Contract aardgas
Re: Contract aardgas
Kijk verder dan jouw "Corona-tarief"... Ooit zal deze situatie ophouden te bestaan; denk ik toch. En dan?haelewyn schreef: ↑12 september 2021, 21:17 Je verhaal en situatie is verschillend aan de mijne.
Je methode bijgevolg ook.
Voor de berekening aan mijn kant nog toevoegen dat ik alleen gas gebruik in de winter. Dus... Na de winter weet ik ineens of ik genoeg betaald heb voor mijn verbruik.
Dan kan ik naar zo goed als 0 terugschakelen of toch nog traag doorbetalen wat moet betaald worden.
Tegen dat de winter gedaan is weet ik ineens ook wat energie mij gaat kosten want tegen dan sta ik weer op een ander contract dat ik vermoedelijk nog moet gaan uitzoeken.
Wie Corona - sociaal tarief heeft tot eind december kan in januari best nog eens kijken of hij bij het juiste contract en de beste leverancier zit.
Mijn contract is niet meer wat het was. Het is nu aangepast naar sociaal tarief. Wat ze me daarna automatisch gaan geven ? Best eens nakijken.
De 100 procent vermeerdering komt er omdat mijn oorspronkelijke voorschot door de maatschappij aan sociaal tarief erg laag werd ingeschat.
Good luck.
Volgens de waarden die jij ingeeft ben je nog "jong"... Wacht af... en kijk wat je ouders zeggen als je de "chauffage" lager zet als ze bij jouw thuis zijn...
Ik zou zeggen : net daarom doe ik dit.
Een van ons beiden snapt de andere niet.
Ik denk dat jij het niet snapt maar ik kan mis zijn. :-)
Laat het ons daar bij houden zeker ?
Niet overal in de wereld zal het stookseizoen zijn. In Australië komt de zomer eraan .... En denk niet dat stookseizoen zo veel invloed heeft op de marktprijzen .... Het is niet dat olie stijgt in de winter ....
Met vochtigheid problemen als resultaat ?? zal dan veel besparen zijn .....
de liberalisering ging het, volgens het Europees dictaat, goedkoper maken - bijna gratis - want de concurrentie zou daar wel voor zorgen.
Idem de post. Postzegels zijn nog nooit zo duur geweest.
zucht
Idem de post. Postzegels zijn nog nooit zo duur geweest.
zucht
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Sommige prijzen op mijnenergie.be lijken toch maar lokkertjes te zijn.
Met mijn simulatie kwam Engie als interessante optie voor zowel aardgas als elektriciteit (813,44 en 615,92).
Ik maak gebruik van de link op mijnenergie om een contract af te sluiten bij Engie. Volgens hun berekening met dezelfde verbruiksgegevens kom ik uit op dezelfde prijs voor aardgas, maar elektriciteit zou plots 706,10 euro zijn per jaar ipv 615,92 euro. Ik krijg zogezegd wel dezelfde kortingen.
Waar het verschil dan zit is onmogelijk te zien want een detailberekening toont Engie niet.
edit:
Na contact met de klantendienst is er nog geen duidelijkheid waar het verschil vandaan komt. Ik zou teruggebeld worden door de betrokken dienst om dit uit te klaren. Ik zal maar niet te hard wachten op een telefoontje
Met mijn simulatie kwam Engie als interessante optie voor zowel aardgas als elektriciteit (813,44 en 615,92).
Ik maak gebruik van de link op mijnenergie om een contract af te sluiten bij Engie. Volgens hun berekening met dezelfde verbruiksgegevens kom ik uit op dezelfde prijs voor aardgas, maar elektriciteit zou plots 706,10 euro zijn per jaar ipv 615,92 euro. Ik krijg zogezegd wel dezelfde kortingen.
Waar het verschil dan zit is onmogelijk te zien want een detailberekening toont Engie niet.
edit:
Na contact met de klantendienst is er nog geen duidelijkheid waar het verschil vandaan komt. Ik zou teruggebeld worden door de betrokken dienst om dit uit te klaren. Ik zal maar niet te hard wachten op een telefoontje
tja weet jij wel wie er daar de boel leidt bij mijnenergie?
de ouden baas van spaargids die zijn boeltje verkocht heeft aan DPG (HLN, VTM, en andere commerciële brol) maar er wel nog werkt.
zij moeten geld verdienen aan u desnoods met u om de tuin te leiden met korting die ge overal krijgt.
ik doe liever mee aan een groepsaankoop en ja ik weet het; sommigen worden daar ook beter van.
de ouden baas van spaargids die zijn boeltje verkocht heeft aan DPG (HLN, VTM, en andere commerciële brol) maar er wel nog werkt.
zij moeten geld verdienen aan u desnoods met u om de tuin te leiden met korting die ge overal krijgt.
ik doe liever mee aan een groepsaankoop en ja ik weet het; sommigen worden daar ook beter van.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Gisteren mail naar Enge gestuurd, vandaag telefoon gehad van de klantendienst met een duidelijke uitleg.
IK kreeg bij Engie de goedkoopste prijs en zeker niet door verkooppraatjes of kortingen die er niet zijn.
Ik ben er 48,mijn man is er 53.
Wanneer mijn ouders op bezoek komen en het is hier 21,6 graden vinden zij het aangenaam warm. Ik denk dat het ook veel te maken heeft met wel of geen isolatie, oude of nieuwere ramen.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Je snapt wel dat Australië niet tot Europa behoort?
... niet in de Sahara. 's Nachts kan het daar wel een beetje koud worden... Maar de vochtigheid verdwijnt als bij toverslag overdag...