BinckBank gaat verder. Als Saxo Bank.
Re: BinckBank gaat verder. Als Saxo Bank.
Dank je voor de informatie, het is gelukt
MisterDax schreef: ↑27 oktober 2021, 09:26Dat "i" symbool is bij mij niet te vinden, wel een filter met "PDF of Excel" voor de ganse lijst.paul schreef: ↑27 oktober 2021, 07:45 Bij Binckbank kon men na elke verrichting een mooi pdf- uittreksel bekomen
( kan ook handig zijn voor de fiscale aftrekbare dividenden van ongeveer 240 euro per jaar )
1) Op het manneke symbool rechtsboven klikken
2) Overzichten selecteren
3) Op Transactieoverzicht klikken
4) Je ziet nu een overzicht van al je transacties, rechts daarvan staat een 'i' symbool, als je daarop klikt voor je gewenste transactie kan je als laatste stap 'exporteren' kiezen en kan je een pdf van die transactie opslaan.
Bij Binck had men een bepaalde "controle " over de site.
Veel mogelijkheden zijn verdwenen. Dat maakt een grote bezuiniging voor de Broker. Maar wel minder klantvriendelijk.
Ik zie dat men bij Saxo continu sleutelt aan de site, want tot gisteren was er nog een 'i' symbool naast elke indviduele transactie te vinden, vandaag is dat inderdaad verdwenen. Maar als je op een individueel aandeel klikt in je transactielijst krijg je een pop-up met de optie 'exporteren' waarna je alsnog een pdf voor dit specifiek aandeel kunt opslaan.Marcel1 schreef: ↑29 oktober 2021, 10:40 Dat "i" symbool is bij mij niet te vinden, wel een filter met "PDF of Excel" voor de ganse lijst.
Veel mogelijkheden zijn verdwenen. Dat maakt een grote bezuiniging voor de Broker. Maar wel minder klantvriendelijk.
Dat had ik gedaan en heb ik nog eens gedaan. Bij sommige staat er "exporteren", maar niet bij allemaal. Dat zal nog wat tijd vergen waarschijnlijk.MisterDax schreef: ↑29 oktober 2021, 10:49Ik zie dat men bij Saxo continu sleutelt aan de site, want tot gisteren was er nog een 'i' symbool naast elke indviduele transactie te vinden, vandaag is dat inderdaad verdwenen. Maar als je op een individueel aandeel klikt in je transactielijst krijg je een pop-up met de optie 'exporteren' waarna je alsnog een pdf voor dit specifiek aandeel kunt opslaan.Marcel1 schreef: ↑29 oktober 2021, 10:40 Dat "i" symbool is bij mij niet te vinden, wel een filter met "PDF of Excel" voor de ganse lijst.
Ook bij staat die optie "exporteren" er niet. Die staat enkel bij de lijst van de transacties.
Toch flink vervelend.
Toch flink vervelend.
bij binckbank rekenen ze die per kwartaal aan, bij saxo heb ik de indruk mogelijk per week zelfs ?
[/quote]
Het is inderdaad per week.
Zo lang mogelijk wachten om te betalen en zo rap mogelijk innen is een van de nieuwe aanpassingen!
[/quote]
Zo lang mogelijk wachten om te betalen en zo rap mogelijk innen is een van de nieuwe aanpassingen!
Bericht door Maarten » 23 oktober 2021, 23:55
paul schreef: ↑15 oktober 2021, 22:25
Zouden dat eventuele negatieve intresten op een cash-saldo van plus 25 000 euro zijn
bij binckbank rekenen ze die per kwartaal aan, bij saxo heb ik de indruk mogelijk per week zelfs ?
[/quote]
Nee, zoveel cash staat er bij mij niet op.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bericht door Marcel1 » Vandaag 10:08
[/quote]
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Toch heb ik de indruk dat er nog andere zaken aan de hand zijn, zelfs als ik ondertussen niet boven de 25 000 cash ga, trekken ze af en toe toch eens 1,5 euro af
paul schreef: ↑15 oktober 2021, 22:25
Zouden dat eventuele negatieve intresten op een cash-saldo van plus 25 000 euro zijn
[/quote]
Nee, zoveel cash staat er bij mij niet op.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bericht door Marcel1 » Vandaag 10:08
[/quote]
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Toch heb ik de indruk dat er nog andere zaken aan de hand zijn, zelfs als ik ondertussen niet boven de 25 000 cash ga, trekken ze af en toe toch eens 1,5 euro af
Normaal gezien zou ik dit weekend overgaan naar Saxo.
Net bericht gekregen dat het tot nader order uitgesteld is. Geen idee waarom...
Net bericht gekregen dat het tot nader order uitgesteld is. Geen idee waarom...
omdat de klanten die reeds zijn overgezet zo extreem tevreden zijn
Idd, sta er nu 3 weken en ook ik vind het een grote achteruitgang met Binckbank. Deze week een rekening geopend bij Lynx.be. Had gehoopt op minstens dezelfde service en kwaliteit maar dit is gewoon terug in de tijd gaan.
Re: BinckBank gaat verder. Als Saxo Bank.bert
Ook bij mij reeds 2x uitgesteld
Recent heeft u van ons gehoord dat uw rekening komend weekend zou worden verhuisd naar Saxo Bank. We hebben de verhuizing van uw rekening echter moeten uitstellen.
Wat dit voor u betekent
Uiteraard willen we uw rekening pas overzetten naar het nieuwe platform wanneer alles helemaal klaar is. Tot die tijd kunt u blijven gebruik maken van uw BinckBank rekening, zoals u gewend bent.
Recent heeft u van ons gehoord dat uw rekening komend weekend zou worden verhuisd naar Saxo Bank. We hebben de verhuizing van uw rekening echter moeten uitstellen.
Wat dit voor u betekent
Uiteraard willen we uw rekening pas overzetten naar het nieuwe platform wanneer alles helemaal klaar is. Tot die tijd kunt u blijven gebruik maken van uw BinckBank rekening, zoals u gewend bent.
Wat ook opmerkelijk is de Binck app heeft gisteren nog een update ontvangen in de Android Play store. Terwijl als je de app opendoet ze doorverwijzen naar de Saxo Bank app.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ook die mail gehad; onze eerste gedachten was: zet ons als allerlaatste over......Zou het zin hebben om Binck dat te laten weten?
Na alles wat wij hebben gelezen op dit forum was Binck geweldig en Saxo toch niet.......
Na alles wat wij hebben gelezen op dit forum was Binck geweldig en Saxo toch niet.......
Overzetting hier ook voor de 2de keer uitgesteld...
Ben met privé-rekening reeds overgezet, maar de zakelijke account met DBI-fondsen nog niet.
Onlangs bericht (/instructie) gekregen een bepaald DBI-fonds te verkopen omdat ze het bij Saxo niet aanbieden.
Ik vermoed dat dat de reden is waarom ze de overzetting de 1ste keer uitstelden...
Indien ik het fonds niet verkocht tegen een bepaalde datum, zouden zij het 'automatisch' doen, en daarna mijn account overzetten naar Saxo. Lijkt mij niet zo klantvriendelijk hé
Anyway, dat fonds verkocht, en met de cash een ander(e) gekocht.
Het 2de uitstel nu, doet mij vermoeden dat ook de andere DBI-fondsen een probleem vormen voor Saxo...
Ik denk dat ik niet de enige ben bij Binck in deze situatie, en is toch een groot verlies voor hun klantenbestand als een (zakelijke) account met een bepaalde waarde (aan DBI-fondsen) zal moeten stopgezet worden indien niet overzetbaar is door de aard van de fondsen...
Ben met privé-rekening reeds overgezet, maar de zakelijke account met DBI-fondsen nog niet.
Onlangs bericht (/instructie) gekregen een bepaald DBI-fonds te verkopen omdat ze het bij Saxo niet aanbieden.
Ik vermoed dat dat de reden is waarom ze de overzetting de 1ste keer uitstelden...
Indien ik het fonds niet verkocht tegen een bepaalde datum, zouden zij het 'automatisch' doen, en daarna mijn account overzetten naar Saxo. Lijkt mij niet zo klantvriendelijk hé
Anyway, dat fonds verkocht, en met de cash een ander(e) gekocht.
Het 2de uitstel nu, doet mij vermoeden dat ook de andere DBI-fondsen een probleem vormen voor Saxo...
Ik denk dat ik niet de enige ben bij Binck in deze situatie, en is toch een groot verlies voor hun klantenbestand als een (zakelijke) account met een bepaalde waarde (aan DBI-fondsen) zal moeten stopgezet worden indien niet overzetbaar is door de aard van de fondsen...