De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Ik heb al lang door dat er iets niet klopt met die Jozefien …Yaris schreef: ↑3 oktober 2021, 10:26 Hebben jullie niet door dat er iets niet klopt?
Geen toestemming om te lezen maar wel om te posten? Zelfs wie niet geregistreerd is kan het forum lezen.Jozefien1969 schreef: ↑1 oktober 2021, 20:42 Jeetje, ik lees zojuist: heb geen toestemming meer om dit forum te lezen?
Als ik niet ingelogd ben krijg ik ook soms die boodschap , je hebt geen permissie om dit bericht te lezen .Yaris schreef: ↑3 oktober 2021, 10:26 Hebben jullie niet door dat er iets niet klopt?
Geen toestemming om te lezen maar wel om te posten? Zelfs wie niet geregistreerd is kan het forum lezen.Jozefien1969 schreef: ↑1 oktober 2021, 20:42 Jeetje, ik lees zojuist: heb geen toestemming meer om dit forum te lezen?
Dat is gewoonlijk wanneer er een afbeelding gepost is.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Er was een afrastering ( niet dat ik weet wat het betekent ), maar kan wel nog lezen. Verder vanaf het eerste moment bleek dat Wimpie en ondergetekende totaal andere levens instellingen hebben. Kort samengevat Wimpie is een modern iemand en volgens Wimpie is ondergetekende een antiek iemand. It shall be so! Yaris kan ik echt niet plaatsen. Ondertekende komt hier om meer te leren over aandelen. Zelf durf ik bijna geen suggesties te geven. Stel u voor het gaat mis. Zou het niet op mijn geweten willen hebben. Daarbij heb ik al vaker voorgesteld om eens samen te komen in ''real life'' helaas was dat een utopie.
Het delen van gedachten met ''echte mensen'' lijkt mij meer echt dan het delen in forums.
Mais ala, wellicht ben ik van het jaar tabak!
Het delen van gedachten met ''echte mensen'' lijkt mij meer echt dan het delen in forums.
De quatsch die jij hier reeds maanden verkoopt … man man man. Hopelijk grijpen de moderators hier eindelijk eens op in.Jozefien1969 schreef: ↑3 oktober 2021, 21:15 Er was een afrastering ( niet dat ik weet wat het betekent ), maar kan wel nog lezen. Verder vanaf het eerste moment bleek dat Wimpie en ondergetekende totaal andere levens instellingen hebben. Kort samengevat Wimpie is een modern iemand en volgens Wimpie is ondergetekende een antiek iemand. It shall be so! Yaris kan ik echt niet plaatsen. Ondertekende komt hier om meer te leren over aandelen. Zelf durf ik bijna geen suggesties te geven. Stel u voor het gaat mis. Zou het niet op mijn geweten willen hebben. Daarbij heb ik al vaker voorgesteld om eens samen te komen in ''real life'' helaas was dat een utopie.
Laat die moderators maar waar ze zijn! Opgesloten in hun kot. Doen meer kwaad dan goed !
En die Jozefien....leerde hem kennen toen hij zich "een domme belegger" noemde. (met een hele uitleg erbij)
Daarna kwam hij met het "aanbidden" van B7H4. Er was geen beter forumlid dan B7H4.Jozefien ging hem slaafs volgen....
Terwijl hij een week later stevig meedeed in het draadje holdings....
Zijn er discussies over de groote van een portfolio of over opbrengst, dan wilt hij met de deelnemende forumleden uit gaan eten op restaurant! Merkt dan wel fijntjes op,dat het een chique (duur) restaurant gaat zijn....
Kijk ,als je dan nog niet het sarcasme en de humor snapt....
En die Jozefien....leerde hem kennen toen hij zich "een domme belegger" noemde. (met een hele uitleg erbij)
Daarna kwam hij met het "aanbidden" van B7H4. Er was geen beter forumlid dan B7H4.Jozefien ging hem slaafs volgen....
Terwijl hij een week later stevig meedeed in het draadje holdings....
Zijn er discussies over de groote van een portfolio of over opbrengst, dan wilt hij met de deelnemende forumleden uit gaan eten op restaurant! Merkt dan wel fijntjes op,dat het een chique (duur) restaurant gaat zijn....
Kijk ,als je dan nog niet het sarcasme en de humor snapt....
Weet je wanneer de gasprijs ooit nog zo'n vaart vooruit nam?
In 2001
In 2008
En we weten allemaal hoe dat eindigde... in een meltdown!
In 2001
In 2008
En we weten allemaal hoe dat eindigde... in een meltdown!
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
En in 2003 en 2006 ook. Toen is er niets gebeurd.
Nu we het er toch over hebben: Robert Kiyosaki, auteur van de bestseller 'Rich Dad Poor Dad', voorspelt een gigantische crash van aandelen, vastgoed, goud, zilver en bitcoin, dus zowat alles, deze maand oktober al. Het enige heil is nu veel cash aanhouden en dat na de crash investeren.
Jullie hadden moeten luisteren en alles in Russische aandelen steken.
De roebel is gelinkt met de gasprijs :3
En je had er nog een fles vodka bij gekregen.
Nu ja, ik vind een crash wel redelijk ok, de helft van mijn aandelen is genoeg resistant denk ik wel tegen aan algemene daling en ik ben al maanden aan het hopen op een crash van de vastgoedprijs.
En crash van bitcoin is gewoon amusant
De roebel is gelinkt met de gasprijs :3
En je had er nog een fles vodka bij gekregen.
Nu ja, ik vind een crash wel redelijk ok, de helft van mijn aandelen is genoeg resistant denk ik wel tegen aan algemene daling en ik ben al maanden aan het hopen op een crash van de vastgoedprijs.
En crash van bitcoin is gewoon amusant
Jamaar die zit dat al jaaaaren te voorspellen. Zijn boek "rich dad poor dad" is op zich niet slecht en kan een eyeopener zijn voor sommigen, zijn latere werken zijn en heel stuk slechter. Tegenwoordig is hij een fake guru geworden.
@sintorama: goed, dan kunnen we op onze twee oren slapen. Niet dat ik schrik heb van een crash. Ik heb nog cash genoeg.
In de tsarentijd waren Russische staatsobligaties populair in West-Europa. Na de revolutie van 1917 verklaarden de Bolsjevieken die waardeloos en alle goede huisvaders waren hun geld kwijt.
Gisteren een lezing gevolgd van Jacky De Donder. Hij voorspelt dat ook, maar hij kon/wou er geen timing op zetten.Yaris schreef: ↑6 oktober 2021, 13:29 Nu we het er toch over hebben: Robert Kiyosaki, auteur van de bestseller 'Rich Dad Poor Dad', voorspelt een gigantische crash van aandelen, vastgoed, goud, zilver en bitcoin, dus zowat alles, deze maand oktober al. Het enige heil is nu veel cash aanhouden en dat na de crash investeren.
Ik voorspel dat ook!annetje schreef: ↑6 oktober 2021, 15:57Gisteren een lezing gevolgd van Jacky De Donder. Hij voorspelt dat ook, maar hij kon/wou er geen timing op zetten.Yaris schreef: ↑6 oktober 2021, 13:29 Nu we het er toch over hebben: Robert Kiyosaki, auteur van de bestseller 'Rich Dad Poor Dad', voorspelt een gigantische crash van aandelen, vastgoed, goud, zilver en bitcoin, dus zowat alles, deze maand oktober al. Het enige heil is nu veel cash aanhouden en dat na de crash investeren.
Een hele grote crash, zeker -50%!!!
Ben nog niet zo heel zeker over de datum, waarschijnlijk tegen eind 2022, maar kan ook eind 2032 zijn.
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024
Laatste update: 1/1/2024