gratis lening van 3000 euro bij Citibank ?
gratis lening van 3000 euro bij Citibank ?
Een tijdje geleden stond hier ergens dat men via de visa- kaart een gratis lening bij citibank kan bekomen, op voorwaarde dat men het geld binnen de maand terugbetaalt.
Weet er iemand of dit nog steeds werkt ?
Blijven de voorwaarden bv. max 90% van 3000 euro lenen, en dat men dan niet nog eens wordt opgebeld om wat bijkomende vragen te stellen ?
( Ondertussen heb ik mijn visakaart 6 maanden en zou mijn "wachttijd" verstreken zijn ).
Welke fictieve redenen voor de lening wordt er dan telkens opgegeven. Want als die pipos dat noteren , dan stellen ze vast de je bv 12 tv's per jaar koopt.
Weet er iemand of dit nog steeds werkt ?
Blijven de voorwaarden bv. max 90% van 3000 euro lenen, en dat men dan niet nog eens wordt opgebeld om wat bijkomende vragen te stellen ?
( Ondertussen heb ik mijn visakaart 6 maanden en zou mijn "wachttijd" verstreken zijn ).
Welke fictieve redenen voor de lening wordt er dan telkens opgegeven. Want als die pipos dat noteren , dan stellen ze vast de je bv 12 tv's per jaar koopt.
- disterminator
- Hero Member
- Contacteer:
Re: gratis lening van 3000 euro bij Citibank ?
ik zie er eerlijk gezegd het nut niet van, met een visa kaart heb je de facto toch altijd een gratis lening die je binnen ongeveer een maand moet terugbetalen ? Je geeft een bedrag uit dat je met je kaart betaalt (max ten belope van je limiet, die dikwijls in de buurt ligt van -toevallig of niet- 3000 euro), je krijgt een paar weken later een overzicht van je uitgaven in de bus, en ongeveer een week later wordt je schuld vereffent via domiciliering: gratis lening ! En dat is niet alleen bij Citi maar overal waar je een kredietkaart op de kop tikt , je schakelt maw zoveel gratis leningen aaneen als je wil, op voorwaarde dat je je geld ook effectief uitgeeft en binnen de maand terugbetaalt..
Enjoy the party, but dance near the door
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Je kan nog altijd bellen om geld van je visa te storten op een rekening ja. Ze bellen wel voor 1000 euro ook, dus best van eerste keer 2700 (90% van 3000) dan bellen ze maar één keer per maand.
Ik doe het wel niet maandelijks. En mijn antwoord is altijd "om een dure aankoop te betalen".
Ik doe het wel niet maandelijks. En mijn antwoord is altijd "om een dure aankoop te betalen".
OT: Die werken inderdaad nog steeds maar het maximum bedrag wordt beperkt. Je moet nu minstens 10% van je kredietlijn beschikbaar houden als je een transfer aanvraagt. Dus bij de standaard kredietlijn van 3000 EUR is er altijd 300 EUR die je niet kan laten transfereren.paul schreef: Weet jij of die gratis leningen van 3000 euro bij Citibank ook nog werken?
Bij Citibank geven ze niks gratis. Ze liggen altijd als aasgieren op de loer om de zwakkere mens in de maatschappij zoveel mogelijk uit te persen, dat soort bank is Citibank.