Waarop letten bij aanschaf nieuwe smartphone
Re: Waarop letten bij aanschaf nieuwe smartphone
@SMGGM ik deel je mening wel grotendeels.
Verandering zal steeds mensen afschrikken.
Opnieuw iets moeten leren is voor velen ook vervelend.
Moeten we daarom niet verder innoveren? Onze devices veiliger of gebruiks vriendelijker maken?
Nu steeds meer devices connected zijn moet men heel dringend werk maken van veiligere software & een duurzaam software update beleid.
Ik onderschat dat zeker niet maar stilstaan is ook geen optie.SMGGM schreef: ↑5 oktober 2021, 13:03 ...
Ook de nieuwe Android 12 is toch een aanzienlijke wijziging in UI en ik kan me inbeelden dat niet iedereen staat te springen voor telkens die wijzigingen. Het argument van "moet dat nu weer veranderen" hoor ik wel vaker (ook professioneel als ik met onze klanten praat). Sommige mensen zijn ook gewoon blij met hoe het nu werkt en geen zin hebben om het allemaal opnieuw te leren.
Je mag niet onderschatten hoe groot die groep wel niet is, alleen lijkt deze groep niet geconsulteerd of is het geen "primaire doelgroep" precies. Gewoon als ik al zie naar de drang van veel fabrikanten om telkens maar grotere smartphones te maken terwijl ik niets anders hoor van mensen dat "smartphones te groot zijn".
Verandering zal steeds mensen afschrikken.
Opnieuw iets moeten leren is voor velen ook vervelend.
Moeten we daarom niet verder innoveren? Onze devices veiliger of gebruiks vriendelijker maken?
Nu steeds meer devices connected zijn moet men heel dringend werk maken van veiligere software & een duurzaam software update beleid.
Vorige phone was een samsung galaxy xcover 4s (2GB - 32GB). Stevig toestel, camera matig.
Heb net een poco x3 pro gekocht (8GB - 256 GB). 229 euro(!). Zwaar en groot, veel betere camera.
Zie eventueel ook: https://www.youtube.com/watch?v=GBWuqjbpMzk
Heb net een poco x3 pro gekocht (8GB - 256 GB). 229 euro(!). Zwaar en groot, veel betere camera.
Zie eventueel ook: https://www.youtube.com/watch?v=GBWuqjbpMzk
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
SamBG schreef: ↑6 oktober 2021, 19:06Jaren achter elkaar uitsluitend Samsung gehad om dan te beseffen dat andere merken identiek of zelfs beter aanbieden en goedkoper. Merken zoals Xiaomi, OnePlus, en vroeger Huawei .... Xiaomi is de nr1 van de wereld geworden en niet uitsluitend dankzij de chinese bevolking. Samsung is Koreaans maar veel van de componenten komen uit China .... zoals uiteraard het geval is voor Apple.
Zelf sinds een paar maand een Real Me 5 g in bezit.
Tot hier toe tevreden over.
230 € bij elektro depot.
Tot hier toe tevreden over.
230 € bij elektro depot.
Estate Guru believer.
-
- Hero Member
- Contacteer:
@platin
lijkt me inderdaad een fijn ding.
Ik keek altijd voor modellen rond de 400 maar ik denk dat ik men budget voor menvolgende echt wel leg tussen de 200 en 300. Ik zie daar modellen verschijnen die me aanspreken en die al best goede kwaliteit zijn.
lijkt me inderdaad een fijn ding.
Ik keek altijd voor modellen rond de 400 maar ik denk dat ik men budget voor menvolgende echt wel leg tussen de 200 en 300. Ik zie daar modellen verschijnen die me aanspreken en die al best goede kwaliteit zijn.