BinckBank gaat verder. Als Saxo Bank.
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: BinckBank gaat verder. Als Saxo Bank.
bij mij zijn de servers op dit ogenblik niet bereikbaar. dat beloofd.
Ik kan probleemloos inloggen. Ontving ook een email dat ik het portfolio rapport moest bekijken wegens Mifi II, ze geven aan dat dit onder Rekening > Historic Reports > Portfolio report staat maar ik kan dit nergens vinden.
Dit weekend ook overgezet van Binck naar Saxo.
Als je een foutje maakt met de vragenlijst moet je telkens een dag wachten om opnieuw de vragenlijst te kunnen invullen.
Als je een foutje maakt met de vragenlijst moet je telkens een dag wachten om opnieuw de vragenlijst te kunnen invullen.
Hier is het wel iets drukker over de overgang
https://www.iex.nl/Forum/Topic/1380806/ ... t#LastPost
https://www.iex.nl/Forum/Topic/1380806/ ... t#LastPost
Ik ben ook overgezet en heb al die, goed herkennende reacties, gelezen. Het is allemaal juist. Het is een kwestie van kostenbesparing. Zoals de snoep van vroeger, telkens wat minder maar wat duurder, om mee te kunnen.
Gisteren dezelfde mail ontvangen, en inderdaad dezelfde vaststelling moeten doen: nergens op de site vind ik zelf maar het hoofdstuk 'rekening', laat staan de onderliggende niveau's
Deze morgen nogmaals dezelfde email ontvangen. Ik kan dit dus ook niet vinden, iemand anders die dit gevonden heeft?
Dit is een kennisgeving met belangrijke informatie over uw Saxo-rekening.
Het is enige tijd geleden dat u uw Portfolio Rapport hebt bekeken – bekijk deze graag op regelmatige basis.
Het Portfolio Rapport kan gevonden worden onder: Rekening > Historic Reports > Portfolio Report
MiFID II verplicht ons u er regelmatig aan te herinneren dit rapport te bekijken.
Wij raden u aan in te loggen en uw account te bekijken, met inbegrip van uw openstaande posities en uw algehele marktpositie.
Met vriendelijke groet,
Saxo Bank
Dit is een kennisgeving met belangrijke informatie over uw Saxo-rekening.
Het is enige tijd geleden dat u uw Portfolio Rapport hebt bekeken – bekijk deze graag op regelmatige basis.
Het Portfolio Rapport kan gevonden worden onder: Rekening > Historic Reports > Portfolio Report
MiFID II verplicht ons u er regelmatig aan te herinneren dit rapport te bekijken.
Wij raden u aan in te loggen en uw account te bekijken, met inbegrip van uw openstaande posities en uw algehele marktpositie.
Met vriendelijke groet,
Saxo Bank
Na een chat met een medewerker is het opgelost.
Poppetje icoon bovenaan rechts, Andere platformen, Saxo TraderGO.
Overal ok klikken en dan zie je bovenaan rekening staan en kan je de procedure van de email volgen.
Ge moet er maar op komen
Poppetje icoon bovenaan rechts, Andere platformen, Saxo TraderGO.
Overal ok klikken en dan zie je bovenaan rekening staan en kan je de procedure van de email volgen.
Ge moet er maar op komen
Opties kunnen niet toegevoegd worden en memo is ook verdwenen.Duvellover schreef: ↑4 oktober 2021, 08:41Waar kan ik opties terug vinden of toevoegen ik zie dat niet bij mij ?
Het is voor elk wat wils maar de watchlist kan niet tippen aan de Schaduwportefeuilles en de Favorieten van Binck.
Van daaruit vertrok mijn handel en dat is foetsie.
Van daaruit vertrok mijn handel en dat is foetsie.
Wat een soep is me dat zeg bij diene SAXO.
Voorbeeld: in mijn portefeuille staat AEP aan 6.34 pond genoteerd, in mijn watchlist aan 6.06 pond en op de website van LSE staat ie op 6.35 pond.
Ook de orderboeken van de holdings uit het Bollore imperium kloppen van geen kanten. Ze worden niet aangepast aan de veranderingen in beste bied en laat prijzen.
Voorbeeld: in mijn portefeuille staat AEP aan 6.34 pond genoteerd, in mijn watchlist aan 6.06 pond en op de website van LSE staat ie op 6.35 pond.
Ook de orderboeken van de holdings uit het Bollore imperium kloppen van geen kanten. Ze worden niet aangepast aan de veranderingen in beste bied en laat prijzen.
Ik zou zeggen, gebruik SaxoTraderGO i.p.v. Saxoinvestor als platform, en daar zijn er veel meer mogelijkheden.
Grootste gemis bij de overgang is voor mij de historische gegevens die je kwijt bent.
Voor de rest is het natuurlijk weer een leerproces om alle mogelijkheden te leren kennen en aan de persoonlijke behoeften aan te passen.
Overgang naar een andere broker zie ik op dit ogenblik niet zitten. de historiek ben ik daar ook kwijt en het leerproces is identiek of nog ingewikkelder. De gebruikservaring zal eating de pudding worden.
Grootste gemis bij de overgang is voor mij de historische gegevens die je kwijt bent.
Voor de rest is het natuurlijk weer een leerproces om alle mogelijkheden te leren kennen en aan de persoonlijke behoeften aan te passen.
Overgang naar een andere broker zie ik op dit ogenblik niet zitten. de historiek ben ik daar ook kwijt en het leerproces is identiek of nog ingewikkelder. De gebruikservaring zal eating de pudding worden.
Daar is zelfs ook geen Eur/$ koers te vinden! Die is toch ook nodig, en niet alleen voor de US beurzen.Obby schreef: ↑5 oktober 2021, 20:44 Ik zou zeggen, gebruik SaxoTraderGO i.p.v. Saxoinvestor als platform, en daar zijn er veel meer mogelijkheden.
Alles bij elkaar nodigt die pudding niet uit om in gebeten te worden.
Zou zo maar eens kunnen dat Saxo zich de overname nog gaat beklagen. Duidelijk heel wat mensen zeer ontevreden, waaronder ik. Onduidelijk platform, beperkte communicatie, klantendienst gewoon NIET bereikbaar.
Had alvast alle posities verkocht, rekening houdend met kosten zodat USD rekening op $0,00 kwam te staan. Verschijnt enkele dagen later plots "nog af te handelen cash". Bedrag stijgt elke dag.
Nu nog wachten op iemand die mijn support ticket beantwoordt en mijn rekening sluit. Van mij krijgen ze geen euro meer. Jammer van Binck!
Had alvast alle posities verkocht, rekening houdend met kosten zodat USD rekening op $0,00 kwam te staan. Verschijnt enkele dagen later plots "nog af te handelen cash". Bedrag stijgt elke dag.
Nu nog wachten op iemand die mijn support ticket beantwoordt en mijn rekening sluit. Van mij krijgen ze geen euro meer. Jammer van Binck!