ik ga niet veronderstellen dat deze resultaten zich zullen blijven voortzetten

En qua pensioen, ja inderdaad als het zo nog even zou doorgaan dan zou ik theoretisch gezien misschien op pensioen kunnen, maar ik ga niet veronderstellen dat deze resultaten zich zullen blijven voortzetten

- troglodytes
- Hero Member
- Contacteer:
Risico en return gaan hand in hand. Het feit dat Wushi zo’n mega-return realiseert, komt doordat hij navenant veel risico heeft genomen met losse aandelen.