Baloise Cyber Safe
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Baloise Cyber Safe
Baloise heeft een verzekering die hier nog nooit besproken is: Cyber Safe.
Meer info hierover: https://e.baloise.be/portal/customer/nl ... erzekering
Vanmiddag heb ik dit ontdekt want ik wist hoegenaamd niet dat je u voor zulke zaken kan laten verzekeren.
Zelf ben ik niet direct voorstander (met wat gezond verstand kan je veel problemen voorkomen), maar ik ben toch benieuwd naar jullie reacties hieromtrent.
Meer info hierover: https://e.baloise.be/portal/customer/nl ... erzekering
Vanmiddag heb ik dit ontdekt want ik wist hoegenaamd niet dat je u voor zulke zaken kan laten verzekeren.
Zelf ben ik niet direct voorstander (met wat gezond verstand kan je veel problemen voorkomen), maar ik ben toch benieuwd naar jullie reacties hieromtrent.
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: Baloise Cyber Safe
Je hebt dit bij de banken ook. Vind ik echt absurd en erover. In feite geven de banken toe dat ze je niet voldoende kunnen beschermen op online vlak en je zou er dan zelf voor moeten betalen.
Return portefeuille edelmetalen sinds 2016: 450%
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Baloise Cyber Safe
Baloise schrijft bovendien ook "dat je al het mogelijke moet doen om schade te voorkomen".
Dat is net de orde van de zaak: de meeste mensen doen dat niet.
Onwetendheid en/of gierigheid zeker?
Mensen die zo'n verzekering overwegen, kunnen dat geld anders en beter besteden.
Wat de banken betreft: Ik ben ooit bij een grootbank op gesprek moeten gaan, na een schrijven hoe mijn systeempje hun klantjes zou kaalplukken en hoe dit kan verholpen worden.
Hun antwoord: Wij doen al het mogelijke maar uw voorstel is onbetaalbaar.
Dat is net de orde van de zaak: de meeste mensen doen dat niet.
Onwetendheid en/of gierigheid zeker?
Mensen die zo'n verzekering overwegen, kunnen dat geld anders en beter besteden.
Wat de banken betreft: Ik ben ooit bij een grootbank op gesprek moeten gaan, na een schrijven hoe mijn systeempje hun klantjes zou kaalplukken en hoe dit kan verholpen worden.
Hun antwoord: Wij doen al het mogelijke maar uw voorstel is onbetaalbaar.