Freedom 24 Broker
TIP
Freedom 24 Broker
Heeft iemand hier al ervaringen mee? Positief of negatief?
Hoe kan je het geld van een verkoop terug op een eigen rekening krijgen?
Is dit een betrouwbare broker?
Hoe kan je het geld van een verkoop terug op een eigen rekening krijgen?
Is dit een betrouwbare broker?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Freedom 24 Broker
Nee.
Kan je wat toelichting geven bij deze zeer specifieke vraag wat je daar juist mee bedoelt en waarom je die vraag stelt ?
Betreft het https://freedom24.com/ ?
Gekend bij FSMA https://www.fsma.be/nl/party/freedom-finance-europe-ltd
Cyprus
Persoonlijk zou ik er niet opspringen ;-)
Dan zou ik eerder Mexem overwegen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
"Kan je wat toelichting geven bij deze zeer specifieke vraag wat je daar juist mee bedoelt en waarom je die vraag stelt ?"
Ik vraag mij af of ze zoals Bolero met een tegenrekening werken waarop je dividenden of opbrengsten van een verkoop kan transfereren of kan je een overschrijving doen naar eender welke externe rekening van de freedom 24 account wanneer men het geld nodig heeft. Ik vind hier niet onmiddellijk ies van terig in de demo app.
Ik vraag mij af of ze zoals Bolero met een tegenrekening werken waarop je dividenden of opbrengsten van een verkoop kan transfereren of kan je een overschrijving doen naar eender welke externe rekening van de freedom 24 account wanneer men het geld nodig heeft. Ik vind hier niet onmiddellijk ies van terig in de demo app.
Vergeet ook niet je beurstaksen hierbij apart aan te geven en te betalen, en al de andere administratie
Ik zou er echt niet mee beginnen... ik vind de tarievenlijst veel te vaag en limitatief, volgens mij zijn er nog veel verborgen kosten die er niet vermeld zijn...
Ik zou er echt niet mee beginnen... ik vind de tarievenlijst veel te vaag en limitatief, volgens mij zijn er nog veel verborgen kosten die er niet vermeld zijn...
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Het feit dat dat onduidelijk is, zegt misschien ook iets ?jv1 schreef: ↑5 oktober 2021, 20:04 "Kan je wat toelichting geven bij deze zeer specifieke vraag wat je daar juist mee bedoelt en waarom je die vraag stelt ?"
En als ik het woord "app" hoor (en dan nog "demo") dan ben ik helemaal op mijn hoede
Vraag hen eens waarom https://freedom24.be/ niet bestaat ...
Freedom24.... hmmmm, vrij na 24 jaar gevangenisstraf....?