Mere: Russische supermarkt
Re: Mere: Russische supermarkt
wegduwen is wat overdreven wel. Bedoelde met de ogen
Haat die winkel, maar sommige zaken zijn er echt wel goedkoop.
Vuilbakje voor op toillet, 4 euro, in ikea 8 euro.
tafellakens van goede kwaliteit 7 euro, ergens anders 12 euro.
Maar ook wel WD40 en waarschijnlijk nog vanalles
Haat die winkel, maar sommige zaken zijn er echt wel goedkoop.
Vuilbakje voor op toillet, 4 euro, in ikea 8 euro.
tafellakens van goede kwaliteit 7 euro, ergens anders 12 euro.
Maar ook wel WD40 en waarschijnlijk nog vanalles
²sintorama schreef: ↑21 mei 2021, 09:24Ik denk dat Lidl juist het tegendeel bewijst. De vernieuwde Lidl's zijn prachtig. Zeer ruim, grote parking, gratis auto opladen op de parking, bij binnenkomst de versafdeling: prachtige kleuren, netjes, verzorgd,... Aan de kassa nooit meer dan 3 mensen aan het wachten, supervriendelijk personeel, producten van zeer goeie kwaliteit, degelijke winkelkarretjes,... Alleen de prijzen zijn discount.
Hier is recent een nieuwe LIDL geopend en het contrast met pakweg Aldi kan niet groter zijn. Er zijn maar een handvol merkproducten die ik niet vind in LIDL maar voor al de rest ga ik daar.
Ze hebben ook het snelste zelfkassa systeem, en er zijn er vooral véél meer waardoor je altijd vlug binnen en buiten bent.
Onlangs ook mijn BBQ vlees daar gekocht, is top. Net al de verse sushi.
Je kan echt wel met een kar vol kwaliteit buiten gaan bij de harde discounters. Delhaize heeft dan de stempel van premium te zijn maar door hun grote aanbod heb je daar ook vaker producten die weinig verkocht worden en minder vers zijn.
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
-
- Verbannen Gebruiker
Ik wil niet veralgemenen maar net dezelfde ervaring.sintorama schreef: ↑21 mei 2021, 09:24 Ik denk dat Lidl juist het tegendeel bewijst. De vernieuwde Lidl's zijn prachtig. Zeer ruim, grote parking, gratis auto opladen op de parking, bij binnenkomst de versafdeling: prachtige kleuren, netjes, verzorgd,... Aan de kassa nooit meer dan 3 mensen aan het wachten, supervriendelijk personeel, producten van zeer goeie kwaliteit, degelijke winkelkarretjes,... Alleen de prijzen zijn discount.
Het concept van de nieuwe Lidl, nu ja zo nieuw is het ook niet meer, is een verademing tov de gesloten depressieve betonnen dozen van de Colruyt. Ik beklaag de werknemers die daar hele dagen uitsluitend bij kunstlicht hun brood moeten verdienen.
En om een goede prijs te bekomen kan je bij de Lidl ook nog altijd per stuk kopen en moet je niet in grote hoeveelheden aankopen of constant naar hun rode telefoon zitten te bellen om iets te laten rechtzetten.
Dan zijn we inmiddels al met minstens drie met een positieve ervaring.reteiP schreef: ↑21 juni 2021, 13:46 Hier is recent een nieuwe LIDL geopend en het contrast met pakweg Aldi kan niet groter zijn. Er zijn maar een handvol merkproducten die ik niet vind in LIDL maar voor al de rest ga ik daar.
Ze hebben ook het snelste zelfkassa systeem, en er zijn er vooral véél meer waardoor je altijd vlug binnen en buiten bent.
Wordt stilaan iets dat je een overwegend algemeen gevoel kan noemen.
Is in de Lidl niet overal rozengeur en maneschijn hoor.
Is sterk afhankelijk van streek, de beschikbare oppervlakte.
En inderdaad in de nieuwe is het doenbaar, de oude opeengepakte filialen ........
Raar zeker dat mensen daar minder gemotiveerd zijn.
De mentaliteit dat is nog zoiets, nee hebben we niet, geen moeite doen.
Terwijl het normaal aanwezig zou moeten zijn.
Is sterk afhankelijk van streek, de beschikbare oppervlakte.
En inderdaad in de nieuwe is het doenbaar, de oude opeengepakte filialen ........
Raar zeker dat mensen daar minder gemotiveerd zijn.
De mentaliteit dat is nog zoiets, nee hebben we niet, geen moeite doen.
Terwijl het normaal aanwezig zou moeten zijn.
Estate Guru believer.
Merk producten mogen van mijn part direct terug uit hun gamma, toch al voor de prijs die ze vragen.reteiP schreef: ↑21 juni 2021, 13:46 ²
Hier is recent een nieuwe LIDL geopend en het contrast met pakweg Aldi kan niet groter zijn. Er zijn maar een handvol merkproducten die ik niet vind in LIDL maar voor al de rest ga ik daar.
Ken er die kilometers verder naar Aldi en Lidl gaan, ze moesten eens kennissen tegenkomen.
Estate Guru believer.
Groenten en fruit zijn er van kraamke goedkoop maar de kwaliteit is ver te zoeken.
Als ik alles samentel wat ik al heb weggesmeten uit Lidl zakt mijn profijt...
Als ik alles samentel wat ik al heb weggesmeten uit Lidl zakt mijn profijt...
10 winkels is misschien eerder een scheet in een fles, zoals ook in Duitsland.
https://vilt.be/nl/nieuws/russische-pri ... se-kip-mee
https://vilt.be/nl/nieuws/russische-pri ... se-kip-mee
"“Mere vindt geen leveranciers die aan hun voorwaarden voldoen”, zegt Dominique Soenens van Gondola. “De leveranciers moeten aan heel goedkope prijzen leveren, moeten hun producten zelf naar de winkel brengen én ze worden enkel betaald voor wat effectief verkocht is. Misschien lukt zo’n systeem in het voormalige Oostblok, maar hier is dat veel minder makkelijk te realiseren."
Geen verassing. Hoe zou je zelf zijn als leverancier.
Geen verassing. Hoe zou je zelf zijn als leverancier.
De eerste winkel zou in Opwijk moeten komen maar er is daar niet veel beweging te zien.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Amper drie maanden na de opening van Mere in het Vlaams-Brabantse Opwijk gaat de vestiging toe. ‘Commercieel bleek de winkel onvoldoende rendabel’, luidt de verklaring. Mere Belgium houdt wel vast aan het plan om tien winkels in Brussel, Antwerpen, Gent, Brugge en Leuven te openen.
Klopt, maar ik heb gelezen dat ze maar in oktober toe gaan.
Het management waren mogelijk vroegere cafébazen met een alcoholverslaving in pre detoxfase.
Want van bij het begin is het er daar al belabberd aan toe gegaan.
Het management waren mogelijk vroegere cafébazen met een alcoholverslaving in pre detoxfase.
Want van bij het begin is het er daar al belabberd aan toe gegaan.
Allez, je waande je echt in Rusland.
Ondertussen in Oekraïne:
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Spijtig, zou daar wel eens willen gaan winkelen hebben. Wist zelfs niet dat 'ie geopend was.