Moury construct
TIP
Re: Moury construct
Anderzijds dan ook geen lummels die na hun dividend verkopen.
CAGR +20% sinds 2016 deze saaie Belgische beursparel!
75% aandelen, 15% obligaties, 10% cash
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ondertussen op 300 op stevigere volumes de laatste weken. Toch steeds frappant hoe sommigen zonder limiet willen verkopen in een dunne handel.
Benieuwd waarom zoveel beleggers zelf verkopen aan deze koersen?Groeiaandelenfavoriet2014 schreef: ↑9 september 2021, 10:43 Ondertussen op 300 op stevigere volumes de laatste weken. Toch steeds frappant hoe sommigen zonder limiet willen verkopen in een dunne handel.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Klopt, ideale kasbon. En de cijfers zullen ook top zijn. Eventueel druk op de brutomarge, opgevangen door winst op hun beleggingen.Brecht_V schreef: ↑9 september 2021, 10:53Benieuwd waarom zoveel beleggers zelf verkopen aan deze koersen?Groeiaandelenfavoriet2014 schreef: ↑9 september 2021, 10:43 Ondertussen op 300 op stevigere volumes de laatste weken. Toch steeds frappant hoe sommigen zonder limiet willen verkopen in een dunne handel.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Fantastische cijfers, punt. Had gerekend op 5M EUR EBIT, werd uiteindelijk 8,67M EUR als je veranderingen in provisies weglaat. Straf!
Mooie cijfers. Proficiat aan wie vorig jaar WEL gekocht heeft
-
- Hero Member
- Contacteer:
Never too late to buy undervalued quality stocks
Undervalued??? Ik vind dit ondertussen sterk overvalued.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Wel, dan ben ik benieuwd naar je opinie (net zoals toen je VGP als een hold zag en daarna opeens sprak van veel upside?).
Moury's vrije kasstroom return voor 2021 ligt op ca. 8,7% nu (zonder rekening te houden met de cashpositie). Marges zitten in de lift en het management zet haar conservatieve dividendpolitiek verder. Dus vertel mij waarom dit overgewaardeerd zou zijn
Moury's vrije kasstroom return voor 2021 ligt op ca. 8,7% nu (zonder rekening te houden met de cashpositie). Marges zitten in de lift en het management zet haar conservatieve dividendpolitiek verder. Dus vertel mij waarom dit overgewaardeerd zou zijn
Om volgende reden: Een aandeel koop je altijd van iemand die het zijne/hare moet VERkopen. Wie verkoopt er nu voor een prikje zijn aandeel wanneer:Groeiaandelenfavoriet2014 schreef: ↑30 september 2021, 10:54 Dus vertel mij waarom dit overgewaardeerd zou zijn
- vrije kasstroom return voor 2021 op ca. 8,7% ligt (zonder rekening te houden met de cashpositie).
- marges in de lift zitten
- dividendpolitiek verdergezet wordt.
Laatst gewijzigd door sintorama op 30 september 2021, 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik koop liever na een slecht kwartaalrapport dan na een goed kwartaalrapport dat uitzonderlijk zou kunnen zijn.
Elk kwaliteitsbedrijf heeft wel eens een minder kwartaal, en het is DAN dat er verkopers te vinden zijn die emotioneel reageren.
Maar bon, je moet niet naar mij kijken. Faire doch marktrealistische waarde inschatten vind ik een van de moeilijkste dingen. In geval van Moury had ik verschillende kooporders staan in 2020, en GEEN ENKELE is afgegaan omdat de dipjes telkens net niet sterk genoeg waren. Pech voor mij.
Wat VGP betreft: ik heb een deel verkocht aan 204 EUR. Ook daar vind ik de koers iets te sterk vooruitlopen op de mogelijke toekomst.
Elk kwaliteitsbedrijf heeft wel eens een minder kwartaal, en het is DAN dat er verkopers te vinden zijn die emotioneel reageren.
Maar bon, je moet niet naar mij kijken. Faire doch marktrealistische waarde inschatten vind ik een van de moeilijkste dingen. In geval van Moury had ik verschillende kooporders staan in 2020, en GEEN ENKELE is afgegaan omdat de dipjes telkens net niet sterk genoeg waren. Pech voor mij.
Wat VGP betreft: ik heb een deel verkocht aan 204 EUR. Ook daar vind ik de koers iets te sterk vooruitlopen op de mogelijke toekomst.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Hopelijk zakt de koers nog een klein beetje - zou graag nog een plukje bijkopen.