Coronavaccinaties en de cijfers
-
- Verbannen Gebruiker
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
In Marokko zijn meer mensen gevaccineerd dan in Japan en Australie. De koning van Marokko zou dus beter zijn geld naar Japan en Australie sturen.
Zou het ook geen verklaring zijn voor de lage vaccinatiegraad in Brussel, dat die mannen wel gevaccineerd zijn, maar bijvoorbeeld in hun thuisland met vaccins die hier niet erkend worden?
Of niet geweten is.
Ik weet dat er minstens een bepaald percentage is dat dit heeft, maar misschien zijn dit meer mensen dan gedacht?
Of niet geweten is.
Ik weet dat er minstens een bepaald percentage is dat dit heeft, maar misschien zijn dit meer mensen dan gedacht?
-
- Verbannen Gebruiker
Het zijn Belgen. Wat bedoel je met thuisland?
Alles kan, maar wat we niet weten, dat weten we ook niet. Misschien heeft 60% van de Molenbeekse bevolking wel een illegaal vaccin gekregen? Ik geloof er niet in ...Aerolla schreef: ↑9 september 2021, 16:19 Zou het ook geen verklaring zijn voor de lage vaccinatiegraad in Brussel, dat die mannen wel gevaccineerd zijn, maar bijvoorbeeld in hun thuisland met vaccins die hier niet erkend worden?
Of niet geweten is.
-
- Verbannen Gebruiker
Zelfs indien niet zijn ze beter gevaccineerd dan in Japan en Australië
-
- Verbannen Gebruiker
Denemarken heft alle corona maatregelen op. Eindelijk terug naar normale maatschappij.
Verfrissend.m-peeters schreef: ↑9 september 2021, 08:36 Trouwens, wat Afrika en de rest van de wereld betreft: ik voel mij niet schuldig of verantwoordelijk voor de rest van de wereld.
Waarom kijkt iedereen altijd naar het Westen (USA + Europa) als er ergens in de wereld iets moet gebeuren?
Dat gebeurt bij gewapende conflicten (Afghanistan, Libië, Syrië ...) en vooral dan voor de opvang van vluchtelingen, maar ook bij een pandemie zoals covid (het Westen moet dan maar de vaccins betalen voor die arme landen). Waarom moet steeds het Westen en niet Rusland of China (2 andere economische grootmachten) of de oliestaten van het Arabische schiereiland (zij hebben meer geld dan wij) tussenbeide komen?
Ter info, de top 10 van de rijkste monarchen ter wereld ziet er als volgt uit:
Wij Vlamingen zitten zo in de greep van onze regimepers en andere woke social media, dat we ons een schuldgevoel zouden laten aanpraten, terwijl we misschien het meest solidaire volk ter wereld zijn.
Van de vaccinatiegraad in Japan en Australië heb ik geen last. Van de lage vaccinatiegraad in Molenbeek en de rest van Brussel wel. Zij trekken het totaal van België naar beneden, doen de inspanningen van de Vlamingen naar de filistijnen en het belangrijkst van al: ze zetten onze gezondheidszorg onder druk want nemen vele ziekenhuisbedden in beslag ten nadele van gevaccineerden die een andere ingreep moeten ondergaan.prinsesoperwt schreef: ↑9 september 2021, 17:00 Zelfs indien niet zijn ze beter gevaccineerd dan in Japan en Australië
Welkom terug, bantseeprinsesoperwt schreef: ↑9 september 2021, 17:02 Denemarken heft alle corona maatregelen op. Eindelijk terug naar normale maatschappij.
Was bantsee niet voor de Corona maatregelen?
-
- Verbannen Gebruiker
Is dat echt niet in jouw kop te krijgen dat jouw berichten racistisch zijn?m-peeters schreef: ↑9 september 2021, 20:22Van de vaccinatiegraad in Japan en Australië heb ik geen last. Van de lage vaccinatiegraad in Molenbeek en de rest van Brussel wel. Zij trekken het totaal van België naar beneden, doen de inspanningen van de Vlamingen naar de filistijnen en het belangrijkst van al: ze zetten onze gezondheidszorg onder druk want nemen vele ziekenhuisbedden in beslag ten nadele van gevaccineerden die een andere ingreep moeten ondergaan.prinsesoperwt schreef: ↑9 september 2021, 17:00 Zelfs indien niet zijn ze beter gevaccineerd dan in Japan en Australië
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Niet duidelijk wat prinsesoperwt wil zeggen ... bantsee begon ook zo ... wel eerst in "neutralere" topics, maar evengoed na enige tijd met veel onzin en wartaal
Nu, op basis van één of enkele posts wil ik zeker niets beweren over prinsesoperwt.
Mijn mening over de nick is niet van belang
Edit:
Verder heeft het volgens mij geen zin om te "zoeken" naar de nieuwe account van bantsee.
Los daarvan appreciëer ik wel iemand die daarover duidelijk is, zoals bv. Dean..., wat dan weer volledig los staat van de inhoud
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 9 september 2021, 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Het ziekenhuis dichtst bij Charlesvdw heeft momenteel 0 opgenomen patiënten.
In gans West-Vlaanderen is het zeer rustig qua corona-opnames. Het aantal besmettingen qua leeftijdscategorie laat ook vermoeden dat dat niet snel zal veranderen.
Dan is het een beetje vreemd om als Westvlaams ziekenhuis ziekenhuis een nationale maatregel als "25% van je IZ-bedden voorbehouden voor Covidpatienten" te moeten slikken.
Interessante standpunten van de hoofdartsen van Leuven en Antwerpen trouwens vandaag.
Leuven: personeel is het beu om voor niet-gevaccineerde Brusselaars en Walen te moeten zorgen op Covid-IZ, terwijl in de eigen regio iedereen gevaccineerd is en er geen Covidopnames zijn.
Antwerpen: raar om 25% vrij te houden als dat helemaal niet nodig is.
In gans West-Vlaanderen is het zeer rustig qua corona-opnames. Het aantal besmettingen qua leeftijdscategorie laat ook vermoeden dat dat niet snel zal veranderen.
Dan is het een beetje vreemd om als Westvlaams ziekenhuis ziekenhuis een nationale maatregel als "25% van je IZ-bedden voorbehouden voor Covidpatienten" te moeten slikken.
Interessante standpunten van de hoofdartsen van Leuven en Antwerpen trouwens vandaag.
Leuven: personeel is het beu om voor niet-gevaccineerde Brusselaars en Walen te moeten zorgen op Covid-IZ, terwijl in de eigen regio iedereen gevaccineerd is en er geen Covidopnames zijn.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Het zijn vooral de ziekenhuizen dichter bij Brussel gelegen die hinder ondervinden van de Brusselse problematiek: Vilvoorde. Aalst, Leuven …. Zij moeten Brusselse covidpatiënten opnemen ten nadele van andere patiënten die voor andere behandelingen hadden moeten behandeld worden.Charlesvdw schreef: ↑9 september 2021, 20:58 Het ziekenhuis dichtst bij Charlesvdw heeft momenteel 0 opgenomen patiënten.