Iemand die rekening gaat openen bij Keytrade?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Iemand die rekening gaat openen bij Keytrade?
Dit draadje is best wel een zielige vertoning. En dat voor een paar tientallen Euro...
Port 1: IWDA (80%) - EMIM (10%) - IUSN (10%)
Port 2: IWDA (50%) - JPGL (15%) - ZPRV (18%) - ZPRX (7%) - 5MVL (10%)
Port 2: IWDA (50%) - JPGL (15%) - ZPRV (18%) - ZPRX (7%) - 5MVL (10%)
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Interesse in een code? Ik stort 35 EUR van mijn ontvangen 50 EUR door.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Oh man, wie is hier de moderator, dit wordt inderdaad bijzonder zielig. Als je voor 15 euro moet liggen smeken en overschrijvingen doen, hoe kijk je dan naar geld? En wat doe je hier dan op dit forum?
Ik signaleer iedereen die hier handelt in referral codes, want dat is het. Is sowieso niet toegelaten om een handeltje op te zetten en dat te promoten op het forum.
Ik signaleer iedereen die hier handelt in referral codes, want dat is het. Is sowieso niet toegelaten om een handeltje op te zetten en dat te promoten op het forum.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Allez, blijkbaar mag het van de moderator. Dus je krijg 48,5 eur als je mijn code van Keytrade gebruikt. Goed he!
Laatst gewijzigd door woodpeckerbird op 19 september 2021, 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruik mijn code en ik stort 49,99 EUR bij op jouw rekening! Eerlijk, ik heb het ook nooit gesnapt, en zeker nu je beperkt wordt tot 10 klanten (je krijgt sowieso max 500 EUR, en al een geluk als je het hier zo ziet), wat is het nut dan van op zo'n manier te werk te gaan, vraag ik me dan af...
Het is precies te moeilijk om op een level playing field te spelen en gewoon al content te zijn met enkele referrals en een ander ook iets te gunnen, neen, er zijn er die liever zelf alles binnenrijven (ook al hou je er nauwelijks nog iets aan over op den duur). Ach ja, ieder doet zijn/haar goesting natuurlijk. </rant>
(PS: Voor degenen aan wie het sarcasme zou voorbij gaan, de eerste zin was wel degelijk een grap, ik speel het spelletje niet mee)
Het is precies te moeilijk om op een level playing field te spelen en gewoon al content te zijn met enkele referrals en een ander ook iets te gunnen, neen, er zijn er die liever zelf alles binnenrijven (ook al hou je er nauwelijks nog iets aan over op den duur). Ach ja, ieder doet zijn/haar goesting natuurlijk. </rant>
(PS: Voor degenen aan wie het sarcasme zou voorbij gaan, de eerste zin was wel degelijk een grap, ik speel het spelletje niet mee)
Ik wil ook graag een code!
De actie loopt nog enkele dagen (tot 30 september) voor degenen die nu pas het draadje zien.
Ik heb een code voor degenen die geïnteresseerd zijn.
Ik heb een code voor degenen die geïnteresseerd zijn.
Ik heb ook een code voor geïnteresseerden. Ik geef 35 EUR van mijn premie weg, dus 50+35 EUR = 85 EUR gewonnen bij openingen nieuwe rekening bij Keytrade. Stuur maar een privébericht.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Code bij mij te bekomen, en veel ervaring / uitleg. Elk 50 euro, geen achteraf gefoefel. Discretie is daardoor verzekerd (bij een overschrijving achteraf moet je je naam en adres bekendmaken aan de gever, staat op bankafschrift. Dus zo onschuldig is dat niet).
Waaw, het telefoonboek staat vol met namen en adressen van onbekenden. Geen gefoefel. Gewoon 85 EUR voor de nieuwe klant en "slechts" 15 EUR voor mij. Code te verkrijgen via PB.woodpeckerbird schreef: ↑26 september 2021, 13:14 Code bij mij te bekomen, en veel ervaring / uitleg. Elk 50 euro, geen achteraf gefoefel. Discretie is daardoor verzekerd (bij een overschrijving achteraf moet je je naam en adres bekendmaken aan de gever, staat op bankafschrift. Dus zo onschuldig is dat niet).
-
- Hero Member
- Contacteer:
Staan er ook bankrekeningen in het telefoonboek? Met daarnaast je naam en adres?
Bij mij een anonieme code, bij jou betaalt de nieuwe keytrade klant met zijn privé gegevens in ruil voor 35 eur.
Bij mij een anonieme code, bij jou betaalt de nieuwe keytrade klant met zijn privé gegevens in ruil voor 35 eur.
Je zou beter eens de actie voorwaarden lezen!woodpeckerbird schreef: ↑27 september 2021, 08:43 Bij mij een anonieme code, bij jou betaalt de nieuwe keytrade klant met zijn privé gegevens in ruil voor 35 eur.
Dus niet zo anoniem als jij het voorstelt, met een rekening nr kun je buiten er geld op storten niks aanvangen, met een naam en e-mail adres daarentegen....Door deel te nemen aan deze actie gaat de cliënt ermee akkoord dat zijn voornaam vermeld wordt in de e-mail die naar zijn petekind(eren) wordt gestuurd.