Nieuw merk : Heytelecom
Nieuw merk : Heytelecom
Voor gsm gebruik alleen : Heytelecom, een merk van orange, al dan niet prijsbreker afhankelijk van je gebruik.
https://www.tijd.be/ondernemen/telecom/ ... 34320.html
https://www.heytelecom.be/nl?gclid=EAIa ... gKFMfD_BwE
https://www.tijd.be/ondernemen/telecom/ ... 34320.html
https://www.heytelecom.be/nl?gclid=EAIa ... gKFMfD_BwE
Re: Nieuw merk : Heytelecom
Zeer mooi aanbod en leuk alternatief voor zij die nu Scarlet, Mobile Vikings en zelfs Jim Mobile hebben.
Voor de €15 optie van Hey is zeer interessant met 10GB terwijl Mobile Vikings er maar 5GB voor in de plaats geeft (weliswaar met meer bellen, maar als je die vele belminuten niet nodig hebt?).
Zelfs de €7 is al meteen €1 goedkoper en maakt dat Jim Mobile gebruikers wel eens kunnen overwegen om over te stappen.
Voor de €15 optie van Hey is zeer interessant met 10GB terwijl Mobile Vikings er maar 5GB voor in de plaats geeft (weliswaar met meer bellen, maar als je die vele belminuten niet nodig hebt?).
Zelfs de €7 is al meteen €1 goedkoper en maakt dat Jim Mobile gebruikers wel eens kunnen overwegen om over te stappen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Vooral voor datagebruikers interessant IMHO..
Voor mezelf bv, : ik zoek onbeperkt bellen en sms'en... dan is Base er al voor 15 euro terwijl het bij HEY er 25 gaat kosten.
Qua netwerken : liever niet dan wel Orange. Die staan in mijn eigen lijstje voor mijn meest gebruikte locatie (centrum van mijn gemeente) op 3 in de top 3.
Hier werkt het minder goed dan Proximus en zelfs minder goed dan Base als ik kijk naar het aantal calls die mislopen of niet-beschikbaarheid van de SMS centrale.
Voor mezelf bv, : ik zoek onbeperkt bellen en sms'en... dan is Base er al voor 15 euro terwijl het bij HEY er 25 gaat kosten.
Qua netwerken : liever niet dan wel Orange. Die staan in mijn eigen lijstje voor mijn meest gebruikte locatie (centrum van mijn gemeente) op 3 in de top 3.
Hier werkt het minder goed dan Proximus en zelfs minder goed dan Base als ik kijk naar het aantal calls die mislopen of niet-beschikbaarheid van de SMS centrale.
Ik mis een €10 abonnement. Maar waarschijnlijk willen ze niet in concurrentie komen met eigen Orange €10 abonnement ....
Bedankt voor de tip.
Ik zie ook dat ze eSIM aanbieden. Nu heb ik nogal een vreemd telefoontje - een Planet PDA Gemini - en die heeft zogenaamd Double SIM. Niet dus... de tweede SIM is een eSIM. En tot op heden heb ik daar dus niets aan gehad.
Ik zie ook, dat roaming in de hele wereld mogelijk is. Aan stevige tarieven natuurlijk. Maar bij Jim Mobile kon dat simpelweg niet.
Nog geen speciale bundels voor Zwitserland. Dat had BASE dan weer beter voor elkaar.
Ik zie ook dat ze eSIM aanbieden. Nu heb ik nogal een vreemd telefoontje - een Planet PDA Gemini - en die heeft zogenaamd Double SIM. Niet dus... de tweede SIM is een eSIM. En tot op heden heb ik daar dus niets aan gehad.
Ik zie ook, dat roaming in de hele wereld mogelijk is. Aan stevige tarieven natuurlijk. Maar bij Jim Mobile kon dat simpelweg niet.
Nog geen speciale bundels voor Zwitserland. Dat had BASE dan weer beter voor elkaar.
Ik dacht dat je bij MV geen dataroaming hebt maar dat je wel kan gebeld worden / bellen / SMS'en in de rest van de wereld.
(Nagekeken : klopt).
Ik vind het niet zo'n slecht idee van MV. Als je bv in Azie gaat roamen als je van het vliegtuig stapt kan dat rap heel veel kosten. Tegen dat je je valies hebt is er een dag van je budget door.
Als je het echt wil gebruiken is het lastig natuurlijk.. Dat kan ik me voorstellen.
(Nagekeken : klopt).
Ik vind het niet zo'n slecht idee van MV. Als je bv in Azie gaat roamen als je van het vliegtuig stapt kan dat rap heel veel kosten. Tegen dat je je valies hebt is er een dag van je budget door.
Als je het echt wil gebruiken is het lastig natuurlijk.. Dat kan ik me voorstellen.
Dat abo van €7 vind ik niet zo interessant want Carrefour mobile heeft ook prepaid een bundel van €6 (waarbij dit automatisch vernieuwd wordt en je dit met een sms kan stopzetten) waarbij enkel aantal sms verschilt (50 ipv 500).
Bij Carrefour kan je het echter nog eens combineren met andere zaken waar je korting op krijgt, bv elke maand automatisch €5 belwaarde een jaar lang voor €48 ipv €60, bij online bestelling 20% korting, nu jaar lang gratis 1gb data iedere maand wanneer je voor minstens €6 herlaadt in de maand voordien.
Dat lijkt mij de grootste concurrent voor Jim mobile waar ik nu zit aangezien ik niet zoveel verbruik en amper bel of sms.
Bij Carrefour kan je het echter nog eens combineren met andere zaken waar je korting op krijgt, bv elke maand automatisch €5 belwaarde een jaar lang voor €48 ipv €60, bij online bestelling 20% korting, nu jaar lang gratis 1gb data iedere maand wanneer je voor minstens €6 herlaadt in de maand voordien.
Dat lijkt mij de grootste concurrent voor Jim mobile waar ik nu zit aangezien ik niet zoveel verbruik en amper bel of sms.
-
- Newbie
- Contacteer:
persoonlijk is edpnet voor mij beter : 5gb / 400 min voor 11 euro
tip je kan je data op veel manieren beperken , bv surfen met opera mini , in chrome kan je ook ergens databeperking inschakelen , dit is wel veel minder dan bij opera mini
tip je kan je data op veel manieren beperken , bv surfen met opera mini , in chrome kan je ook ergens databeperking inschakelen , dit is wel veel minder dan bij opera mini
in mei hadden ze abbo 10 € - 1 GB - unlimited bellen.
VoWIFI/VoLTE inbegrepen. @Bonbon3993 NIET bij EDp!!! (bij mij elke telco zonder dit NO-GO!!!)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
https://eshop.orange.be/nl/mobiel/gsm-a ... tp=golightSMGGM schreef: ↑24 september 2021, 08:43 Zeer mooi aanbod en leuk alternatief voor zij die nu Scarlet, Mobile Vikings en zelfs Jim Mobile hebben.
Go Plus nu ook 16 € unl. bellen + 10 GB + kinepolis tickets als oude abonnee.
En nu gaan er hier weer zagen. Maar da's maar een tijdelijke promo van 12!!!! maand!
In die tijd al 100 andere promo's zien passeren. Ik ben niet getrouwd met mijn telco behalve met EDp
Waarom kan youfone geen 13 € - 10 GB - 200 minuten lanceren. Als ze toch willen concurreren met Orange.
In mei was dit superactie. Voor mensen die niet veel data nodig hebben, maar wel onbeperkt bellen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Naar aanleiding promo weekends Mobile Vikings + Hello bank maandelijks.
In 2021 geen € te betalen aan abbo kost. (15 €)
In 2022 geen € te betalen aan abbo kost.
Als dat geen promotie is.
Voorbije weekend 21 % korting in Viking punten geen slechte deal me dunkt.
Maar ja sommigen vinden promo betalen en gratis cinema ticket het van het.
In 2021 geen € te betalen aan abbo kost. (15 €)
In 2022 geen € te betalen aan abbo kost.
Als dat geen promotie is.
Voorbije weekend 21 % korting in Viking punten geen slechte deal me dunkt.
Maar ja sommigen vinden promo betalen en gratis cinema ticket het van het.
Estate Guru believer.
Ik zit voorlopig bij edpnet: 1 GB internet en 400 belminuten/smsen per maand tegen 8 eur
hey! biedt: 1 GB en 60 belminuten + 500 smsen tegen 7 eur
Bijna geen besparing en ik heb die belminuten misschien toch nodig.
hey! biedt: 1 GB en 60 belminuten + 500 smsen tegen 7 eur
Bijna geen besparing en ik heb die belminuten misschien toch nodig.
Als je veel Sms't is Hey interessanter
En ze bieden VoLTE & VoWIFI aan.
Edp. veel problemen met sms'en van/naar speciale nummer.
Oei, Dongel, ik spreek tegen mijn winkel als 'sluikse' verkoper.
En ze bieden VoLTE & VoWIFI aan.
Edp. veel problemen met sms'en van/naar speciale nummer.
Oei, Dongel, ik spreek tegen mijn winkel als 'sluikse' verkoper.
Alsof MV geen -belachelijke- promo's doet constant op VTM.
Ik betaal ook 0 euro met Orange, minder zelfs.
Want als ik 15€ herlaad en maar 13,3€ betaal.
En ik bel er NOOIT mee, enkel voip.
En met belkrediet betaal ik abbo's of nuttige apps in de Play Store.
Hun MV cashback kunnen ze steken waar de zon nooit schijnt. Kan dit zelf elders en beter.
Ja, elke maand cinematickets.
En VoLTE/VoWIFI (wat mensen met enig verstand als prioritair beschouwen...Bij mij komt geen telco nog binnen zonder dit, ook bij Vaganza niet )
Hoe betaal je maar 13,3 € om 15 te herladen bij Orange?
Blijf toch Orange verkiezen boven Hey Telecom.
Blijf toch Orange verkiezen boven Hey Telecom.